Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Обсъждане на конкретна Октавия преди покупка


Nikolov6

Recommended Posts

Здравейте, надявам се бъдещи колеги.

Интересува ме някои от вас дали знае нещо за тази шкода https://www.cars.bg/offer/c2485991 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

Обмислях да я огледам преди да закупя форумна vRS-ка, но беше краен вариант, понеже не е комби.

Самата обява е на поне 6+ месеца, съмнява ме човека да не е могъл да направи по-добри и фокусирани снимки за всичкото това време. 

 

Винаги може да питаш дали има и фактури, сервизна книжка и тн. Изглежда като доста добра оферта, ако описанието отговаря на истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 и 1.8 от тези години не са за предпочитане. Много писано има за проблемите им с харчене на масло и 7-степенните DSG-та. А т’ва май е точно тази комбинация.

Та, вероятността да похарчва масло и да имаш грижи с кутията не е малка. Ремонтите изобщо не са “тънка лайсна”, а т’ва, че километрите са реални - може, но там също е 50:50 шанса. Лично мен, тези грижи ме отказаха от покупката на бензинов автомобил от тези модификации. А и нещо, което лично мен не ме “дръпва” към конкретната обява - пре-фейс автомобил с фейс-лифт интериор...леко на Франкенщайн ми напомня :) Но т’ва си е лично мое мнение. Успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG e 6 степенна мисля ,че е по добрият вариант.

Може ли да се разбере по някакъв начин дали гори масло и изобщо дали има дефектен двигател?

От коя година бензиновите двигатели са оправени?

Също ако някои знае добра Врс за продаване ще се радвам да покаже обявата.

Мерси

Редактирано от Nikolov6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, колата е "междинка", за това е с интериор на фейслифт. А за двигателя не съм чул Юли да се оплаква от неговия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 и 1.8 от тези години не са за предпочитане. Много писано има за проблемите им с харчене на масло и 7-степенните DSG-та. А т’ва май е точно тази комбинация.

Та, вероятността да похарчва масло и да имаш грижи с кутията не е малка. Ремонтите изобщо не са “тънка лайсна”, а т’ва, че километрите са реални - може, но там също е 50:50 шанса. Лично мен, тези грижи ме отказаха от покупката на бензинов автомобил от тези модификации. А и нещо, което лично мен не ме “дръпва” към конкретната обява - пре-фейс автомобил с фейс-лифт интериор...леко на Франкенщайн ми напомня :) Но т’ва си е лично мое мнение. Успех с покупката!

 

Няма vRS със DQ200 (7с). CCZA (ЕА888) си има своите болежки, но като цяло е доста по-приятния мотор от BWA (EA113). 

Доста от 2009 vRS-ките са с подобна комбинация - пре-фейс вън и фейслифт вътре, та не е правено от собственика. 

Дали ще гори масло и ще има драми зависи от това как е бил разработен и поддържан двигателя.

Като цяло CCZA + DSG на малко километри е пефектна комбинация.

 

@Nikolov6, официално го водят, че след 2012 "проблемите" с горенето на масло и обтегача са оправени. Реално доста от колите са минали сервизни акции и 2.0Т от тази генерация са няколко модела, като CCZA (на vRS) е най-слабо засегнат от горенето на масло, но има такива случаи. Няма как на едно тестово каране да го видиш колко масло гори. 

Има известен проблем с дизайна на обтегача на веригата, който минава поне 4-5 ревизии, ако е сменян скоро , то всичко е ок.

Редактирано от Onewithforce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бре, знам, че има такива коли, Ице. Не го е правил собственика, макар историята да познава такива случаи. Нямам и лични наблюдения над двигателя 2.0. Просто като търсех кола за мен, изчетох много оплаквания в Бри-Шкода точно от vRS-ките. За кутията нямах идея, че е 6-степенна. На 1.8 ръчкаха 7 DSG. Успех, колега! Ако решиш да е тази - дано е читава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На никой ли не му прави впечатление, бруталната неграмотност на продавача?

Нито една запетая, да не говорим за думи като "одзад"

И първите три радиа на дисплея видяхте ли ги?

Това не са ли достатъчно фактори, да се бяга много далече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали се е интересувал каква сума излиза смяната /ремонта/ на бутала с биели с части от някоя афтър маркет фирма , може и да са ковани евентуално за засилване в времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.