Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Audi Q8 - предпремиера


Recommended Posts

Малко предпремиерни снимки на новото Q8 очакващо се на пазара от Септември…

 

34340931_1447361038703229_64562292119704

 

34759155_1447361092036557_35028061134960

 

34837434_1447361132036553_10102734043448

 

34701776_1447361212036545_69819058586491

 

34666117_1447361548703178_45163790448617

 

34642213_1447360885369911_74868713269179

 

34774685_1447360852036581_17269173579992

CLTSp_18_04513.thumb.jpg.e5993bef9b5bae0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах го оня ден, много ми харесва :) Обаче и цената ще е много "хубава":

 

Още малко данни и снимки:

https://www.cnet.com/roadshow/news/audi-q8-suv-luxury-revealed/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, като гледам цените на Q7 как спокойно прехвърлят 250 бона, това ако го напомпаш ще стигнеш 350к  :crazy:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче и цената ще е много "хубава":

 

 

Ами ами...2-3 месеца кат минат, и Бабите дето са го карали в Неделя (през останалото време е било в гараж), ще почнат да ги продават и ще ги има по 5-6К евро в мобилето. *NOV VNOS*TOP*FULL*EXCLUSIVE*LANG* и прочие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак залитат към ненужен тъч за климатроника. По-добре един голям панел с изскачащ прозорец за климатроника, отколкото това трето малко екранче. Единствено ще разсейва, тъй като трябва да гледаш какво натискаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, като гледам цените на Q7 как спокойно прехвърлят 250 бона, това ако го напомпаш ще стигнеш 350к  :crazy:

 

Така де, така де... след 15-16 години ще можем да я покараме.  :(

 

Ами ами...2-3 месеца кат минат, и Бабите дето са го карали в Неделя (през останалото време е било в гараж), ще почнат да ги продават и ще ги има по 5-6К евро в мобилето. *NOV VNOS*TOP*FULL*EXCLUSIVE*LANG* и прочие.

 

Може някой цигулар да я е карал - возил си е само цигулката "отзад"? Или някой поп - ходил е само да опява двама-трима тук-там... Излизал е само по съборите, защото много си я е пазил и т.н. Нещо такова, да :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харесва, агресивно изглежда.

 

 

И пак залитат към ненужен тъч за климатроника. По-добре един голям панел с изскачащ прозорец за климатроника, отколкото това трето малко екранче. Единствено ще разсейва, тъй като трябва да гледаш какво натискаш.

 

 

минаха май дните на интуитивните табла, като при мобифоните ще стане. Едно време на телефон с копчета можех да напиша цяло есе, без да поглеждам телефона, сега не мога да отделя поглед от дисплея, ако искам да напиша нещо. Същото е и с колите - при дъртите посягаш и си знаеш кое къде е без да гледаш, сега в модерните само гледаш дисплеите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колкото да ви е странно, това с тъча не се прави заради вас, а заради по-ниската цена. Същото е и с дигиталното табло. Един екран, един процесор, няма механика, няма движещи се компоненти....

 

А, че е далеч по-неудобно мисля не търпи дискусия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, така де... след 15-16 години ще можем да я покараме.  :(

 

 

Може някой цигулар да я е карал - возил си е само цигулката "отзад"? Или някой поп - ходил е само да опява двама-трима тук-там... Излизал е само по съборите, защото много си я е пазил и т.н. Нещо такова, да :)

 

Като са я купували българските джамбази от Германия е трябвало да отрежат дървото израснало пред вратата на гаража за да я изкарат. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колкото да ви е странно, това с тъча не се прави заради вас, а заради по-ниската цена. Същото е и с дигиталното табло. Един екран, един процесор, няма механика, няма движещи се компоненти....

 

А, че е далеч по-неудобно мисля не търпи дискусия.

