Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Грешка на компютъра 1.6 mpi - O2


rave4o

Recommended Posts

Здравейте,

 

Сутрин когато запаля колата всичко е наред. След това на топла кола, започва да се дави и светва тракшън контрола и чек енджина след което поведението на колата се променя много. Става по-мудна и когато отпуснеш педала на газта претриса яко. Това се оправя с гасене и палене след около 2-3 минути. 

Ходих на диагностика и ми излезе тази грешка: 

16985/P0601/001537 - Internal Control Module: Memory Check Sum Error

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16985/P0601/001537 

 

Possible Symptoms
  • MIL illuminated
Possible Causes
  • Engine Control Unit (ECU) defective
  • Flash ROM (used in aftermarket "chips") defective
  • Low Voltage
Possible Solutions
  • Replace ECU
  • Contact aftermarket chiptuner for repair of their chip
  • Check and test Battery and Charging system

 

 

Интересното е, че излизат двигатели 1.8T и 2.0 , но не и 1.6 MPI. 

Майсторът ми каза, че може би е заминал компютъра, но колата работи. 

Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем ? 

Моля за мнение. 

Свързах се с пепино рейсинг и чакам отговор и от там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, карам 1.6 Mpi. Имал съм на два пъти такова поведение на колата. И двата пъти проблема е в пробила/изгоряла свещ. Смяна и воала...... Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Благодаря за отговора. Изчистихме грешките в компютъра и спря да го прави. От време на време когато я загася и когато я паля после топла го прави същото и като не и позволя да загасне, давайки газ всичко е наред. Иначе светва тракшъна. Свещите са чисто нови. :) 

 

Странното е, че го прави само при палене. Все едно се дави когато е топла. 

 

Майсторите вдигат рамене и не знаят какво се случва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Малко развитие по тема. След хиляди ходения по майстори все още никой не може да открие за какво става въпрос. Светна и ламбда сондата, тази скъпата преди катализатора, смених я но продължава да свети и то само на газ. Отделно вече колата когато загасне освен че светва тракшъна става около 10 коня. Гася я и като изчакам около 10 минути паля отново и се оправя... Ще пиша пак при евентуално отстраняване на проблема, но вече гасне адски често и не става за каране повече от 10 км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Писах в другата тема за 1.6 МPI  със заводска газова уредба, но и тук да се оплача. И при мен свети чека, а на два пъти ми светва и тракшън контрола и компютъра прехвърля на бензин. Чистиха ми грешките, но отново се появяват след повечко градско каране (тръгни/спри). Като покарам повече извънградско чека угасва. Не съм забелязал промяна в работата на двигателя и проблеми с паленето. Днес я карах на газаджия и ми каза, че дава misfire на два от цилиндрите. Според него решението е смяна на инжекторите за газта, което си е доста скъпо упражнение, а не съм убеден, че ще реши проблема. Четох из нета, че този тип грешки обикновено се свързват с проблеми по свещи/кабели/бобини...

Дайте контакт с читав газаджия в София, който да работи с Ланди-Ренцо.

Редактирано от баш майстора
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте, а също съм с такъв проблем от доста време, макар че съм сменил свещи, кабели, бобина, ламбда сонда, но всичко си продължава по старо му. Ще съм благодарен ако някой се е преборил с проблема и сподели мнение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш инжекторите и проблема се решава... до следващата смяна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовите, с бензина няма проблем, аз и почти не карам на бензин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при мен беше в това, че газовия инжекцион е Ланди-Ренцо и единия инжектор струва над 100 лв., а всички казват, че е добре да се сменят и четирите. Всичките бяха пълни с нещо бяло като разтопена дъвка, предполагам от "качествените" ни горива...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същата газ. Ходих на газаджия каза, че компютъра на газовия ми е заключен и не може да разбере в какво състояние са ми инжекторите и да ги регулира. Сега търся да закупя друг компютър за да може да се закачи на диагностика. Но ми дава и грешка в педала на газта имало някакъв потенциометър, та ще го сменям и него пък дано шкодилака реши вече да се оправи, че бял ден не съм видял от както съм я купил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.