Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Налягане на маслото в оки 2 фл


Ruci2

Recommended Posts

При мен е само топла.чал за сваляне не си помислям но ще се разкачат да видим и разпределителния вал в какво състояние е,макар че майстора ми се съмнява от там да изпуска налягане.казват че ако той е олабил би трябвало да има и клопане което липсва.Но така или иначе ще сменям гумички ще огледаме.Плюс друга помпа ремък на помпата който не е сменям до сега и ще видим какво ще стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Ruci2

    24

  • joro-120L

    17

  • skauta

    4

  • Цецо75

    3

Най-много писали в темата

При мен е само топла.чал за сваляне не си помислям но ще се разкачат да видим и разпределителния вал в какво състояние е,макар че майстора ми се съмнява от там да изпуска налягане.казват че ако той е олабил би трябвало да има и клопане което липсва.Но така или иначе ще сменям гумички ще огледаме.Плюс друга помпа ремък на помпата който не е сменям до сега и ще видим какво ще стане

 

Това, че проблема се появява след 3-5 хил. изключва всякакви логични разсъждения. Ако са лагери, ще се появи веднага, ако е датчик- веднага или когато си иска, ако е помпа, пак веднага.

Има клапан за регулиране на налягането на маслото. Не казвам, че може да е от него, защото нямам логично обяснение.

от него зависи налягането в системата. Той е по-лесен от всичко, което си изброил по-горе. Започнете от него и пробвай. Без да сменяш маслото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,не съм сигурен системата на картерните газове дали оказва влияние

 този въпрос съм го пропуснал

 

Не оказва влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан мисля че е в помпата а тя практически е неразглобяема(ако мислим за едно и също)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конструктивно клапана е или в помпата или в магистралата

Ако е в помпата отпада защото е сменяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Последно прясно от днес.сменена помпа,обслужена от до,ремък ролки водна помпа.Сменен ремък на маслената помпа,гумички на клапани.з.Палене, манометър 2 бара,гасене, палене, гасене… палене пищи за налягане на маслото.Отказвам се!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново масло минавам 3-5 Хил км и започва отново.

 

Значи нещата се променят....

Ще трябва отново, /прецизно/да се проверят лагери колянов вал. Не съм запознат разпред. вал как се маже. Ако е под налягане и той.

Някой майстор бе споменал за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачетох се из гуглето, излизат подобни случаи и всичките увити в същата мистерия...

 

Абе да не е проблем в окабеляването или таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно прясно от днес.сменена помпа,обслужена от до,ремък ролки водна помпа.Сменен ремък на маслената помпа,гумички на клапани.з.Палене, манометър 2 бара,гасене, палене, гасене… палене пищи за налягане на маслото.Отказвам се!!!!!

Като изпищи при поредното палене, на манометъра какво показва като налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само при най първото палене не пищи.След като загрее си е едно и също.Сега съм подготвен за смяна на корпуса на масления филтър,нали и там има една глупост подобно на клапан,и ще видим.но ще е са следващата седмица,че се поохарчих тази,а трябва и да се поработи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да не е проблем в окабеляването или таблото?

 

Цецо, колегата спомена за реални данни, мерени с манометър. И в този случай, това е правилното решение, преди да се започне с всичко друго. Този манометър е механичен и се вързва на магистралата за високо налягане. Напр. на мястото на датчика.  Всички електроники се елиминират. Надявам се колегата да е постъпил по този начин. Не сметнах за необходимо да го питам  как точно е мерено налягането. Всяко друго мерене не важи и се поставя под съмнение. С думи прости - все едно си измериш налягането в гумите.

 

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерването става както трябва, манометър на мястото на датчика.пробвано да се лъже компютър съ зануляване на инспекция но не потдава.Сега съм купил конзолата на масления филтър и като сменя ще видим.Има мнения за пукната глава или блок където да се губи тези 0.3 бара налягане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да каже колегата(stambata) какво направи с неговия проблем.Да обменяме инфо,че майстора ми и един пич от Шкода сервиз гледат в точка вече и не знаем на къде да хванем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерването става както трябва, манометър на мястото на датчика.пробвано да се лъже компютър съ зануляване на инспекция но не потдава.Сега съм купил конзолата на масления филтър и като сменя ще видим.Има мнения за пукната глава или блок където да се губи тези 0.3 бара налягане

 

Точно.

