Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 2 DSG - проблем със скоростите


B.G.Head

Recommended Posts

До Tuningmania - попитах как се държи кутията "на равно", защото вече стана ясно, че под наклон, не само че не държи колата на място ами тръгва назад. А това, че не е нормално ритането и хвърляне на къч е повече от ясно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stanley

    19

  • chaveto

    16

  • tuningmania

    8

  • B.G.Head

    8

Най-много писали в темата

До "stanley" - Какво променя ако на равно тръгва нормално? Това не успявам да се сетя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Какво се случва ако на равен път включиш на D или R и си махнеш крака от спирачката - колата потегля ли бавно напред / назад или седи на едно място, докато й подадеш газ?

 

На равно потегля, но не бавно ами отново тръгва бързо. Ако искаш да спреш много близо до нещо и веднъж си спрял и трябва плавно да потеглиш за да спреш след 10-15см е мисията невъзможна, става но трудно и понякога си помагам с паркинг спирачката.

А това се получава според мен, защото спирачката вече е освободила на 100% и чак тогава съединителя зацепва и отново се тръгва рязко. Докато ако отпускаш спирачката и още тя държи съвсем малко и скоростите пък в този момент се опитват да накарат автомобила да тръгне, тогава няма да е рязко. Както и няма да се връщам назад/напред когато съм на наклон. 

Редактирано от chaveto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни ще отида за смяна на масло. Стискам палци да мине от това. Казаха, че могат да направят и пълна диагностика. Ако не стане, следващата стъпка е този мехатроник. Ина0е пуши откакто я взех, а най-кофтито е, че и вътре влиза супер много дим и е меко казано дискомфортно за всички в колата. Май е чипвана казвам, тъй като така ми казаха тез юнаци от Еуратек София, бяха дошли с компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "stanley" - Какво променя ако на равно тръгва нормално? Това не успявам да се сетя..

Ако и на равно не тръгва напред/назад значи кутията е доста зле вече, буксува сериозно и само някаква магия я пази да не предаде богодух.  Ако под наклон не е ок е признак за проблем, ако на равно не тръгва сама е сериозен сигнал за собственика да разгледа указателя за добър сервиз за АСК или за кутия втора ръка. Въпрос на време е да се скапе тотално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "stanley" - Ако "DSG"-то е наред, при колко голям наклон би тръгнал автомобилът, без подаване на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "stanley" - Ако "DSG"-то е наред, при колко голям наклон би тръгнал автомобилът, без подаване на газ?

 

Колега, отговора на този въпрос ще ти дам аз - супер относително е. Зависи от налягане на гуми, текущо тегло на автомобила и още 100 неща сигурно. Също така, ако очакваш колегата да ти каже наклон в градуси, едва ли ще стане. Нещата са малко интуитивни и това не е точно "контролиран тест".

 

п.с. - Цъкай на бутона "quote", че гледам, че се мъчиш по темите =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен наклона който иска може да го смята, но за 7 метра денивелацията е 1 метър. На този наклон няма как да тръгне без подаване на газ. Иначе на този наклон като си махна крака от спирачката и застава на едно място и не мърда. Така за няколко секунди и след това сама си освобождава от скорост и тръгва надолу. Изкачването на тласъци установих, че го има когато е пуснат климатика. Тогава иска повече газ, оборотите на мотора са по високи и тогава се получава единя "пробле". Другия е както казах, пипнеш ли спирачката и освобождава от скорост след като си махнеш крака и рязко зацепва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "stanley" - Ако "DSG"-то е наред, при колко голям наклон би тръгнал автомобилът, без подаване на газ?

Колкото са сметнали инженерите на DSG, че е правилно. Ако наклона е по-голям и усилието към кутията надминава заложеното за потегляне, колата трябва да стои на място. Поне моята кола така прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - А какво е обяснението, че на едно и също място с наклон, при паркиране назад, моя "Superb" веднъж тръгва толкова бързо, че даже се налага да натискам спирачката с друг път на същото място не иска да мръдне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото са сметнали инженерите на DSG, че е правилно. Ако наклона е по-голям и усилието към кутията надминава заложеното за потегляне, колата трябва да стои на място. Поне моята кола така прави.

 

Твоята кутия не е ли с хидравличен преобразовател? 

 

 

До "ВСИЧКИ" - А какво е обяснението, че на едно и също място с наклон, при паркиране назад, моя "Superb" веднъж тръгва толкова бързо, че даже се налага да натискам спирачката с друг път на същото място не иска да мръдне?

 

Когато изкачваш наклон и спреш, колата застава ли на място за няколко секунди преди да тръгне напред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята кутия не е ли с хидравличен преобразовател? 

Да, но имам поглед върху още 3 автомобила с DSG и реагират по подобен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - А какво е обяснението, че на едно и също място с наклон, при паркиране назад, моя "Superb" веднъж тръгва толкова бързо, че даже се налага да натискам спирачката с друг път на същото място не иска да мръдне?

