Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Включване на перката след изгасяне на двигателя?


Еркаму

Recommended Posts

Здравейте,

Нещо странно се случи тази вечер...Бяхме на кино. Колата седя на паркинга от 19:00 до 21:00.

Филма като свърши се прибрахме за около 10 мин. Паркирах в подземния паркинг. Изключих двигателя...и се включи перката пред двигателя...чаках около 2 мин...не изключи....запалих двигателя за около 10 сек и после го изгасих...не се чу включване на перката...тишина...

Някой има ли обяснение за това...мисля, че температурата на маслото си бе 90 градуса. ..

На старата кола ми се е случвало да се включи перката след изгасянв на двигателя,но винаги е ставало при големи жеги след дълго каране...

Има ли нещо притеснително?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е дизел, нямаш проблем.

Дпф почистване и включена перка, това са нормални неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене го направи това, но повече от 5 мин. продължи да върти.

След 2 дни пак го направи и от месец Ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е дизел.

Днес сутринта ползвах колата.карах я за около 15 мин паркирах. И тази перка пак се включи. Този път търпелово изчаках. Въртя около 5 мин. После спря сама.

При следващитеняколко карания днес-тишина...

Четих в упътването, че когато се изгарят частиците в дпф филтъра се включвала перката..не знам дали е това...или нещо друо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е,но е хубаво като усетиш че е в регенерация да я изчакаш без да гасиш двг 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай колата колега, докато регенерира. Може да го забележиш по малко по-високите обороти, когато спреш на място. Хубаво е да си я довършва, когато я почне. Има писано по темата, ако решиш, може да прочетеш и да се информираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно защо фирмите производители не информират клиентите си за регенерациите.
Най-добре е да се кара колата докато свърши процеса.
Ако много често се прекъсва, запушва ДПФ филтъра, а отделно и вкарва нафта в маслото.
Както е писал колегата по-горе най-лесно се познава по оборотите -----> от около 900 до 1100 на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.