Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

O1 vs G4


Алекси Георгиев

Recommended Posts

Може, може... Ако после почнеш да се оригаш на кисело мляко, значи си прекалил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да беше 1,8Т едва ли щеше да го вземеш.Голф 1.9ТDi 116к.с върви един калник пред 1,8Т,а какво остава,ако е чипван.Твоя мотор си е чудесен за твоето каране и нужди,но е далеч от динамиката на дизелите.

Моя 1.8 125 върви наравно със стоково 1.9тди пд 116, нещо нередно е имало с вашия тест.

ТДИ-тата на усещане вървят много, реално не чак толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе той и моя може би да може, ама аз не знам да го карам. Пък и някак си ми е жал :)

Съвсем скоро ще направи 20 годишен юбилей! Ти баба си можеш ли да върнеш каквато е била преди 20г. ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С на бащата октавията (16 годишна тийнейджърка) 2.0 116 к.с. непомирисвала газ съм я дърпал с на двама приятели колите. Голф 6 тди 105 к.с. и Бора тди 116 к.с. Голфчето крив макарон стана. :D Бората се опъна, но бензина(макар и астматик) си каза думата и Бората загуби безславно. С моето тди 90 к.с. и някои бусове ме дрънкат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе той и моя може би да може, ама аз не знам да го карам. Пък и някак си ми е жал :)

Съвсем скоро ще направи 20 годишен юбилей! Ти баба си можеш ли да върнеш каквато е била преди 20г. ?!

Колега, няма какво да не можеш. "Педала до метала" и върви. Миналото лято стигнах от Бургас до Пловдив за 1 час и 35 минути. Вървяла е 250км с 5000 оборота и нагоре. Мислех, че като я изгася в Пловдив, повече няма да запали. А тя тръгна още повече след продухването :) Този мотор, както и производните му 1.8Т и 2.8 са направени за жулене и въобще не можеш да ги уплашиш. Само да е хубаво маслото, па и на 20 години да е ако ще мотора. Върви и пита за още :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, няма какво да не можеш. "Педала до метала" и върви. Миналото лято стигнах от Бургас до Пловдив за 1 час и 35 минути. Вървяла е 250км с 5000 оборота и нагоре. Мислех, че като я изгася в Пловдив, повече няма да запали. А тя тръгна още повече след продухването :) Този мотор, както и производните му 1.8Т и 2.8 са направени за жулене и въобще не можеш да ги уплашиш. Само да е хубаво маслото, па и на 20 години да е ако ще мотора. Върви и пита за още :)

Човек, ще се пребиеш някъде с това бързане. Сигурно имаш доста глоби...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам бързо, не рисково. И не, за щастие много нямам. Последната за скорост ми е от преди около 2 години, може и повече време да мина. Междувременно не съм започнал да карам бавно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя 1.8 125 върви наравно със стоково 1.9тди пд 116, нещо нередно е имало с вашия тест.

ТДИ-тата на усещане вървят много, реално не чак толкова.

 

Две Голф 4-ки бяха и дизела беше калник отпред.Може и 1.8Т-то да е имало някакъв проблем, не знам.Карал съм 1.8Т със и без чип.Нищо особено за мен,но зависи човек в какво се е качвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

След описаната случка в началото на темата официално затварям капаците дет се вика!!! Ни ще се гоня, ни ще пиля гуми по разни бегачки (да не се обижда колегата със същия псевдоним) и чипосани мотори.

Казах - на 34 години съм, а на пътя съм като на 64. Не разбирам нищо от стартове, от мотори, от дюзи, от обороти и от въртящи моменти.

Харесвам си колата, вози си ме перфектно, удобна ми е и даже изпитвам чувства към нея - нищо че един голф 4 я накара да се чувства като " леля Лили"... Обичам си я и ще си я обичам.

Единственото, от което мога да кажа по темата в горния пост, че разбирам е врачанската ракия и скарата.

Вие се гонете, доказвате се... Аз ще ви документирам. И ще се радвам на щастливците :) Може и аз да мина по пистата, ама ей така, когато другите са минали вече, хахахааа :) :) Така ще се откроява повече от "бегачките".

Приятели, майтапа настрана, аз съм повече ценител на естетиката и комфорта в една кола от клас, който мога да си позволя. Това е истината!!!

И затова карам тази кола ( с куп предимства и куп недостатъци и забележки). Може да не е доволна много от това, че е на газ, но с нея сме постигнали компромис, заради който компромис въпросният голф ни победи...

