Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем със заключващия механизъм на колана


Виктор Иванов

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

Имам проблем със заключващият механизъм на колана на шофьорската седалка.

След като закопчая колана на таблото започва да показва ,че не е закопчан и се задейства звуковият сигнал.

Когато го прекарам през ръчната за да няма опън се изключва.

Някой може ли да ми сподели,дали на моделите Октавия 1.9 2008г седан и комби са еднакви механизмите за да закупя от някоя морга такъв?Също така ме интересува дали този механизъм е свързан по някакъв начин с аербека на колата?

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи като контактен проблем на някоя букса или протрито кабелче някъде в механизма. Защо не пробваш да разглобиш пластмасите и да видиш в кой момент работи и в кой не? Може да се окаже дребно нещо и с поялник да си разрешиш проблема без да взимаш съмнителни части от автоморга.

Връзката с аеърбега е такава, че ако не е закопчан или в твоя случай е закопчан, но на таблото пише че не е, не чакай да се отвори еърбега при инцидент. При инцидент също се натяга ключалката ти с цел да те стегне към седалката. Като си прекарал колана през ръчната това натягане няма да е много ефективно и ще намали безопасността ти. 

 

Ако ще разглобяваш направи малко снимки да видим кво има вътре :)

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя също беше така.Откачих буксата под седалката,която е за индикацията на таблото.Ербега мисля,че не се влияе от закопчан колан,а от скорост на движение на автомобила и се отваря над 35 км независимо от това дали е закопчан колана.А и след тази маниполация сканирането с ваг ком не показва неработеща възглавница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еърбега НЕ трябва да се отваря при разкопчан колан.
При удар с висока скорост това е равносилно на самоубийство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и други теми за този проблем, може да потърсиш.

Вариантите са

1. отваряне, почистване и залепване

2. изключване с VCDS

3. нов 100+ лв

4. разкачане на буксата под седалката

Редактирано от deas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение е, че с безопасността не трябва да се правят експерименти, защото системите са зависими една от друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.