Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Всички превозни средства - с техническо досие, ремонти само в регистрирани сервизи


Recommended Posts

Здравейте, Колеги,

 

Тази вечер видях по новините, че има нов проектозакон , съгласно който всички превозни средства трябва да са с техническо досие, а ремонти да са позволени само в регистрирани сервизи.

На практика това би ограничило възможността човек сам да смени например гумите, маслото на колата си и прочие, а да може да извършва сам единствено дейностите, описани в техническата документация на автомобила (примерно смяна на чистачките, крушките по автомобила и прочие):

 

Всички превозни средства - с техническо досие. Това предвижда проектозаконът за превозните средства, който в момента се обсъжда.

 
Освен това ремонтите на автомобилите вече ще трябва да се извършват само в регистрирани сервизи.
 
Ремонтите и техническото обслужване на автомобилите да се извършват само от специалистите. За да е сигурно, че на пътя се движат само сигурни автомобили. А правилото искат да въведат транспортните експерти.

 

Това е една от няколкото налични в момента препратки.

Какво мислите Вие?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 на 50 защото в сервизите е пълно с толкова некадърници, че не е истина. Иначе според мен е по добре да затегнат ГТП от колкото разни такива глупости. А и да си оправят пътищата. Много неща взеха да искат а нищо не дават насреща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да има техническо досие, но не и за такива глупости, като смяна на гуми, масло и т.н. На никого колата не е направила ПТП заради несменено масло. Смях е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пак отчита дейност. Като оная глупост с дистанцията.

 

Много по - важно е да затегнат ГТП-тата. Ама това е реална мярка и трябва да се работи за да се свърши. Пък иначе е лесно, въвежда едни неизпълними закони, едни хора пишат едни бележки, взимат заплати и те така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за пореден път се вижда, че законите се предлагат от неграмотни и меко дебилни хора. предполагам тва ще е поредното чудно за 3 дни и ще влезне в кошчето при другите мега титачни идеи, които спряха простотията по пътищата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния закон в нечии интерес. А след това едно сертифициране на сервизи и прочие глупости и си мислят, че така ще направят нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вземат вярно да затегнат ГТП, че какво се движи по улиците не е истина. Карах по магистрала Хемус преди малко и при влизане на Омв пред мен се движи един Шаран. Задна дясна гума бие/тресе брутално. Спирам до него и като загледах - гумите изтрити до маркер и неравномерно от липса на реглаж, предни и задни дискове отдавна са били за смяна. Това как точно трябва да минава ГТП?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм съгласен с колегите във връзка със "затягането" на ГТП, смятам, че не е някакъя лукс да си поддържаш колата в изправно техническо състояние. Мисля, че дори колите, които в България масово се карат, а разбираите 10год.+(та дори и 20) биха могли да бъдат в добро, та дори отлично техническо състояние, като това няма да навреди много на бюджета на всеки.

По-големият проблем според мен е, че в милата родина грандоманията е на почест и нищо, че повече от Fabia 1.4 не ти трябва, ти си купуваш Superb 2.8 ей така, комшиите да те видят, както и факта, че по празници на семейство се падат по 3 агнета по 200лв. бройката, но колата с която се транспортират е с гуми ДОТ от преди приемането ни в НАТО...

 

Колкото до техническите досиета, сигурно ще прозвучи доста негативно погледнато, но всичко е прах в очите на хората и то във връзка с катастрофата на АМ "Тракия", съгласен съм, че до голяма степен това би било някаква сигурност, но реално погледнато това е машина и дори автомобила да е на 15 дни с осветени лично от папата спирачки, гарант за това, че няма да има "авария" не съществува. Другата страна на идеята е може би, да се "узаконят"  нелегалните сервизи, което би било добре, но аз лично имам лично наблюдение върху няколко официални сервиза(първенците в получаване на удостоверение за "легален" ремонт) и не цитирам само ЕТ и не смятам, че това също е гарант да добра техническа изправност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нов Супърб умря на втрия ден и на по малко от 100км. И добре, че умря на паркинга а не по време на движение и то при изпреварване да речем. Та затова кога ще се счупи нещо си няма никаква гаранция. Иначе и аз съм на мнение, че всичко е за пари. Истината е, че си трябва качествено ГТП но пък и там ще е малко относително. Трябва да го направят на км или година. Защото аз за три месеца направих почти 10к а някой не може да ги направи за 5 години.

Другото е, че ако на ГТП не те върнат защото нямаш спирачки или нещо друго тропа... няма кой да те накара да отидеш в сервиз и там да напишат, че са ти сменили накладките.

Поредната глупост за пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.