Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Запитване Двигател Проблем


CAKA

Recommended Posts

Здравейте,

Вчера при едно пътуване до Свищов с Шкодата Октавия 1,9 ТДИ, 105hp 2008г

 

Както си карам и ми изсвири колата (все едно някаква свирка реферска). И сама си свали скоростта на 10км и оборотите на 900 и до там. Колкото и да подаваш газ не мърдат.

Дръпнаха я до сервиз и от сервиза ми казаха, че катализатора зад двигателя е стопен и задръстен. Свалиха го да го пробиват, но като погледнали видели, че и Турбото е стопено както и буталата на колата.

 

Възможно ли е чак такава температура да се е развила за да стопи всичко???

 

Никакви индикации не са ми светели нито температурата на двигателя не е покачена. Всичко си беше в норма.

Сега ми казаха да си търся нова кола тази била с напълно унищожен двигател и турбо.

 

Поздрави.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко ще хвърляш колата искам лично аз да и махна главата, за да видя стопените бутала , защото това ми звучи като вица на деня :) 1.9тди на ок2 троши разпределителен вал, за стопени бутала не съм чувал. Ти да не си го карал с Етер .. или с Керосин :) По -скоро смени майстора!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено това е вицът на деня, както отбележи Сашко :) Вземи си колата и се махни от там веднага... За да си стопил буталата трябва да си я карал САМО НА МАСЛО... и пак е сложно :) Заааааеби, стопено турбо, бутала, катализатори - как не си се стопил и ти, е' така :D Пфф... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да я докарам до София 300 км са и само в околностите на Свищов могат да я бутат за жалост. Ама ще си я взема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал да се стопяват бутала, турбина и катализатор едновременно и толкова лесно, освен от много лош чип-тунинг - възможно е да стане, да. Също е възможно да стане, ако някоя дюза е "пикаела" стабилно, но чак всичко да се стопи изведнъж така стабилно - това е супер странно. И как по-точно разбраха, че буталата са стопени - "разколачили" са я цялата ли...? Двигателя са отворили...? Или пък са опитали да я запалят... така с неоткритите проблеми...

 

Пффф, много крива история, човек... много крива! Най-близката точка до Свищов, която е изпитана е Русе - Краси (0899516791), Favorit - 90км са, но поне ще знаеш, че ще ти се помогне напълно адекватно:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/user/67-favorit/

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уговори се с пътна помощ за парите и километрите и я мести. Другия вариант е , да закараш някой кадърен до колата, да я направите да се придвижи аварийно през нощта примерно. Педала на газта е електронен, ясно ми е че ако компютъра реши, ще го изключи, но не съм виждал кола със "стопени" части да държи стабилни малки обороти и да върви с 10 ... мисли . Най малкото ако турбото е толкова стопено, щеше да е направила вече diesel runaway...

 

Ако искаш в хола имам един мотор 781.135 , от Франки , слагаме го и всичко е 6 :)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

BLS е двигателя. Казаха ми, че на тия коли като им гръмнело турбото сами си падали на 890 до 1100 оборота и 10км макс. Защото били направени така, че нагнетателната сила на двигателя идвала изцяло от турбото. Т.е ако сменя турбината трябвало всичко да е наред. Утре ще пътувам към Свищов да си преместя колата в друг сервиз докъто не са я потрошили до край. И ще обмисля вариант за прекарване до друг град.

 

Не им позволих да отварят двигателя. Според мен щом си държи обороти и си работи тихо без да трака, значи си е наред. Горе под капака на двигателя явно няма масло щом като са разкачили маркуча за вторичната преработка на газовете си е бил сух без капки омасляване (значи не хвърля масло).

 

Турбото инъче си е с леко нагънати перки и надрани по не това което се вижда пред отвора му.

Редактирано от CAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По последни новини. Турбото ми е със скъсан вал и 3 от 4 повдигача са били издълбани до минимум, както и коляновия вал има големи ръбове отстрани на 3 от гърбиците. Това е което видях на място.

Днеска щели да почват да я сглабят с новите части и ще видим как ще е.

Дали да я засилвам на някъде или ще се джитка още.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За тези които се интересуват и за тези които може да имат подобен проблем:

 

Смениха оста на турбото, повдигачите и махнаха катализатора (купиха ми го) и колата върви. Сега трябва да се пипне на компютър заради катализатора.

 

С риск да се повторя по- горе се оказа, че цялата история идвала от катализатора. Запушил се е до край, налягането от турбото няма как да излезе през ауспуха и се връща обратно с което чупи оста на турбината, от там налягането в двигателя се обръща и изтласква маслото през щекера за ниво (като фонтан).

 

Това е от мен.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки 50 км светваше. Продухвам го изгася лампата и след 30 до 50 км пак светва и така половин година.

Като го отвориха вътре беше станало на камък всичко и от ауспуха не излизаше никакъв въздух при запален двигател.

Газовете директно излизаха от турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.