Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Автокъща Auto Demo Дупница


venislav

Recommended Posts

Здравейте,

НЕ НЕ НЕ купувайте кола от тях.

Купих кола от тях и вече 2 месеца обикалям по сервизи и платих още половин кола заради теч от двигателя.

При отварянето на капака се видя как е драскано с отверка за отбелязване къде тябва да е веригата, беше блъскано с чук,нямаше я една гайка на двигателя, беше рязано с ъглошлайф за да се смени лагер, целия двигател беше със старготини и още и още.

Имам снимки на всичко, но не намирам от къде да ги кача.

Дано успея да спра поне един човек да не се набута като мен.

Редактирано от venislav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прощавай човече, но с регистрация от онзи ден да ми пишеш такива неща някак си не ти отива!

Най-малкото защитавам дупнишките джамбази, а за хората от въпросния град и региона мнението ми е крайно отрицателно. 3 години плътно съм работил тях (с лекарства) и добре им знам нравите и мръсните номерца.

Ти въобще ли не знаеше какви коли се предлагат в Дупница, как се набавят в Италия и на какъв риск се съгласяваш? Най-вероятно си бил подмамен от ниската цена естествено без въобще да си мислиш за последствията. На година към мен се обръщат поне 3-4 опарили се от "дупнишки" автомобили и странното при всички тях е убеждението им, че колите им се обслужват за жълти стотинки. :eusa_think:

Спирам дотук с критиките защото е голям празник и ти пожелавам да се успокоиш и да празнуваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте и Вие, но мисля че няма значение кой от колко време е регистриран. Написах го защото това е истината.

Ако желаете ми дайте e-mail за да ви изпратя снимки и да се убедите в думите ми.

Както написах и преди това, ще се радвам ако успея да помогна на някой да не се набута като мен.

Защото ако някой ми беше казал на мен сега нямаше да пиша.

А за хората като цяло от града не казвам нищо лошо. Аз познавам хора от там и са много сериозни хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз въобще не намеквам, че лъжете и напълно Ви вярвам, но не е прието новорегистрирани в автофорум да пишат такива неща. Не, че е забранено!

Причината е, че може да се възприеме, като отмъщение на конкурент.

11 бона (стар соцжаргон за 1000 лева) за каква кола говорите? Явно е Шкода, но коя година, модел, двигател??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за случката, колега! Цената за тази кола е ниска, но предвид проблемите които си ги има от рождение - бива. Снимки може да качиш в някой сайт за снимки и да дадеш линк тук. Хубаво е да потърсиш теми тук за тези двигатели, за да се запознаеш със проблемите им и след като така и така е отворен - да прегледаш дали има нужда от нещо различно да се направи. Успех! И весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помощ. Може ли да сменя двигателя?

 

Започната от venislav, апр 05 2018 17:41

 

 

Това също е моя тема във форума.

И отново искам да благодаря за мненията на колегите в нея. Очаквам да отворят сервиза след празниците.

А ако някой през това време може да даде съвет откъде може да ми е теча, ще съм мнооого благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да ти каже някой без да се погледне колата. Трябва да се измие/обезмасли и да се покара след т’ва, за да се види вече на чисто от къде тече. Сервиза, към кокто са те насочили колегите, Трансексперт е подходящ. Ще се отнесат професионално и с внимание към автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ги познавам собствениците на въпросната автокъща, ще кажа - който гледал, гледал, на ниска цена е това. Иначе читавите коли всички ги хранят, заради цената, а евтините им излизат скъпо. Взели сте от фабрично развалените мотори на ВАГ. А, да и Петрогаз веригата е тяхна... Сигурно и там горивата са зле?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По молба на автора, темата ще бъде изтрита.