 

 

Разбира се, безспорно е това. Фокуса от удобството отдавна е изместен, търси се алтернатива и ниска цена на производство. Което всъщност не е новост, спомням си в една книга (Артър Хейли - Колела), за производството на новия тогава Форд Орион, се описваше как имат малък дефект, който можеше да се реши с добавянето на една метална пластинка на стойност няколко цента. При масово производство обаче, щеше да им донесе милиони долари загуба, затова правиха луди тестове, проби, и едва ли не нов дизайн на колата. Така че, съпоставимо с днешни дни, изобщо не е учудващо това с дисплеите. Прав си, механиката е по-скъпа и повече се разваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак залитат към ненужен тъч за климатроника. По-добре един голям панел с изскачащ прозорец за климатроника, отколкото това трето малко екранче. Единствено ще разсейва, тъй като трябва да гледаш какво натискаш.

 

 

Абе, като гледам, това "третото малко екранче", е голямо калкото голямата навигация на Сюпърб, ама щом на теб ти малее...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше 5 долара, можеха да свалят центове от цената при серийното производство. Или да отложат премиерата и да променят конструкцията.

 

Този екран, освен за климатроника едва ли ще използва за нещо друго. В сравнение с ТеслатЪ всички екрани са малки :tongue_1: . Просто не е добре премислено или искат да се отличават. От моя професионална точка това е: имал си бутони за управление, сега пак ще имаш бутони, но на екран. Тоест карат си по течението, без да се опитват да бъдат иновативни. Следващите поколения, а може и това, ще бъдат с гласов интерфейс. Концепта Skoda Vision E има много по хармонично разположени екрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен в муцуната ми прилича на каската на Дарт Вейдър. Грозник!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като са я купували българските джамбази от Германия е трябвало да отрежат дървото израснало пред вратата на гаража за да я изкарат. :D

 

Ахахаха, трябва да си направим тема с лафове на джамбазите :D Много е добро това! :D Не го знаех! :D

 

 

 

Мен в муцуната ми прилича на каската на Дарт Вейдър. Грозник!

 

В началото и на мен ми заприлича на нещо такова:

Castaways-Fall-Bass-Fishing-1-9-30-16-10

 

 

image.jpg

 

 

Или пък на силиконови джуки тип "отпушалка за канали/кенефи" и т.н. :D Ама тази тенденция с ясно изразената "рибешка муцка" я почнаха от Мицубиши още преди мноооого годинки.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ахахаха, трябва да си направим тема с лафове на джамбазите :D Много е добро това! :D Не го знаех! :D

 

Джамбазите не са подготвени. Отнася се за изоставени с години ретро коли в гаражи. Виждал съм такива снимки с дебели дървета пред гаражи, а вътре колата с два пръста прах, паяжини и спаднали гуми.

 

 

 

Ама тази тенденция с ясно изразената "рибешка муцка" я почнаха от Мицубиши още преди мноооого годинки.

 

Това не е ли преди Митсубиши. Останал съм с впечатление, че линията е взета от Астон Мартин.

 

aston-martin-db5-photo81b5348ab483bdeb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесва на къде вървят колите:

1. Електронна игра, писана от програмисти на Ц.шосе, вместо табло

2. Потресаващо гадна пластмаса, дори и в коли от клас 250кЕ+

3. Огромни, тромави, грозни купета с все по-лоша видимост във всички посоки

4. Рязко намаляващо вътрешно пространство, за сметка на точка 3, не разбирам как го постигат.

5. Дори на коли от клас Поло, се слагат гуми с размер 225/45/17 Не ми се мисли, колко струва една гума на тази кола

6. Ненужно и глупаво разхищение на огромен брой материли и суровини за да се добавят екстри, които не са нужни на никой.

Всичко това, води до безумно високи цени на новите автомобили с все по-ниско и ниско качество на изработката.

Ясно, че всичко е маркетинг, но защо трябва автомобилите на "бъдещето" да изглеждат като возило за еднополова двойка от треторазряден Sci-Fi филм?!?

Редактирано от Bucket
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност производството на една 17 инчова гума, може и да е по-евтино от 14 инчова.... Иначе съм абсолютно съгласен. Но то всичко минава през тоя карарзис ... преди бяха компютрите, сега телефоните, колите... жилищата ако щеш също са по тая линия...

