Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Повдигащи тампони за задни пружини


ID A

Recommended Posts

Колеги, някой дали е купувал и слагал повдигащи тампони за задни пружини? Намерих в нета едни на повдигащи тампони на ДБК Димитров, но намерих и една тема какво става с техни тампони само след 3000 км в офроуд форума. Освен това са поне с 5 мм по-широки, докато оригинално задни пружини от Фабия комби, не стават на друга марка кола. Поне това което съм намирал, като инфо в онлайн каталози. Ако се сещате и за друга алтернатива...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй упражнение съм го правил успешно през далечната 2002 г, ама и аз не знам от какво бяха тампоните. Знам ,че ги взех от някакъв магазин за авточасти ВАЗ и Москвич. Преди месец пак ходих да търся за другите две но в момента нищо не съвпадна с размера на пружината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,повдигането отзад води и до смяна на амортисьорите.Скъсява им се работния ход !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не може ли да допуснем, че се нормализира работния им ход при положение, че се преодолява умората на пружината чрез повдигането. Разбира се при повдигане в разумни граници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм срещал по-дълги амортисьори. За стандартно и лоши пътища ги дават едни и същи. За спортно са по-къси.

Иначе имам и нови хеви дюти пружини LESJÖFORS, но те идват с една витка по-къси, за да компенсират по-голямата товароносимост. В сравнение със стандартни, височината на колата не би трябвало да се промени. Но така или иначе отпред сложих пружини от дизелова и се повдигна с около 2 см и сега колата е по-ниска отзад. Според някои съфорумци, с новите пружини нещата ще си дойдат на място, тъй като отзад сега са оригиналните на близо 240 000 км и са омекнали. Може би ще сложим само пружините и после, ако трябва ще търсим и по-високо пружинно легло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с пакет защита лоши пътища и е по висока от стандартното. Не знам дали пружините са по дълги или по твърди. Имат цветови код, ако има нужда ще ги снимам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че информацията ти ще бъде полезна за други. Аз съм избрал друг подход. Ще опиша нещата накрая, ако други решат да използват информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, аз бях сложил такива тампони на Фелиция-та. Оригинално бяха за Лада, по 4лв./бр.. Също имах "драма" с диаметъра на пружините - ладовите са по-големи и затова леко скъсих тампоните. Ефектът беше - леко по-вирната задница, когато е празна, а комбито не висваше като го натовариш. Сякаш се подобри и стабилността в завой, но може и да е било самовнушение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте от София, най-изгодни подложки има в кв. Орландовци в магазин Румик. Това е много голяма железария и има абсолютно всякакви неща. Конкретно за подложките предлагат два вида по 6лв бройката. Можете да си ги изрежете ако са ви големи и стават перфектно. Аз скоро слагах на един транзит отпред и се получи отлично. Режат се доста добре с обикновена боркорона за дърво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.