 

Преди няколко години зет ми купи от Ауто Демо груп един VW Touareg. Високо ниво на оборудване, въздушно окачване и т.н. На цена по-висока от средната пазарна за модела. До ден днешен джипката се кара ежедневно. Ядове с нея не е имало. Само 1-2 малки ремонта и консумативи. Дали заради цената, дали заради късмет, няма значение. Доволен е. Така че както автора на темата апелира “не купувайте”, така аз бих могъл да напиша “купувайте”. Въпрос на избор, цена и известна доза късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годината и моторът са предпоставка за сериозни проблеми. Но не това е причината за възмущение ми! Защо авторът е решил и защо обвинява един търговец на коли за калпав ремонт на двигател? Как разбра, че в или от автокъщата са извършени въпросните интервенции? Визитка или подпис ли е намерил?

 

Имам наблюдения върху няколко автомобила, закупени от тази автокъща, и проблеми с тях не е имало. Жена и кола са на късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск повечето хора да не се съгласят с мен - кола от автокъща, по-скоро не бих купил, това разбира се е мое мнение. Причината е, че естествено търговецът трябва да спечели нещо от продажбата на колата - тоест ако цената и към краен клиент е ниска, то той я е купил за още по-малко пари и е вложил или нищо, или малка сума за каквото и да е обслужване/ремонт. Това ме навежда на мисълта, че колата или не е поддържана, или е блъсната или има някакъв друг проблем/дефект. Не казвам, че 100% от колите по автокъщите са гробници, но има голям шанс да си избереш точно такава. Купих моят автомобил от човек, купил си колата чисто нова от тук и мисля, че това е по-правилният начин, тъй като може да се проследи история на ремонти и обслужване. Наистина цената така е поне с 25-30% по-висока и всеки си преценява риска и естествено възможностите :)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много кофти късмет за колегата отворил темата. При покупка на кола втора ръка, риск има винаги, дали от човек или автокъща - няма голяма разлика - въпрос на късмет.

Интересно ми е в случая как е звучал мотора при покупката и имало ли е някакви индикации, че нещо не е наред (шумове, тракане, загуба на мощност, цват на антифриза) и какво е било обяснението на продавачите. Също така дали е направено пробно шофиране, макар и няколко стотин метра, киломертър, два?

Напоследък се натъкванм на доста обяви на коли, на по-ниски от пазарните цени, с коментар, че мотора работи неравномерно. Доста хора предпочитат да разкарат набързо кола с проблем, отколкото да се занимават със тежки ремонти с неясен завършек.

Със сигурност има и хора, които замаскират сериозен проблем с цел продажба.

 

P.S. Като се замисля едва ли има 5% от автокъщите в България, където всички коли да са изрядни технически и документално. Според мен диагностока на мотора и системите си е задължителна преди покупка на съвременен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се купува автомобил втора ръка, задължително се минава на пълен преглед в представителство на марката. Така до някаква степен човек разбира за скрити проблеми по автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelDescription=4x4&makeModelVariant1.modelId=10&minPowerAsArray=118&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C

 

Бърза справка с немското мобиле. Цената на добър/запазен/без проявени дефекти такъв автомобил е около 10 000, но в ЕВРО, без докарване. Има и по 6-7 000 ЕВРО, но не са за препоръчване. Задължително ще има проблеми с тях. В България е много интересна средната пазарна цена - всичко е на половин цена от нормалната за ЕВРОПА. Хората бягат от скъпото, защото има по-евтино и масово се случва точно това преживяване, което има авторът на темата. Фактът, че в нашето мобиле има 5-6 такива октавии, все с проблеми, не определя средна цена за нормална такава. Как си представят хората, че една кола, закупена от чужбина, където цените на читавите коли са х2, тук с надценка на търговец и докарване ще е толкова ниска? Задължително ще има удар, много върнат километраж, проблеми с мотор/електроника или още по-зле комбинация от тези неща! Мислете преди да купувате коли от автокъщи и не нападайте хора, които си продават читавите коли на "нереални цени". Имаше няколко клубни коли, последните месеци. Колко нападки имаше по адрес на собствениците за цената (доста по-висока от средната за България и близка до средната за ЕВРОПА), но се намериха "будали" да ги купят (изключение направи един СУПЕРБ комби 4х4, който отиде в ЕТ и както се знае, понеже беше читав, не стигна до обява там). Защо ли нито една от тези "будали" не се оплака тук или другаде? 

