Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кутия/багажник за таван О1(комби)


Trezeguet

Recommended Posts

Чудех се къде да попитам, някой дали е монтирал такова нещо като кутия за таван. Имам надлъжни релси фабрични и трябва да си купя напречни алуминиеви греди. Но като цяло, тва нещо ми е тъмна Индия ако някой е правил и се е сблъсквал, всеки съвет ще е добре дошъл, благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

аз съм с аналогичен на твоя автомобил и тази операция я направих преди година и половина. Взех си напречните греди от Lidl - 80лв., а кутията за багаж 530литра. от магазин в София. Много е удобно и практично. Зависи колко си претенциозен и колко пари ти се трошат има много варианти за греди и кутии. Всичко е въпрос на лична преценка - един ще ти каже: "Ако не е Thule, няма смисъл", друг ще ти каже "Neumann", трети друго и т.н. Като цяло прецени какви пари ти се харчат за тази придобивка и тогава ще се ориентираш горе-долу в ситуацията. Ако нещо конкретно те интересува - питай, насреща съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това, което видях на 1во четене в Аутокели поддържат алуминиев комплект за 60 лева, а кутиите почват от 220 тумбеста и между 450 и 700 по-издължени с по-голяма вместимост. Въпросът е като си купя гредите и ги сложа, друго трябва ли за кутията или то другото си е в комплект с кутията. Ориентировъчно около 600-700 засега съм предвидил, но просто не съм в час и затова предпочитам човек, който е тествал и може да даде отзиви кое е добре и кое е компромис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за гредите и кутията мисля че около 600 лв. ще са достатъчни , говорим за запазените втора ръка .Колегата Bucket потърсете за греди , със сигурност ще измислите заедно нещо изгодно .За автобокса , гледайте обявите в olx и подобните му сайтове.Всички Крепежи за автобокса към напречните греди си вървят със самата кутия .За марката е въпрос на личен избор .Аз се спрях на Thule .

Редактирано от ohboli19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да обиждам колегата,кой каква марка предпочита,мисля че за този бюджет който си определил,можеш да се сдобиеш с качествен комплект на Thule,и ще останеш доволен,от към качество,удобство и не забравяй шума,който при доказаните марки е сведен до минимум и то след 120-130км.заключващите елементи и крепежи също не са за подценяване.Поздрви и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезно клипче от колегата Bucket и е точно по тематиката която се чудя тези дни. Ще ми трябва скоро да пренасям колелета, за момента ще е едно голямо + едно детско 12". След време предполага увеличение на велосипедния парк с поне още едно малко колело. Като гледам клипчето трябва много внимателно да се подбере как да се транспортират велосипедите. Ако споделите какви багажници използвате, от кои сте доволни, за какво е добре да се внимава при покупка им и т.н. ще е супер. Може и една допълнителна тема да направим за да сме полезни и на другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да обиждам колегата,кой каква марка предпочита,мисля че за този бюджет който си определил,можеш да се сдобиеш с качествен комплект на Thule,и ще останеш доволен,от към качество,удобство и не забравяй шума,който при доказаните марки е сведен до минимум и то след 120-130км.заключващите елементи и крепежи също не са за подценяване.Поздрви и успех.

Тук няма място за обиди - всеки споделя мнения и впечатления. И аз бях пред същата дилема - какви да са багажника и гредите. Thule-то си е S класата на багажници няма спор. За моите изисквания, които имах трябваше да прежаля едно 1000+ лв. само за багажник - минимум 530л. Прецених, че няма смисъл за мен лично - колата стои отвън постоянно. Да го мисля и багажника, защото много се крадат в София като цяло. И затова си взех, нещо по-различно и по-евтино и не го мисля. Като цяло си е голямо удобство.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krono 400 на италианската марка G3 е моят личен опит. Заради бюджета навремето и аз реших, че Thule не е моят вариант и че все пак има и по-достъпни и въпреки това удобни таванни кутии. Попадна ми тогава оферта за около 300 и малко отгоре лева. Този модел е скъсен и широк вариант на 400 литровите кутии и позволява събирането на не толкова дълги, но обемисти товари - например детска количка + разни по-малки багажи около нея. Двустранното отваряне на кутията позволява удобен достъп и товарене на багажа от двете страни на колата.

 

В същия клас има и по-тесни и удължени кутии, като при тях трябва единствено да се внимава в задния край на де пречи на отварянето на багажната врата, а отпред да не отива твърде далеч над предното стъкло.

 

Относно гредите, при мен се наложи инвестицията на специални такива за модела на колата, тъй като тя няма нито надлъжни релси, нито каквито и да било закрепващи механизми на покрива. Цената им беше към 200лв. В случая питащия колега ще си спести оскъпяването и наистина едни лидълски биха били добри за парите си, мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно багажниците за велосипеди, аз имам италиански, който се закрепя на петата врата, виждали сте го всички.Може да се качат до 3 колелета. Много стабилен е карах със 140 на магистралата като това на морето, разхода ми се вдигна с около 1.5-2.

Имах и едно екстремно спиране на Слънчев бряг заради един чужденец и колелата заедно с багажника не мръднаха. Добър вариант струва около 150 лева. Недостатък е, че не можеш да отваряш вратата докато не разтовариш колелата. Тва е, което мога да споделя по багажниците за велосипеди.

Относно кутията за тавана и искам да е по-голяма нещо от рода на 530 литра не знам каква е разликата с 400 от гледна точка на багаж, разлика в килограми, разход дали по издължена или тумбеста да бъде.

Чувал съм че Thule са най добри, но знам че са поне 1000+, а аз толкова пари немам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди карах с италиански отзад, но си взех греди за тавана и си купих Тюле за колела отгоре - родих се! Достъпа до багажника е във всеки един момент, колелата се товарят за има-няма минута-две. Не си дера боята на колата, което е неизбежно при леко разсейване при товарене-разтоварване на колелата отзад. А и колелата не се драскат едно друго. За мен не е проблем, но имам “болни” познати на тази тема!

Относно гредите от ЛИДЛ е важно да се знае едно нещо! Улеите са тясни за “бързите захвати” на Тюле (вероятно и на друго марки/модели). Ширината на планката, която влиза в улея на гредата е 2 см., а при тези греди от ЛИДЛ, улея е почти на половина. Демек, тея греди с поставки за колела на Тюле - НЕ стават! Друга особеност - по-широки са в сравнение с квадратните греди (железни или алуминиеви - Тюле, МонБлан, Нюман). И съответно отново не пасват за стойки за колела на Тюле (в случая), защото разстоянието между дупките за скобите за закрепване е по-тясно от гредата (за квадрати става, но не за елипси и при т’ва - по-широки)! Иначе самите греди за много добри! Аз взех такива, но ги продадох, точно поради тези две причини, та от опит говоря - да знаете.

Относно кутиите. На тавана му дават обикновено до 70 кила да носи. Какъв обем ще изберете - ваша работа. Определено е по-удобно да има достъп от двете страни, както и две ключалки, когато е едностранно. Според т’ва за какво ще ползвате кутията е най-добре да се избира. Аз под 180 см. не бих взел, тъй като ските си искат място, а аз т’ва бих метнал отгоре ако се наложи.

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.