 

То това си има и обяснение де. За да расте непрекъснато световната икономика, трябва да има здраво потребление. И то не потребление, а непрекъснат разтеж на потреблението... Производителят/мениджъра прави така, че да купуваш все повече и да потребяваш все повече, това е основната и всъщност единствена цел.

 

Надявам се на всички е ясно, че тоя балон не може да се надува до безкрай... Въпроса е ще спихне ли, ще гръмне ли...

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не долавям идеята Q8 да е по-малък от Q7, но признавам си, не прочетох статията и може и да има някакъв велик маркетингов трик в идеята. Намирам го за много "неземен", може би дължа това и на факта, че в България все още палим свещи за здраве на дядовците на тези Hi-Tech автомобили (жив пример е моят). Преди 2 седмици имах честа да се повозя в новата A7(5G) 55TFSI и да си призная, не съм особено впечатлен, да колата е бърза,комфортна,луксозна и най-вероятно си заслужава парите, но по-скоро би впечатлила малката ми братовчетка, на която наскоро показах една моя стара Motorola V3 и тя се чудеше, как съм се оправял с толкова малък дисплей. Ако имах въможноста да правя избор (дай боже всеки му) дали да си взема Q8 или конкуренцията от BMW X5(G05), който мисля също все още не пуснат в продажба, бих избрал BMW-то, въпреки че и там дизайнерите малко са прекалили, като са сложили 2 16-цолови джанти за въздуховоди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм напълно съгласен с колегата 

Bucket
А
бсолютно ненужно усложняване, което води до непрекъснати ремонти.
Преди няколко месеца на изложението седнах в Мерцедес S 560 4MATIC, който струваше над 200 К
Вътре САМО пластмаса. 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имах излишни средства в такива размери, веднага си го отнасям като врабче черешка :) Или някое подобно творение, щото не само Ауди има по земята :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесва на къде вървят колите:

1. Електронна игра, писана от програмисти на Ц.шосе, вместо табло

2. Потресаващо гадна пластмаса, дори и в коли от клас 250кЕ+

3. Огромни, тромави, грозни купета с все по-лоша видимост във всички посоки

4. Рязко намаляващо вътрешно пространство, за сметка на точка 3, не разбирам как го постигат.

5. Дори на коли от клас Поло, се слагат гуми с размер 225/45/17 Не ми се мисли, колко струва една гума на тази кола

6. Ненужно и глупаво разхищение на огромен брой материли и суровини за да се добавят екстри, които не са нужни на никой.

Всичко това, води до безумно високи цени на новите автомобили с все по-ниско и ниско качество на изработката.

Ясно, че всичко е маркетинг, но защо трябва автомобилите на "бъдещето" да изглеждат като возило за еднополова двойка от треторазряден Sci-Fi филм?!?

 

+ 1. Ще цитирам българин, който е на много високо ниво в световната аутомотив индустрия - "Поканиха ме на представянето на новата S класа в Женева. Каtо хванах дръжката на вратата и почувствах, че има опасност да ми остане в ръцете, лошо ми стана".

 

По точка 4, аз също съм меко казано озадачен!

По точка 5, като излезе SQ7 и видях, че е с 22ки си представих, че след някоя и друга година ще си купя кола среден клас и ще трябва да дам 2000 лв. за комплект гуми, защото ще е с 20ки...

 

Инак като цяло, както са писали и колеги, това с тъч скрийновете започва да става АБСУРДНО и опасно! Чисто потребителски е лесно да е опростено и всичко да е на един дисплей, но ако е хладилник, таблет или печка. Когато говорим за потребител, който шофира и трябва да следи пътната обстановка - ПЪЛЕН абсурд е. Колкото и да свикнеш с един автомобил, при тъч скрийна няма как да не отместваш поглед за да извършиш дадена манипулация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Инак като цяло, както са писали и колеги, това с тъч скрийновете започва да става АБСУРДНО и опасно! Чисто потребителски е лесно да е опростено и всичко да е на един дисплей, но ако е хладилник, таблет или печка. Когато говорим за потребител, който шофира и трябва да следи пътната обстановка - ПЪЛЕН абсурд е. Колкото и да свикнеш с един автомобил, при тъч скрийна няма как да не отместваш поглед за да извършиш дадена манипулация. 