Айде, живи и здрави, че верно заприличах на пенсионер с психо проблеми :) :)

Може модератор да затваря темата вече.

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам бързо, не рисково. И не, за щастие много нямам. Последната за скорост ми е от преди около 2 години, може и повече време да мина. Междувременно не съм започнал да карам бавно :)

Стана ми интересно :).  Сподели моля как ги минаваш камерите по магистралата? На колко са те засякли последно и до каква скорост минаваш метъра като наблюдение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стационарните е ясно, знаят се и там се връща. Ако пред мен магистралата е празна, имам едно на ум и гледам в дълбочона и в дясно за бяла кола, подозрително спряла в "насрещното". Като цяло може да се види на километри ако е прав пътя. Освен това, по пътищата има места, където просто интуитивно знаеш, че е вероятно да са там. (края на тунели, в близост до бензиностанции).

Другият голям трик е, че обикновено пътувам вечер по тъмно. Което до сега елиминираше всичко без стационарните, които се знаят така или иначе. Занапред не съм го измислил :)

Няколко пъти съм имал и голям късмет, че е имало кола пред, зад или около мен. Иначе съм "горял". Но както съм и подозирал, ако има втори или трети номер на снимката/клипа - не се занимават да пращат. Последният път ме снимаха блузо до В.Търново на отбивката за с. Джулюница. Имаше ограничение 60 от 90, стационарната беше прясно сложена и нямаше знак. По спомен, нейде към 45 над ограничението бях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият голям трик е, че обикновено пътувам вечер по тъмно. Което до сега елиминираше всичко без стационарните, които се знаят така или иначе. Занапред не съм го измислил :)

 

 

Не конкретно към автора на поста, но да знаете, че камерите в патрулките или така наречените мобилни камери, снимат и нощем.

И то не от вчера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не конкретно към автора на поста, но да знаете, че камерите в патрулките или така наречените мобилни камери, снимат и нощем.

И то не от вчера.

 

IR модула за камерите го имат в КАТ от около 6 месеца. От около 2 го тестват, а реално от няколко седмици го използват (2-3 някъде). За това и казвам, че занапред не съм го измислил.

Като цяло обаче се съмнявам мобилните камери да се активизират по нощите. Но това е друга тема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18 април към 11 вечерта на входа на тунела на Тракия от към Пловдив имаше Астра с включен радар. Сигурен съм, защото детектора ми полудя. Друг е въпроса, че аз бях с под 80.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че е за хвалба, но мен още ноември месец по тъмно ме щракна мобилна камера от старите в Астрите. Още не съм получил честитката, но ясно видях как светкавицата на камерата светна в червено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IR модула за камерите го имат в КАТ от около 6 месеца. От около 2 го тестват, а реално от няколко седмици го използват (2-3 някъде). За това и казвам, че занапред не съм го измислил.

Като цяло обаче се съмнявам мобилните камери да се активизират по нощите. Но това е друга тема :)

 

Добре. Ще ти го кажа в прав текст! Имам нощна снимка от преди 3/три/ години. Опел Астра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре. Ще ти го кажа в прав текст! Имам нощна снимка от преди 3/три/ години. Опел Астра.

Жоре , сега ако кажеш и че снимката е била с Шкодата... :P :p

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да имаш и ще ми е интересно да я видя. Аз ти казвам кога се закупиха IR модули за текущото оборудване. А ти по всяка вероятност си жертва на самонадеяността на някой местен началник, но ме мързи да пиша и обяснявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще е удобно някой от командния състав да изтрие темата ? То стана дупе с тикви :) :)

Мисля, че някъде в същия раздел на форума имаше тема за камерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре , сега ако кажеш и че снимката е била с Шкодата... :P :P

 Не става за клубния календар.

 

Може и да имаш и ще ми е интересно да я видя. Аз ти казвам кога се закупиха IR модули за текущото оборудване. А ти по всяка вероятност си жертва на самонадеяността на някой местен началник, но ме мързи да пиша и обяснявам.

Няма да я видиш, щото е по служебен път. И аз не съм я виждал. Фирмата ми плати глобата. С 20км. над ограничението.

Това ми е единствената снимка. Други нямам.

Аз съм бил жертва, утре може да е някой колега. Нощно време се снима. Затова пиша.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре. Ще ти го кажа в прав текст! Имам нощна снимка от преди 3/три/ години. Опел Астра.

Жоре, от теб не го очаквах :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече за тази случка няма да говоря, защото повода да бързам съвсем не беше приятен. Бях достатъчно откровен. Или принуден да бъда такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.