Компа нямаш интерес да го лъжеш, защото няма налягате, което да е в нормите. Т.е. компа не е виновен.

В масления филтър има клапан, който не позволява при изгасен двигател маслото да се стича в картера и да има "сухи" стартове.

Няма нищо спукано. Симптомите за спукана глава и блок са други.

И не се губи 0.3, а поне 1 бар.

На какъв пробег е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при норма 1.8 2.0 бара при мен е 1.5.Дават 1.8 което би трябвало да е достатъчно да не вика.Колкото и да не вярвате 500+км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е абсурд да задейства алармата при 1.5 бара. Ако нормата е 1.8, то датчика вероятно е на 0.5-0.8 максимум.

 

Или има нещо гнило в алармената инсталация или има някакви временни загуби на налягане, които не мога да си представя от къде ще дойдат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при норма 1.8 2.0 бара при мен е 1.5.Дават 1.8 което би трябвало да е достатъчно да не вика.Колкото и да не вярвате 500+км

 

Мисля, че това е минимум или долна граница. В този режим на обороти. Та, 1 бар няма да дойде в повече. :)

Не знам на какъв принцип е сигнализацията. Останах с впечатление, че следи при всички режими, дали е оптимално налягането.

Иначе, както Цецо казва, /и както писах в преден пост/при опростените автомобили, тя се включва само, когато налягането падне под минималното, като цяло. А то е 0.5-0.8

Свети ли червена лампа за маслото? Или е само звукова сигнализация.

 

За пробега, вярвам и не го поставям под съмнение. Исках да разбера дали да се съмняваме в лагери на колянов вал.

Разбрах, че са сменяни лагери поради тази причина. Майстора, замери ли го? Имаше ли нужда вала да се шлайфа? С ремонтни или нормални лагери го събра?

В коляновия вал има отвори, през които минава маслото под налягане, за да маже лагерите. Тези отвори задължително се почистват.

Там се трупа кал от хубавите масла и се стесняват. Така пада и налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по чуждоземните форуми, четох, че на 1.6CR мотора датчика е около 0.5, докато на 2.0CR е на 0.8 бара. И се отчитал, само когато колата мине 1500 оборота. Хората даже се притесняват, че аларама е прекалено "безчуствена" и реално при евентуален проблем ще прецакат мотора докато сработи.

 

Незнам дали е вярно, просто го споменавам, ако може да ви доведе до някаква сламка в тая мистерия...

 

Ама то масления кръг като цяло е прост, той колегата е сменил де що има да се сменя. Затова вкарах идеята, може ли да е някакъв проблем по нагоре в посока клъстера...

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че алармата се задейства, когато налягането падне под нормалното. Като предупреждение, че нещата не са наред и трябва да се вземат мерки.  Както се вижда, реагира на пад от 3 десети. Защото след време следва червената лампа на таблото, което означава, че двигателя трябва да се изгаси незабавно. Т.е. оставаш на сред пътя.

Червената лампа, управлявана от датчика би трябвало да светне, когато налягането падне под 0.5 бара.

А тази аларма и този комп откъде вземат информация, аз не зная.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.Преди 235000 км колата беше при мен.Внос естествено от Италия,докарана на ход от Пловдив до ловеч.имаше малко напред назад и след около 1000 км започна обслужване.състоянието на филтрите няма да ги коментирам.След няколко дни тръгнах зза Дупница и тогава беше за първи път.Тогава шаш спиране на пътя гледане има ли масло и тн.тръгнахме по нататък и обратно нищо.след време отново,на втора моя смяна на масло мълчание до минаването на 5-6 Хил км,и отново.така набедихме помпата.Следва Елит Кар поръчка близо 600 назад и готово.Имаше интервал от една смяна на масло мълчание.и агейн.до сега,ако налягането падне до това 0.8 1.0 да съм и за турбо,но не там е (6) и няма яд с ускорение и (V)макс.след това леко отклонение да отговоря и на въпросите,и звуков и светлинен сигнал,зумера пищи само когато лампата на е активна,т.е ако мога червената зумера мълчи.Лапата мига мига спирам работи на място 20 секс и все едно нищо не е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.