Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Škoda 120L - Проект "Rusty"


__smirnoff__

Recommended Posts

Истинските мъже, карат твърдо окачване, на корем, момчетата карат на въздух!!!

 

Винаги съм се кефил на извратени неща, за жалост...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще сме истински мъже! Високо си имам, кефи ме как меко вози, ама верно, и твърдичкото си е яко :) Очарован съм от возията на задномоторка с една витка надолу.

 

Коце, то обикновено извратените неща са най-яки. С право им се кефиш ;)

 

Днес и аз се поизвратих, исках да си вкарам несъществуващия кокпит в ред. Успях, и адски много ме кефи как седи така празно, само с уредите и 2-3 копчета. Всичко е временно сега, ще трябва да сложа някакво табло за пред КАТ, ама сигурно след това така ще си карам. Красотата е в простите неща, беше казал някой...

 

https://youtu.be/HudrC0JRgBc

 

 

Бутона е за принудително пускане на перката. Ключа за фаровете го сложих на пластмасата, защото не ми остана време днес да му изработя някаква стойка. Вързах и оборотомера.

 

Поиграх си малко и отвън, но за там по-нататък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам май лаунч контрол има ... повече от 3000 оборота не вдига на място.  :dog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лаунч контрол, ESP, ASC :D

не я напъвам много, жаля я, верно, малко и е трудно, ама и до 5-6 отива. Но не я мъча, да не стане някоя изцепка преди КАТ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

малко снимки на бялата лястовица:

 

20180707_01403926b8b983904f0546.md.jpg

20180704_1522064237889c61ede4ac.md.jpg

 

малко подготовка за събора:

 

20180706_172156988c41907110075d.md.jpg

 

и две неавторски, от пистата:

 

038672552f10bf24632a58846.jpg

0386808546643371c02410cf4.jpg

 

 

Благодарение на Сашко Макса (мерси много, Саше), колата скоро ще си има и табло. Мислех да я оставя без табло, но прекалено празно ми седи някакси. Пък и панела за парното само се люшка на кабелите и ме дразни.

 

Евентуално скоро ще има и нови панели - за сега задни врати и задна маска, почти съм намерил и задни вежди, но момчето май ще излезе некоректно, та ще видим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръсти се държа мъжки на пистата и въпреки опитите да го убиете, той не се предаде! Видях че и мотора е почнал да работи по-добре, разкрасителните надписи по задните врати, също много му подхождат. Едно арматурно табло наистина би му дошло много добре. Дори и най-големите бегачки си имат табло, макар и по-различно от стоковото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Ръсти вече си има табло. Благодарение на Сашко (maxrpm), който на събора каза "ще ти подаря едно табло", и си изпълни обещанието, още понеделника след събора се обади да задвижим изпращането. Благодаря ти много , Саше, мъжката дума си е мъжка дума! Следващия път като се видим ще те черпя! :)

 

Не съм снимал много, с процеса по монтаж/демонтаж на табло сте наясно всички, предполагам :D Пък и бях сам, а две ръце не стигат, та какво остава и за снимане. Ето едната е някъде по средата на слагането:

20180806_1707176c686fceb9d95453.md.jpg

 

И една почти в края на сглобяването:

20180806_18073663849172af4d1284.md.jpg

 

Стана супер, като цяло най-голям зор ми даде преместването на жилото от едната в другата дупка, понеже на това табло входа за жилото е другаде. Отварям една скоба за разсъждение - как така това табло се слага в последните модели и последните години, пък и по-старите модели си имат предвидена дупка за жилото? Да не би и някое друго табло да е с друг вход на жилото? Не съм наясно, някой ако има информация нека сподели.

 

Естествено, както всичко при мен напоследък, и операцията по слагане на табло няма как да стане от първия път. Ще трябва наново да закача жилото за километража. Явно не е влязло хубаво, и при движение доста тропа. Понеже много ми се кара Шкода, след сглобяването тръгнах да врътна едно кръгче, нищо, че колата е без преглед и застраховка. Реших да снимам и клипче, но веднага като тръгнах започна да тропа километража, и само се врътнах, и си паркирах. Не искам да го потроша, все пак, та си останах само с мерака за каране, пък и имаше някви туристи дето само ми пречеха да си карам. Както и да е, стига съм плямпал, ето го и клипчето, който има желание да го гледа:

 

 

 

П.П. Имам и волан вече, но още не съм го сложил. Този все ме е страх да не се разпадне, макар че изглежда да е здрав вътрешно, колкото и да е напукана пластмасата. Както каза Патрик, опитахме се да я убием на пистата, държа се мъжки, а и волана много стабилно се държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

В началото, общо взето, се бях зарекъл да си я карам ръждива и изгнила тая кола, ама май няма да я бъде така... Сърце не ми дава...

