Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Налягане на маслото в оки 2 фл


Ruci2

Recommended Posts

Маслена помпа на няма и 100 Хил,сменени датчика за налягане основни и биелни лагери,ново масло + филтри и отново пиши за проверка на налягане.Става при около 1600 оборота без значение от това дали ускорявам или намаляме само при тези обороти.не знам вече какво може да е.Към ЕТ не мисля да се обръщам повече защото от там ми казаха че съм луд след като питах ремъка на маслената помпа на колко км се сменя( гледал съм бил водната помпа,не било ремък)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Ruci2

    24

  • joro-120L

    17

  • skauta

    4

  • Цецо75

    3

Най-много писали в темата

 Колега, аз съм сменял маслена помпа на 2.0 мотора и ми излезна 450лв (ремък и помпа) и 110лв за труд. Тръгне ли да свети голямата лейка на екрана, това е спасението, няма друга опция. Поне при мен беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да де ама нова помпа 500лв,

датчик ( 2 ) основни и биелни лагери и пак

Редактирано от Ruci2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да си обясня, защо си ги сменял тия лагери и датчици, като е явен проблема. Пак ти казвам, няма друго решение, ако ти светне голямата лейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на помпата нещата си останаха същите.За километрите лагерите си бяха за смяна( не много зле ) и трябваше да се види дали ще подобрим нещо от биелни.проблема продължава.Ново масло минавам 3-5 Хил км и започва отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах, коя помпа си сменил (водна, маслена) та да продължава проблема, ако е първата е ясно защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да отидеш в сервиз, където да ти замерят налягането на маслото. Не съм сигурен но мисля, че трябва да подържа 3 бара и повече ако е читава помпата, под 2 е вече проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерил съм налягане,Благодаря все пак.но има нещо друго за това питам ако някой е срещал подобен проблем.не мога да продължавам да сменям маслени помпи до безкрай.Защо не писва веднага,а след като мина километри.весел празник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е маслото, с което караш? Щом минаваш 3-5 хиляди и след т’ва налягането пада, вероятно маслото нещо сдава багажа. Особено ако взимаш едно и също масло от едно и също място... Щом си сменил помпата, явно не е там проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, темата я знам още от първия пост, но нямам какво да кажа. Наистина първо се започва от маслото. Най-лесно е. Обаче, това ме кара да мисля, че не е от него.

Става при около 1600 оборота.... Само при тези обороти.

 

п.п. има само един симптом, който води към маслото и това е, че лампата светва при загрял мотор. Но горния цитат го изключва.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е CASTROL EDGE 5W40,карал съм и с 5W30 и 5 50 масления филтър Бош.Не е само от едно и също място.и наистина след преминаването на 1500 пиши и след това млъква само тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Някой мерил ли е налягане в движение,и ако да стойностите трябва ли да са същите като обявените от производителя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип налягането зависи от оборотите на двигателя. Мери се на място. Няма такова понятие - в движение.

Може и в движение, но гимнастиката е излишна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих и тази гимнастика.Стойностите са доста ниски

 

Кажи цифрите. В обороти и на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място празен (0.9).на 2000 (1.6 до 7 мени) в движение при обороти за писане 1500 1600(1.1 1.2) при 2000(1.5)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място празен (0.9).на 2000 (1.6 до 7 мени) в движение при обороти за писане 1500 1600(1.1 1.2) при 2000(1.5)

 Разбирам, че стига до 7 бара? Това е много. Съмнявам се в клапана за регулиране на налягането. Смени го.

То друго и не остана, но сиптомите водят натам. Не трябва да има такива колебания в налягането. На празен ход е добре.

В обороти трябва да държи 2-4 бара. Не знам заводските стойности. Това са общо приети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По време на замерването светна ли лампата и ако е светнала, какво беше налягането тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С откачен датчик пищи по същия начин като при закачен.все след 1500 оборота.сус закачен датчик само в движение след тези обороти,на място колкото и оборота да е не пищи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.

Като цяло налягането е ниско. 1.2 бара при 1600 об. Та, това е налягане за празен ход. Явно компа следи във всички режими/обороти/ на мотора и при намалено налягане сигнализира. При старите коли сигнализацията е, ако налягането падне под 0,5 бара. Тук явно не е така.

Ново масло минавам 3-5 Хил км и започва отново.

 

Тук ми идва на ум, че картера може да се пълни с нафта. Проверено ли е това. Забелязал ли си покачване на нивото на маслото на щеката.

При източване на старото масло би трябвало да се установи. Рядко, като вода и мирише на нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нафта в кратера нито антифриз.гледал съм много пъти.съгласен съм че е ниско и компира сумира,но защо ако е помпа чака да мина километри,да е загрял мотора за да писне.единствено до сега не сме гледали разпределителния вал,но и това предстои,не съм сигурен системата на картерните газове дали оказва влияние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам абсолютно същия проблем с моята шкода октавия 2 фл, 1.6 ТДИ. Както си карах и ми излезе голямата червена лейка и надписа че маслото няма налягане. Вече колата е трети път в сервиз. Първия път ми смениха датчика за налягане на маслото и самото масло с филтрите. Няколко дена след като си я взех светна отново. Втория път ми свалиха картера - почистиха маслената помпа, смениха и ремъка и лагери. След втория път пак ми светна лампата и сега колата отново е в сервиз. До колкото знам проблема се е оказал доста сериозен и вече колата 2 седмици е в сервиз, даже се е наложило да извадят двигателя от колата. Когато ми е излизала тази грешка, проверявах нивото на маслото и всичко си беше наред. Странното е че проблема ми го правеше както при студен двигател, така и при загрят и че, грешката ми излизаше през няколко дни за по 1-2 премигвания. Направо вече съм отчаян.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.