Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ТВ кула камера


princo77

Recommended Posts

Господата полицаи като застанат  триногата след стационарната, само отиващите към токуда ли щракат или и обратно движещите се? Интересно ще е ако снима и в обратна минаваш при нея, а после и на стационарната :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Днес забелязах, че камерата на Кулата е обърната и снима качващите се от румънското. Вчера сутринта май не беше така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно минавах от там преди 10-на дни, така че не мога да дам актуална информация, но тогава не беше пипана, а на изкачването и аз си минавам по-бързо от ограничението... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах вече от долу на горе. Камерата е завъртяна под много странен ъгъл към 60 градуса спрямо платното и нещо не мога да схвана къде точно снима. 

Сега се усетих - не съм минавал от там от петък. А тогава определено беше насочена да снима спускащите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според една фейс група с особено отношение към КАТ, камерата е завъртяна от събота. Кой видЕл - видЕл. Кой не ... лошо. За мен тази камера е един от най-ярките примери за безмислена хранилка, защото в този участък пешеходци не преминават, задръстванията се вижда отдалеч и е повече от нормално ограничението да е 70 ... ама така не се пълни хазната :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На доста места ще правят опити да обръщат стационарките. На Шел Бояна също. Само че там опита завърши с премахване на камерата (за сега) ?

Да знаете, че има стационарки, които могат да сменят посоката и без да се пипат кутиите. MultaRadar SD580 са от тях. Не са най-разпространената стационарка, но ги има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно тази камера може да се върти, защото тази сутрин вече снимаше слизащите надолу към румънското. Или поне на там гледа, дали вътре има какво да прави снимка е отделен въпрос. И успешно плаши народа, който кара относително бавно и в двете посоки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, PRR написа:

Според една фейс група с особено отношение към КАТ, камерата е завъртяна от събота. Кой видЕл - видЕл. Кой не ... лошо. За мен тази камера е един от най-ярките примери за безмислена хранилка, защото в този участък пешеходци не преминават, задръстванията се вижда отдалеч и е повече от нормално ограничението да е 70 ... ама така не се пълни хазната :(

Аз пък съм готов да стана дарител на Пътна полиция, само и само да остане тази камера за вечни времена !

Без нея, включването от кръговото на Телевизионната кула по бул.Ситняково, посока Румънското посолство, щеше да е почти невъзможно …

А, ако ограничението стане 70 км/ч, направо ще се превърне в мираж !

Точно където е камерата, свършва лентата за включване от кръговото, а там едните летят към Посолството, а другите към бул.Цариградско шосе, кой колкото душа, топки и сила има !

Само камерата ги кара да намалят до 50 км/ч.

По обяд, в работни дни, там е по-натоварено от магистрала Тракия на Разпети Петък.

Така че, искам си я тази камера !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Бореправ си, но то и от долу е същото за колите, които се включват от Цариградско идвайки от Младост - от Румънското се лети масово с 80+++

Почти всяка сутрин около 7:45 минавам от там и ако не дръпна поне до 80 няма влизане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, Izolini написа:

@Бореправ си, но то и от долу е същото за колите, които се включват от Цариградско идвайки от Младост - от Румънското се лети масово с 80+++

Почти всяка сутрин около 7:45 минавам от там и ако не дръпна поне до 80 няма влизане

Ице, така е, но не съвсем или поне по обедно време и в ранен следобед.

Както се сещаш, в рамките на 30 минути до 1 час, минавам по същия маршрут, но в посока Телевизионната кула.

Ами, няма проблем да си караш и с 50 км/ч, за да се включиш.

По някаква причина, не е толкова натоварено или поне не се получават тапи и изобщо задръствания.

Признавам, че нямам идея какво се случва след Кръговото, но и не ме вълнува, честно казано ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е като има тапа, образувана от колоната за влизане в кръговото. Тогава бавно-бавно се промушваш. Проблема е като е празно, защото тогава от долу е, ще те цитирам:

преди 56 минути, Боре написа:

кой колкото душа, топки и сила има

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не съм съгласен :) Решението "дайте да праснем една камера за да могат да се включат" не е решение. Преди години бяха сложили колчета за да спрат тарикатите да минават в лентата за включващите се. Защо ги махнаха? Защо не ги замениха с бетонна ограда? А какво се цели в момента със завъртането? Ще ловят лошите джигити по нанагорнището, където и спирането е значително по-лесно, а и на практика ПТП-та там няма (или поне аз не съм видял/чул). Това не е ли чиста форма формални действия без реален резултат и/или цел? 

PS: Но, за да съм напълно честен, все пак виждам някакъв резон в ограничението надолу, т.е. посока към румънското посолство. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, Izolini написа:

Проблема не е като има тапа, образувана от колоната за влизане в кръговото. Тогава бавно-бавно се промушваш. Проблема е като е празно, защото тогава от долу е, ще те цитирам:

 

Съгласен съм, точно заради тези джигити, трябва камера ?

 

преди 43 минути, PRR написа:

Аз пък не съм съгласен :) Решението "дайте да праснем една камера за да могат да се включат" не е решение. Преди години бяха сложили колчета за да спрат тарикатите да минават в лентата за включващите се. Защо ги махнаха? Защо не ги замениха с бетонна ограда? А какво се цели в момента със завъртането? Ще ловят лошите джигити по нанагорнището, където и спирането е значително по-лесно, а и на практика ПТП-та там няма (или поне аз не съм видял/чул). Това не е ли чиста форма формални действия без реален резултат и/или цел? 