 

... те затова слагат по хиляда асистента. След някоя година няма да има нужда и да се върти волана. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... те затова слагат по хиляда асистента. След някоя година няма да има нужда и да се върти волана. ;)

 

По принцип си прав, де факто не. Средностатистически пътнически самолет може да излети, навигира и кацне без наличието на персонал в кабината от 15 години. И все пак има не един, а двама човека, които го управляват. Така нареченият human factor едва ли ще бъде напълно заместен някога, а и човек работещ в синхрон с машина е много по-сигурно от колкото едното самостоятелно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесва на къде вървят колите:

1. Електронна игра, писана от програмисти на Ц.шосе, вместо табло

2. Потресаващо гадна пластмаса, дори и в коли от клас 250кЕ+

3. Огромни, тромави, грозни купета с все по-лоша видимост във всички посоки

4. Рязко намаляващо вътрешно пространство, за сметка на точка 3, не разбирам как го постигат.

5. Дори на коли от клас Поло, се слагат гуми с размер 225/45/17 Не ми се мисли, колко струва една гума на тази кола

6. Ненужно и глупаво разхищение на огромен брой материли и суровини за да се добавят екстри, които не са нужни на никой.

Всичко това, води до безумно високи цени на новите автомобили с все по-ниско и ниско качество на изработката.

Ясно, че всичко е маркетинг, но защо трябва автомобилите на "бъдещето" да изглеждат като возило за еднополова двойка от треторазряден Sci-Fi филм?!?

 

Начи понеже сядах вътре и го огледах из основи от всякъде мога да кажа следното:

по 1. - не точно но си близко. Малко наподобява Алекса. Дори ти казва къде са най-близките бензиностанции и сървиси ако кажеш на колата "Пикае ми се" 

по 2. - тук не е така. Сравнихме ги с GLC и Х6. Х6цата като пластмаси е ужасТна. Говорим за модел 2017 г. Мерцедеса е по-добре и най добре беше Рейндж Ровър Велар. На практика пряката конкуренция на Q8 е точно Велар, Х6 и GLC са определено извън класацията.

по 3. - няма опция под 50 TDI, т.е. под 300 коня.

по 4. - нищо общо с Х6 и GLC. Вътре е с размера на Q7 (то и вънка е Q7 минус 5 см) и тавана не те смачква, както е на Х6.

по 5. - мммммммда. Почваме от 20". Цени в Англия - 245 паунда / брой за Pirelli P Zero. И да, тая кола не става на се кара с Tigar, Debica или Nankang, та 2.5 бона само гуменките.

по 6. - е чак па разхищение... Дори бих казал, че са намалили разхищенията. Колата е под 2 тона и дори във варианта RS Q8, V8 4.0 TFSI, 600 кс, който се очаква догодина лятото ше бъде около 2.2 тона. 

Що се отнася за автомобила за еднополова двойка.....те Х6ците положиха основите, после дойдоха GLC, после Х4 и т.н. Искрено се надявам, поне за сега автомобилите на групата са с определено красиви форми, като най-заоблена но също красива за сега остава VW Arteon. Всички останали изглаждат доста по-агресивно и по-бизнес в сравнение с гейските форми на GLC I GLA и определено педалските форми на Х6, еле па на Х4. Да не говорим, че между предните зъби на Х6цата спокойно минава гълъб. Аз си изказах мнението в една компания и ме намразиха - за мен Х6 е определено кола за Джъстин Бийбър. Q8 е десетилетие напред.

 

144746-cars-review-hands-on-audi-q8-revi

Горния екран е 10,1", долния е 8,9". 8 икони на 10,1 инча прави приблизително 2 х 3 см всяка една икона, която си е и бутон. Като се наредят иконите по желание става елементарно управлението на системите. Тва в случай, че има желание за натискане на бутони, щото може и с 5 приказки да се разберете с колата - поддържа над 500 гласово разпознаваеми функции.

 

vsavov_170711_1839_0021.jpg

Не виждам тук какво е трудното с управлението на климатика. И пак в случай, че си ѝ сърдит на колата и не ѝ говориш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.