Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на ролки и ремъци 1.9 TDI


bareze

Recommended Posts

Здравейте колеги имам питане към вас , автомобила ми е 90 к.с. с код на двигателя ALH. Предстои ми смяна на ролки ремъци и евентуално водна помпа. На какъв интервал ги сменяте ? Каква марка използвате ? И този мотор има ли защита , при късане на ремък?

В момента автомобила ми е на 52 000 км след смяна на ролки ремъци без водната помпа ,марката която ги е сменял стария собственик на возилото е Дайко. Смятах да ги сменям на нещо между 60-70 к км , но майстора ми ме разубеждава , че той неговия си автомобил го обслужва на 50 к и през смяна задължително водна помпа...

Интересно ми е вие как процедирате и какво ви е мнението. Също за масло слагам 5в40 Мотул колата предимно се кара в града. Дали ми е правилен избора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че беше 5 години или 60 хил км за афтърмаркет части аз ползвам ремъци gets,но може и conttehh ролки ina защита няма,ако имаше всеки щеше да го кара докато се скъса,а не да го сменя на всеки 60 хил водната помпа е на ангренажа и я дават да се сменя всеки път,но е възможно и през смяна ако е сложена по-качествена 

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 но майстора ми ме разубеждава , че той неговия си автомобил го обслужва на 50 к и през смяна задължително водна помпа...

И аз мислих като теб но не успяха да навъртят 60 000.На 50 започнаха странни звуци и теч от водна помпа.Частите са много зян в България (а.к.а. афтърмаркет).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каквото те устрой,като цена и отговаря на vw 505 00 карах с motul x cess 5w40 и бях доволен сега сложих bardahl xtc 5w40 за сега се държи добре 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята шкода е със същия двигател.....предния ремък (афтер маркет) го смених след 78 000 МИЛИ,тук масово се сменят на 80 000 мили и се карат много градско.....вече съм на 65 000 мили след предишната смяна и ще карам до 80к. Има го и фактора ,че частите са различно от бг качество.Масло пълна синтетика на кастрол. Двигателя е на 200 000 мили в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята каляска смених оригиналния ремък, ролки и водна помпа на 130 хиляди (позабравил бях). Смяната направих в ЕТ и ми казаха, че следваща смяна е отново след 120 хиляди км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моята сервизна книжка от ЕТ са записали 120 000км гаранция. Мотора е AGR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "dalgurak" - А освен километри, дали са записали и години? На мен, за "Superb 2 Face Lift 2.0TDI 170 конски сили, 4х4, DSG" обаче, в "Еура Тек" ми обясниха, че Гаранцията е 2 години или 150.000 километра за ангренаж, което настъпи първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

До "dalgurak" - А освен километри, дали са записали и години? На мен, за "Superb 2 Face Lift 2.0TDI 170 конски сили, 4х4, DSG" обаче, в "Еура Тек" ми обясниха, че Гаранцията е 2 години или 150.000 километра за ангренаж, което настъпи първо.

 

В сервизната книжка не е упоменат период от време, само 120 000км. Попитах познат в "Порше София юг". От там отговориха, че ако до петата година не съм достигнал 120те хиляди километра е редно да го заменя. Така и смятам да направя. Днес пуснах запитване до Еуратек да видим, какво ще предложат. Като получа отговор ще пиша и тук, информацията за цената може да е полезна за някой колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми обясниха, че ако сменяш ангренажен ремък в оторизиран сервиз, следващата сменя е след 120 000км или 5г (понеже старее). Ако го сменям в неоторизиран сервиз с автърмаркет ремък е препоръчително да става смяната на 60 000км или 5г. Някой знае ли каква е разликата в цените, да видим кое има повече сметка? Ето на мен какво ми взеха в неоторизиран сервиз (там където си обслужвам колите).
 

twJSSx0l.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтина водна помпа.

Зверски скъпо масло.

И какви са тия цени на филтрите бе?

Ебаси кожодерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "lyubcho88" - Лично на мен, Цената ми се струва с около 30% повече, от средната за неоторизиран авто-сервиз..

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно майстора си е сложил надценка на цените, както е сигурно, че взима частите с отстъпка, а тука пише клиентските цени. Така е, като нямам доверен човек. Не коментирам това. Тия пари дадох при първоначално обслужване. Закарах колата, платих и си я взех. И на мен ми се видя скъпо. Сам не мога да ги сменям тия неща, а и не ми е работа.

По-скоро питането беше каква е сумата на ремък/помпа и тн в Еуратек за да видя кое е по-добре.  Веднъж дадам ХХлв за 120к км или два пъти по колкото са ми взели по-горе...

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...По-скоро питането беше каква е сумата на ремък/помпа и тн в Еуратек за да видя кое е по-добре....

декември 2014 г. съм платил 726.86 лв. в Еуратек за смяна на ангренажен кит (ремък, ролки, водна помпа, пистов ремък) + поставяне на втулки за повдигане на предницата (по памет 100-ина лева платих за втулките с поставянето). това за ПД AXR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен афтърмаркет ангренажен к-т водна помпа и пистов и една паразитна+труд  500 лв,като не съм сменял ролката на алтернатора и обтегача на пистовия ремък те са поне още 200лв 

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама по колко ролки имат тия двигатели? Моя ALH изгледжа има 6 и от там е малко по-солено.

Може би ако намеря части с отстъпка и приятел със сервиз бих могъл да сваля обслужването на 300 части + 200работа, без масла и филтри (още поне 120лв) и обслужване на автомата (още 100лв) и пак ще станат 700стотака. Ама ще го мисля след 50к км хаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената за 1.9tdi AGR мотор е 1430лв с ДДС - части и работа. Очаквах да е скъпо ама чак пък толкова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Към днешна дата в ЕТ цената за смяна агренажен комплект - 1300 лв. за части и 370 лв. за труд.

 

Всъщност някой знае ли каква е марката на оригиналния агренажен ремък и водната помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "elkolev" - Интересно, какъв ли процент от отишлите да попитат за тази Цена, стават Клиенти? Ха-ха..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На практика имат много клиенти.

И моята шкода винаги е била обслужвана там, докато беше на фирмата.

Затова ме интересува какви са марките, които ползват. Вероятно и те ги взимат от вносители на части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.