PS: Но, за да съм напълно честен, все пак виждам някакъв резон в ограничението надолу, т.е. посока към румънското посолство. 


Пепи, камерата Е вид решение !

Ако си спомняш, преди да я сложат, всеки месец имаше поне по един размазал се в стената на надлеза на бул.Цариградско шосе /точно където е лентата за включване/, а от тогава насам има само един-или два случая !!!

И, щом в държава като Швейцария, камерите са решение и възпитават шофьорите, значи и у нас може.

Впрочем, там няма “толеранс” - при ограничение 120 км/ч, камерата “щраква” при 121 км/ч !!! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Боре написа:

...

Пепи, камерата Е вид решение !

Ако си спомняш, преди да я сложат, всеки месец имаше поне по един размазал се в стената на надлеза на бул.Цариградско шосе /точно ...

Впрочем, там няма “толеранс” - при ограничение 120 км/ч, камерата “щраква” при 121 км/ч !!! ?

"Решение" е много силно казано, защото 30 метра след камерата се смазва газта и пак са с 80-90 ;) А завоя го понаучиха, пък и му наслагаха легнали полицаи, които вършат по-добра работа.

За Швейцария не си прав. Там камерата "светва" при +4km/h, защото полицията ти "подарява" 3, под формата на "грешка на уреда" ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В страните с най-малко ограничения има най-малко катастрофи - чиста психология и статистика. Щом няма какво да нарушаваш, то не е интересно :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, PRR написа:

"Решение" е много силно казано, защото 30 метра след камерата се смазва газта и пак са с 80-90 ;) А завоя го понаучиха, пък и му наслагаха легнали полицаи, които вършат по-добра работа.

За Швейцария не си прав. Там камерата "светва" при +4km/h, защото полицията ти "подарява" 3, под формата на "грешка на уреда" ;)

 

ОК, съгласен съм с всичко, не съм Иво за да водя безумни полемики за незначителни детайли …

Мога да ти покажа платежен документ и еквивалента на нашите “електронни фишове”, в които санкционираната скорост е точно 121 км/ч, но това няма да промени нищо !

преди 9 минути, shaft написа:

В страните с най-малко ограничения има най-малко катастрофи - чиста психология и статистика. Щом няма какво да нарушаваш, то не е интересно :) 

 

Мдаааа, а в държавите в които няма закони или кой да следи за тяхното спазване, няма престъпления и нарушения !!!

И, един мармот …

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Боре написа:

...

 

Мдаааа, а в държавите в които няма закони или кой да следи за тяхното спазване, няма престъпления и нарушения !!!

И, един мармот …

Именно, именно. Виж как талибаните седят покрай водещия и той казва, че няма проблеми в държавата - всичко е точно :D 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Боре написа:

...

Мога да ти покажа платежен документ и еквивалента на нашите “електронни фишове”, в които санкционираната скорост е точно 121 км/ч, но това няма да промени нищо !

...

Да, на фиша пише 121, реално е отчетена 124 и е намалена с 3 :) Но си прав - никой не печели от тоя спор, пък и не това беше темата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, shaft написа:

Именно, именно. Виж как талибаните седят покрай водещия и той казва, че няма проблеми в държавата - всичко е точно :D 

 


Хахаха, нали ?

 

Преди 1 час, PRR написа:

Да, на фиша пише 121, реално е отчетена 124 и е намалена с 3 :) Но си прав - никой не печели от тоя спор, пък и не това беше темата ?


Именно ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата - според публикации във фейса камерата и се върти. Т.е. може да снима както към румънското, така и от него.  Не съм сигурен доколко информацията е истина, ама ще е интересТно ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-интересно ще е с каква скрост... ще падат в съда фишовете от нея. Да ги видя ако я въртят как ще докажат, че е калибрирана и настроена правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, PRR написа:

По темата - според публикации във фейса камерата и се върти. Т.е. може да снима както към румънското, така и от него.  Не съм сигурен доколко информацията е истина, ама ще е интересТно ;) 

 

Такава камера сертифицирана от БИМ в България няма. Ерго и да снима - все тая. Преди години монтираха пробно такава срещу Дъ Мол на Цариградско. Претърпя Epic Fail. Свалиха я и приключи тоя филм със снимането в двете посоки и въртенето.

Същият филм е и със системите за разчитането на средна скорост.

Това, което много хора пропускат е, че при такъв тип устройства следва да се прилага условието "always never". Винаги да хващат, но никога да не е погрешно хващането. А това е много трудно за постигане. Дори скъпите системи по паркингите не винаги разчитат правилно номерата на колите. И то в СПРЯЛО положение.

Както е казал и Ицето, калибрацията не е просто нещо. Тотално друг въпрос е, че голяма часто и от мобилните не се калибрират правилно (което не ги прави негодни, но все пак правилата са си правила), но КАТ го карат на "Ако мине номера". И той минава, защото хората ходят да си плащат и през акъла не им идва да жалят и прочие.

 

п.с. - Никога не вярвайте на тъпотиите на КАТ за камерите. Там винаги се излиза с гръмки твърдения в стил "НОВАТА РУСКА КАМЕРА КОРДОН М Е БЕЗСМЪРТНА, ХВАЩА 18 КОЛИ, ПРЕБИХМЕ ГИ". В действителност детектора ми (който е среден клас, не висок) я хваща от над километър. ЛАДАР триногата пък е с бавен софтуер и съм виждал с очите си как не успява да направи снимка за превишена скорост.

 

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.