Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Почна се с дребните проблеми.


The Best Forman

Recommended Posts

Някой да е свалял задни стопове?

Светна индикация за изгоряла крушка на стоп светлина ... мисля , че всичко свети , но не съм 100% убеден. Стигнах до там , че развих двата болта , но не посмях да дърпам много , има ли някакъв чалъм за откопчаването на тези щифтове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, свалях го моя. Но се наложи да подпъхна много внимателно отвертка и да побутна леко от другия край, защото там щраква в две стърчащи къси оси. След това просто дърпаш навън. На теория трябва и с дърпане само да излезе, но при мен не стана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на ден 5-ти го свалях. С яко дърпане, след като развих двата болта. Стегнато е много. Крушката не беше изгоряла. Наместих я и изчезна грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си взема крушки и ще тествам , пък дано стане , че под ръка имам само швейцарско ножче за побутване :)

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се загледах в изработката на стопа (между двата болта има отвор) и се чудя дали куката за сваляне на капачката на теглича не се ползва и за стопа , а в "тубата" има клипове само за Октавия 3 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, в книжката има инструкции. Прочетете ги внимателно. Тялото на стопа се изважда сравнително лесно - развиват се болтовете и след това с поклащане внимателно се издърпва право назад. От външната страна (към калника) тялото на стопа е закопчано на два болта със сферични глави на принчипа на ябълковидните съединения. Изваждат се сравнителни лесно.

Буксите на кабелите имат закопчалки - не ги дърпайте - ще ги счупите. Вижте в инструкциите как точно се откопчават. Има една червена джаджа в закопчалката - тя се правеше нещо - май се издърпваше - книжката!!!

Редактирано от slavid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това , което пише в книгите , на практика не е толкова лесно.

Аз го извадих с куката за капачето на бронята и с помощ от облицована с мъхесто тиксо отварачка на швейцарско ножче.

Резултат - открих , че е окислена плюсовата пластинка и след почистване всичко е точно :)

П.П. Буксата на моита няма закопчалка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой уважаващ себе си мъж не чете инструкции :D

Редактирано от Typi_taratajki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

На някой случвало му се е да светне чека за изгоряла крушка , но за диодоте във фаровете?

В събота сутринта дремейки на светофар изведнъж това се разпищя , гледам в отражението от предната кола - светят и двете дневни светлини ... няколко светофара след това - гася , паля и нищо повече не се обажда ... ще взема да я изключа тая проверка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че разликата е огромна, защото твоите ледове са заводски, а моите не. Но при мен се случва същото с дневните - от както почнаха жегите като се забия в центъра по задръстванията един след друг и двата дневни изкарват грешка, а всъщност си светят. Гася, паля и няма грешка. До следващия светофар. Ако колата е в движение явно се охлаждат и не дават грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

И на мен ми изписка за десни дневни сутринта.По изпитана метода загасих, запалих и това беше. Току що бях запалил та не е от жегата.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Един приятелски съвет - сваляйте от време на време стоповете и почиствайте плюсовите контакти на крушките ... незнам от какво са направени , но и на двата стопа бяха покрити с патина извън контактната точка .

 

П.П. Вече имам методика за безопасно сваляне - вземате си комплект пластмасови щангички за разглобявяне на тапицерия , с правата щангичка подпъхвате леко и издърпвате плавно с фабричната метална кука , която предварително закачате в средния отвор между болтовете .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятелски съвет - сваляйте от време на време стоповете и почиствайте плюсовите контакти на крушките ... незнам от какво са направени , но и на двата стопа бяха покрити с патина извън контактната точка .

 

П.П. Вече имам методика за безопасно сваляне - вземате си комплект пластмасови щангички за разглобявяне на тапицерия , с правата щангичка подпъхвате леко и издърпвате плавно с фабричната метална кука , която предварително закачате в средния отвор между болтовете .

Това е несериозно, Гена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем сериозно без следи да влизало вода или влага в купето и стопа , всички плюсови контактори на фасонките бяха покрити с около 1 мм. патина лющеща се на люспи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля като "Гената"

И моя единия стоп ту свети ту не свети! Убеден съм че е същото!

В моята практика съм срещал често окислени и с патина метални части! Обикновенно за година две се покриват с тая патина ли мръсотия ли ама няма вече сигурен контакт! Случва се при определени места и явно от състава на метала зависи защото съм го виждал на сухи и тъмни места(ел табла) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.