Колата се сдоби с 4 врати в много добро състояние, както и със задна маска в много по-добро състояние от нейната си. Вратите имат наченки на ръжда, но само където е зажулвана. Долу, по ъглите, вътре са перфектни. Малко ще се поизтъркат, ще се поработи върху тях, и са готови. За късмет пък са и същият цвят.

Маската също има какво да се желае от нея. Не е перфектна, но е в доста прилично състояние. Моята направо е изгнила и отляво и отдясно, където се хваща към калниците.

Остава да си намеря заден ляв калник, десният е поправим. Прагове ще си огъна на абканта, като му дойде времето.

Ето и "новите" панели:

 

20180824_164844c33fcec803ac6de8.md.jpg

20180824_1647154f6e4ae6a63d6758.md.jpg

20180824_16493777f57121afebadbe.md.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е така да се събират разни неща. Дори и в последствие да се откажеш да ги ползваш, може да послужат на някого в нужда. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, винаги съм готов да помогна на някой нуждаещ се :)

П.п. сегашните ми врати (поне две от тях) са отпреди 83-та. Та поне дръжки имам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О неее, до такива крайни мерки няма да се стигне :D просто ще премахна дупките, то ръжда си има в изобилие, само не трябва да ми влиза ръката до лакътя :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да! нареждам ги долу по пода, и става хем здраво, хем същото като приус, само че по-красиво :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Привет, колеги, имам едно въпросче към знаещите, можещите, и патилите. Напоследък размишлявам за джантите, и колкото и да ми се иска да е с разширени 13-ки, май няма да е, заради липсата на гуми. Пък тази кола ще се кара, и ще си трябват гуми. Обмислям вариант да премина на някой по-масов размер междуболтово разстояние, за да съм по-гъвкав в намирането на джанти. Фланците е най-лесният вариант, но за момента се старая да го избегна, не искам да натоварвам допълнително окачването, а и като мина на 15 цола това ще си е от значение малко или много. За момента размишлявам за разпробиване на главините и барабаните на 4х100 междуболтово. Смятам да се насоча към този размер най-вече заради масовата му употреба. А на 15 цола се намират много гуми с размер 195/50/15, има и по-тесни, има и по-ниски... избор голям.

Въпроса ми е какъв е най-добрият начин да го направя? Чувал съм много по темата, но никога не съм задълбочавал, и не знам как се прави. Имате ли идея как да го направя, как да разпробия, с централния отвор какво правим? Шкодовия е огромен, и не че ми е проблем да си стържа джантите, но ако може да се избегне - как? Някои от вас предполагам даже са го и правили цялото упражнение, ако имате желание да споделите опит, ще се радвам :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш 4х130, повечето са с голям централен. Иначе отпред си ограничен от диаметъра на капачката на лагера, където леко може да се намали, но отзад почти нямаш избор. Не мога да ти говоря в цифри сега, ама ако се поровиш една вечер във skoda-virt, ще ти се прояснят доста нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 ки с фланци най удачния вариант.Лошото на широките гуми е ,че при локви на пътя и лека предница става леко неуправляема при мен специално над 80км. със 195 гуми. иначе визуално пасва идеално и можеш да я свалищ с по една витка на пружина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти да ти дам едни 15 ки да се забавляваш... забрави ли ???

Не, не съм забравил, разбира се, проучвам си вариантите, трябва да съм подготвен за всякакви ситуации :)

 

Аз имам 14" 4х98 карани на 120 ;)

А с фланци ли са карани, или са разпробивани главините?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Вече си имам вежди за задните калници:

 

20190122_12532698a2e8f281bffb5b.md.jpg

 

 

И най-проблемното място - целия ляв праг, външен и вътрешен:

 

20190122_125127-2016x980ca5a99fa017fd18f

 

 

Малко по малко пъзелът се нарежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.