Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Фаворит- пуши черен дим, вони ужасно на бензин, придърпва и тресе.


plovdiv123

Recommended Posts

 Здравейте!

Преди няколко дни, любимият фаворит промени коренно своето поведение. Смених една гарнитурка на обогатителя на карбуратора, дето е закрепен на два болта, че от него капеше гориво. Смених и пластмасовия отдушник, от който се връща остатъчния бензин и имам чувството, че оттогава започнаха проблемите. Двигателят не работи добре, тресе, оборотите се колебаят, сутрин страшно придърпва особенно на по- високите скорости. Отзад излиза страшна черна димна завеса и мирише ужасно на неизгорял суров бензин. Къде би могъл да бъде проблема според вас? Веригата е за смяна, може ли да се разтегли, чак толкова, че да бяга аванса? 

Редактирано от plovdiv123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко говори за богата горивна смес .

Варианти много - това , на което казваш мембрана е т.н. икономайзер - клапан , който спира притока на гприво , когато върнеш газта .

Тройника за излишно гориво , който си монтирал може да е дефектен или да не са подредени маркучите правилно , а може да иска просто реглаж на карбуратора.

Виж без филтър да не прелива или нещо друго .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тройника не ми се вярва да е дефектен, взех го нов от Булдим. Маркучите ги снимах преди това, не смятам, че са объркани.В какъв смисъл без филтър да не прелива?

Има ли вариант, ако економайзер е повреден да е от него. Капеше от него гориво, когато му смених само уплътнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни въздушния филтър и запали колата , и гледай какво се случва в карбуратора.

Икономайзара се продава комплект с капачето и подложката (сглобен) , ти не знам какво си му уплътнявал ... ако иглата е стара , може и тя да не затваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това го гледах,не църка гориво- въздушна смес при запалване, чува се едно свистене, но не излиза облак разпрашена смес. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак прочетох първия пост и пак не ми стана ясно каква е тази гарнитура т.к. комплекта за икономайзера включва две алуминиеви части и мембрана (сглобени) , а от стария се ползва въпросната гарнитура.

Ако си сменил само гарнитурата , но ти е спукана мембрата си си вкарал прекрасен автогол.

Ако не смяташ да сменяш цял комплект си изрежи една хартия с отвори за болтовете и пружината и ще се оправи колата , защото ще затвориш принудително байпаса , който прави клапана , а в момента от там идва излишъка от гориво.

Най-добре е разбира се да смениш целия елемент комплет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целия комплект- т.е. икономайзера не съм сменял. Смених само въпросната гарнитура, защото капеше от нея и сложих стария економайзер. Като, че ли проблема се появи от тогава. Незнам дали е спукана мембраната- как бих могъл да разбера? Смятам да купя нов икономайзер и да видя дали ще се оправят нещата. Колата все едно работи на три цилиндъра, взе ужасно да придърпва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай изрежи от вестник , касова бележка или каквато хартия имаш под ръка една гарнитура , като пробиваш само отворите за винтовете и централния и ще спре да пуши , а по-нататък си вземи целия комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще си купя един нов комплект економайзер с гарнитура и ще пиша какъв е резултата. Предполагам, че е развален стария, защото смених гарнитурката, но не се оправи проблема. Отворих свещите- целите бяха черно нагорели. Колега, благодаря за съветите, само ти се отзоваваш най- редовно в тази секция! 

Редактирано от plovdiv123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера купих един нов комплект економайзер и всичко се оправи! Благодаря на The Best Forman  за изчерпателните отговори!!!

Поразрових се тук- таме из Интернет и установих, че на английски тази част се води, като- part throttle enrichment valve, демек обогатител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той, Евгени, съм сигурен, че поне няколко пъти е разглобявал/сглобявал цяла кола, та...малко вероятно е да направи грешка или по е бързо ще те насочи към вероятните причини за даден проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.