Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Паркинг щета или дефект по боята?


alexander80

Recommended Posts

Привет колеги!

 

Сутринта Фабийката осъмна по следния начин:

32965918_1923177981033884_61279625637296

 

Въпросът ми е какво според вас е това? Бога ми, доста пъти съм закачал бронята със стари коли, резултатът изглежда по съвсем друг начин. Колата седи в гараж и карам основно до работата ми където спирам буквално на една поляна на голямо разстояние от други коли. Т.е. шанса някой да се е "упражнил" не е много голям. Чудя се сега дали да им я рекламирам в ЕТ или да заведа това като щета. Дайте съвет. Не е голяма работа, не ми пука кой знае колко за тези неща, но така и така ме задължават да давам луди пари за каско, смятам да се възползвам. Въпросът е дали не може да мине гаранционно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми изглежда като закачено леко, но и боята май не е била много качествено направена за да се отлепи по този начин. По скоро си го заведи по каското че с тия рекламации ще си е разправия голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично такива дреболии не бих завел ... за две години съм завел две подобни щети от някой разсеян комшия и от некадърен мотокарист , и като резултат ми напомпват каското както си поискат , нищо че още не съм ги правил т.е. давам си парите на вятъра .

Колега , изчакай и ако се съберат повече , тогаз ги заведи на куп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от каското. Говорил съм с моя застраховател, до 2 щети на година не се оскъпява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ужким имам пълно каско... А имате ли представа дали ще е голяма галимация оправянето на щетата, защото ще ме препратят към доверен сервиз. Ако ми сервират че трябва да се пребоядисва цялата май няма да се занимавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправянето ще е в доверен сервиз при всички случаи , като имаш два варианта:

1. Отиваш в ЕТ и заявяваш щетата при довереното лице на Алианц .

2. Отиваш в офис на Алианц и заявяваш щетата , но задължително обявяваш изпълнител на ремонта да е ЕТ и след това си избираш сервиз от подизпълнителите на ЕТ за съответния район .

И в двата случая ще получиш до час-два SMS , че е заведена щетата и после , че е одобрен ремонта , като в офис на Алианц могат да ти предложат и пари "на ръка" , но не се връзвай .

Щетата можеш да я заведеш и на националния твлефон на Алианц , но после имаш 5 дни да идеш на снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от каското. Говорил съм с моя застраховател, до 2 щети на година не се оскъпява.

Моита е лизингова и нямам голям избор ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да де напомпа каското, ако щетите не са отремонтирани тъй като няма и плащания по него, миналата година имам заведени но не ремонрирани 7 щети и това не се отрази на цената ми за тази година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид самата застрахователна фирма, авно в случая е Алианц. Просто ги питай само от една щета дали ще се оскъпи. В моя случай изчакването да се съберат повече щети ще ми го оскъпи.

Пребоядисва т се само засегнатите детайли.

Времето за ремонт зависи единствено от сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се ядосвай дай я на доврен сервиз. Аз така бях в питанка докато не закарах колата във Ветек. Супер доволен. Неправя реклама, мисля че и др. колеги ще потвърдят. За пари кеш не им се връзвай!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се филмирай излишно щом имаш пълно КАСКО. Колегата The Best Forman ти е дал точния алгоритъм за твоя случай. И няма какво да се обясняваш, че е на паркинг, че някой друг ти я е одрал и т.н. Застрахователя не го интересува, щом нямаш двустранен протокол, с който да има регресивен иск му е все тая. По-добре не ги прави на луди, никой не харесва :) Това естествено си е мой подход и не ангажирам никой с него. Просто съвет. Колкото до застрахователната премия - не мисля, че от една щета ще ти се повиши за следващата година.

Заведи си щетата, избери си да се ремонтира в оторизиран сервиз. От там си избери читав сервиз от поизпълнителите (ЕураТек нямат тенекиджийно и бояджийно, а давт на подизпълнители). Аз лично минах по този път миналата седмица. Моята я правих във Ветек (доволен съм от техните услуги). Присъстват в белия списък тук, във форума. Естествено има и други от този списък, с които работят ЕураТек.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пичове, не ме разбирайте погрешно, не си ги слагам на сърце тези неща. И на мен ми се е случвало да закача някой (обикновено оставям обратен телефон за връзка), предполагам се е случвало да го направя и без да разбера. Така е в големия град. Но така и така имам каско... Дори една такава щета няма да надвиши сумата която съм платил като премия, така че не виждам, защо това да ми напомпа следващите вноски, то иначе какъв е смисъла да се прави? Безкрайно благодаря на The Best Forman, че описа подробно процедурата - ще ми е полезно и в бъдеще, дано не се налага. Интересното в случая е, че боята буквално се бели, а няма следи от друга боя или изобщо от отъркване, което просто ме наведе на мисълта, че може и да е някакъв дефект. Единственото заради, което искам да се опитам да го прекарам по гаранция е, че ако има някаква интервенция от сервиз по този детайл, гаранцията към него от ЕТ ще отпадне, или греша?

 

Боядисва се само засегнатия детайл

 

Да, това ясно. По-скоро исках да попитам дали има начин самата зона да се поправи или трябва да се пребоядиса цялата броня заради една точка. Ако е така, ще изчакам да се посъберат други такива и ще ги завеждам като щета тогава :)

Редактирано от alexander80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно съм разбрал поста ти...:

 

Завеждането на много щети няма за ти увеличи вноските, а цялото каско за следващата година. За да ти оправят щета ще трябва да си платиш всичките оставащи вноски за годината.

 

Ако наистина мислиш, че боята се люспи без външна намеса, то тогава е по добре да отидеш до ЕТ и да мидиш какво ще ти кажат, поне аз така бих направил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изразих се грешно - каското го платих на един път. Просто не виждам смисъл, ако хипотетично това е единствената ми щета за периода на годишната застраховка и сумата за поправката й не е толкова голяма (по никакъв начин не се доближава до тази, която съм платил като застрахователна премия), каското ми догодина да се увеличи. Може би разсъждавам грешно, признавам, че не съм карал кола с каско досега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моето каско сумата се увеличава при над 2 щети за годината, без значение от сумата за ремонт. Като една щета може на обхване няколко детайла. Така е при мен, идея си нямам дали е еднакво при всичките дружества.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да мине по гаранция , първо ще трябва да се запознаеш много подробно с гаранционните условия , после специалистите от ЕТ ще трябва да се убедят , че е лошо покритие в завода и на края ще я пребоядиса някой от подизпълнителите и вероятността да е друг цвят бронята е голяма.

За мен най-трудното е да бъдат убедени специалистите , другото е въпрос на седмица в бокса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.