Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Решение на проблема-Throttle Position Sensor- Implausible Signal


anticop

Recommended Posts

Здравейте колеги, преди месец ми светна чека без видими симптоми. Закачих колата с VCDS и ми излезе следната грешка - 5286 - Throttle Position Sensor (G69)
P0121 00 [237] - Implausible Signal

Реших първо да погледна в Рос Тех Вики и прочетеното ме обезкуражи малко.

Possible Causes

Wiring Harness issue

Failed Throttle Body

Failed ECM

След това попаднах на тази тема  http://www.forums.tdiclub.com/showthread.php?t=484986

Явно е болно място на 2.0 ТДИ ЦР тъй като и при мен се оказа къщия проблем.

 

Моето Тротъл боди:

spacer.pngspacer.pngspacer.png

И вече изчистено:

spacer.pngspacer.png

 

Цялото упражнение по демонтаж, чистене и монтаж отнема около час. Демонтажа ми костваше 15 минути. Отхлабват се скобите на маркуча който влиза в тротъл бодито и се демонтира за да има по лесен достъп. Развива се болта на щеката за маслото(10-ка по спомен) и след това се развиват трите торкса които държат тротъл бодито за смукателния колектор. И след това почва трудната или по скоро досадна работа по почистването(тя ми отне най много време) След това сглобявате по обратен ред .След като сглобите колата се закачате с VCDS, триете грешката и правите адаптация на тротъл бодито. Адаптацията става по следния начин: 01-Engine -->Basic Settings - 04 --> от падащото меню избирате test of throttle valve adaptation и кликвате GO. Процедурата трае около 30-40 секунди- не я прекъсвайте След като изпише "Finished correctly - no display"  сте готови.

 

П.П.

Ако Throttle Body-то ви е в състояние сходно на моето може би ще е добре да си погледнете колектора в какво състояние е.

ПП.2

Сега видях че колега е писал за решението на проблема няколко поста под моя. Ако модераторите преценят да изтрият моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @anticop " - Супер Тема. Благодаря! Това трябва превантивно да се прави..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, чудесно е описано, че и снимки има! Идеално е! Аз, малко неориентирано да питам, за к’ва кола иде реч?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква химия се чисти нагара?  Има ли някаква разлика в поведението на колата след почистването, освен че вече не набива грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Химията е по избор. Аз използвах домашен обезмаслител , но преди това много внимателно свалих нагара с тънък макетен нож. 

 

Относно ефекта.....доста по добре реагира на подаване на газ. Това е на първо четене . Събота ще покарам повече и ще споделя по конкретни впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

След минати около 200 км бих казал че резултата си струва изгубения един час за чистене. Колата ускорява много по добре. Преди беше някак си мудна при ускорение и доускорение. След чистенето реагира много добре при рязко подаване на газ. Няма никакво замисляне. Като цяло съм много доволен от резултата. Пролетта ще изчистя и смукателния колектор, защото и по него има тънък слой нагар. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.