Това нещо се наблюдава и при мен. Веднъж с лекота се качва а друг път иска яко газ. Вчера даже в момента в който стъпи със задните гуми на равното и нещо изтропа много яко. В първия момент си помислих, че някой е оставил нещо в средата на гаража и го ударих, но тропането си беше от автомобила. 

Уж всичко е наред а понякога има някакви аномалии и прави некомфортно правенето на маневри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да сменям хидрoтрансформатора с DSG, ама като чета последните коментари...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно видео от мен, това е от онзи ден когато изтропа. 

https://youtu.be/hglNuVcwHqQ

Като цяло, почти винаги тръгва рязко след като изправя волана и винаги се налага да върна газта. Иначе ще вляза със скок в гаража. Малко са случаите когато с една и съща газ влиза от улицата до гаража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Milen Dimitrov" - При наклон, като потеглям от спряло положение, като отпусна спирачката, след не повече от една секунда потегля сам "Superb"-а, без да му подавам газ. Наклоните, на които го пробвах, все пак не са особенно стръмни. Май трябва да набележим наклони, от сорта на малък, среден и голям, на които всеки с "DSG" да мине да тества :) Например, Гр. София, Ул. Богатица, тръгва сама :) Ха-ха-ха..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно видео от мен, това е от онзи ден когато изтропа. 

Като цяло, почти винаги тръгва рязко след като изправя волана и винаги се налага да върна газта. Иначе ще вляза със скок в гаража. Малко са случаите когато с една и съща газ влиза от улицата до гаража.

От клипа, работата на твоето DSG ми прилича много на моето, не видях да подскача.

 

До "Milen Dimitrov" - При наклон, като потеглям от спряло положение, като отпусна спирачката, след не повече от една секунда потегля сам "Superb"-а, без да му подавам газ. Наклоните, на които го пробвах, все пак не са особенно стръмни. Май трябва да набележим наклони, от сорта на малък, среден и голям, на които всеки с "DSG" да мине да тества :) Например, Гр. София, Ул. Богатица, тръгва сама :) Ха-ха-ха..

Моят тръгва сам по рампите на Парадайс към Ибсен, там и Фабията тръгва сама с DQ200, но първо я държи ауто холда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не мисля, че ''ритането'' и това дали кутията държи на наклон или не държи имат нещо общо. Моята рита силно като включа задна и като подам газ автоматично я изключва (някаква защита явно) и като цяло има проблем със задната (на директна всичко е наред). За сметка на това, на наклон никога не тръгва назад, колкото и да е стръмно държи на едно място. На по-лек наклон си потегля бавно напред даже. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Мисля си ако след смяна на маслото на DSG, проблемите на колегите с "ритането" не се оправят, дали не е възможно "адаптация" на кутията и по точно нов софт+калибриране на предавките/съединители?  Някъде го бях мяркал като услуга по сервизите за DSG.

 

И въобще след като Мишо се изнесе в Загреб, към кого се обръщате за съвет/ремонт/становище за DSG?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптацията може да я направи Пепино и при мен имаше невероятно позитивен ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох ти мнението, колега, в другата тема.

Би ли споделил какво беше поведението на кутията преди адаптацията. Имаше ли забавяне при потегляне, шумове, удари при смяна на предавки.

Да знаем какви проблеми се решават с адаптация и какво се решава със смяна на масло и почистване на мехатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като начало проблемите започнаха след "зеления" софтуер на ЕТ.

След като преборихме това, остана някак колебливото превключване на предавките, DSG-то правеше всичко възможно да кара на максимална предавка.

Например на 6 предавка с 1200 не сваляше на долу докато не стигне kick-down-на.

При тръгване от кръстовището имаше неприятни удари.

Самото превключване беше доста осезаемо, в момента не се усеща смяната.

при всички тези проблеми маслото на скоростите беше на около 3000 км (практически ново).

 

След адаптацията всичко е супер.

Това са моите наблюдения, най вероятно са супер субективни и не бих желал да ангажирам никого с тях.

 

Просто исках да отбележа кой би могъл да помогне с "адаптацията"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Вчера на мен ми сменяха маслото на халдекса ако не се лъжа май така пишеше във фактурата. Това в Шкода и спирачна течност е сменена. Днес влезе доста прилично и мазно по наклона към гаража, след още няколко влизания ще съм сигурен дали наистина има промяна. Също така са ми сменили и софтуера на двигателя, не знам каква е причината, но било гаранционно... и много не получих обяснение за какво точно е. Най вероятно е въпросния "зелен" софтуер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай чИститУ !!!

Сега остава, да намериш къде НАИСТИНА да ти сменят маслото на Халдекс-а, както и филтъра !!!

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.