 

Не смятам, че темата е за триене, напротив, нека седи и хората, които си избират коли да се замислят, след като я прочетат! Никой не е обидил никого (с изключение на автокъщата, защото колкото е вероятно те да са извършили въпросната интервенция по мотора, толкова е възможно и някой преди тях - бивш собственик, автокъщата, от която те са я купили и тн), води се една нормална дискусия! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на темата пише, че има лични проблеми след публикуването й. Заради което помоли за изтриването й. Дали е така и какви са мотивите му да оттегли думите си от първия пост, само той си знае...

 

Иначе съм съгласен с мнението ти, Ивчо. Голяма част от собствениците на новозакупени втора употреба автомобили все гонят евтиното, често дори най-евтиното. И после се започва с вайкането, ремонтите и големите разходи. Ясно е, че дори човек да плати по-скъпо за дадена кола, гаранция няма на какво ще попадне. Но пък си мисля, че тогава вероятността да спи в сервиза клони към много малък процент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да има проблеми (съмнявам се да са друго освен предупреждение за СЪД), след такова изказване и голо обвинение! Ауто Демо са сериозни вносители на едро (пакет коли) и препродават на доста други автокъщи, до колкото лично аз знам. От известно време имат автокъща и в София, и партньори в доста други градове на страната. Не може за толкова години, в които ги има на пазара, да продължават да работят и да се развиват нагоре, ако бяха такива "мошенници" на дребно и хората не бяха доволни от тях! "Овцата се стриже много пъти, но само веднъж се коля ;) ".

 

Последно към авторът на темата - ако сте платили "половин" кола и имате 2 месеца висене по сервизи, сериозно сте сгрешили и с изборът на сервиз. Доколкото виждам - все още търсите от къде е течът по мотора... Основен ремонт със смяна на бутала, ризи, лагери, клапани и верига излиза малко повече от половината Ви кола. 

 

Лично аз, при такъв проблем бих потърсил управител на автокъщата с молба за съдействие за установяване на проблема. Дали е оттях или и те са били "прекарани" би ми бил първия въпрос! След това бих попитал за цена за евентуалното отстраняване и възможност за някаква гаранция след ремонта. Разбира се всичко това чисто информативно и ми би било интересна реакцията и отговорът му. 

 

Интересно ми е кой/кои са тези сервизи, в които тази кола седи 2 месеца и са взели 5500 лв без да са отстранили теч? 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т’ва, с проблемите след публикуване на тема - не го разбирам! Хубаво е да се оформи дискусия и с автокъщата (явно знаят за темата - да кажат, каквото има). И всеки да каже к’во що - би ми било интересно лично на мен.

Предвид 90% от автокъщите (а и като цяло) в Бг, нормално е автора да е недоволен от тези, които са му продали автомобила. В странство, автокъщите отремонтират тези неща - има не малко теми точно за тези двигатели в скандинавските страни и Англия. Та, до някъде го разбирам човека. Но пък точно предвид “славата” на автокъщите, трябвало е да е повече подготвен купувача. Щото колата или е на много километри, или е с проблем (удар, двигател...) или в най-лошия случай - двете на куп. След 3-4 години гледане по автокъщи - т’ва ми се наби в главата

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т’ва, с проблемите след публикуване на тема - не го разбирам! Хубаво е да се оформи дискусия и с автокъщата (явно знаят за темата - да кажат, каквото има). И всеки да каже к’во що - би ми било интересно лично на мен

 

Велко, и сервизите... Не е ясно и кой майстор се е учил на тая кола, след прочетеното в другата тема на колегата, ми стана ясно, че не е наред нещо там! Дали и какво можем само да предполагаме. Лично аз не съм говорил с никого и се съмнявам точно от форума, и от тази тема да има проблеми човекът. Единствено мога да кажа, че са сериозни собствениците на автокъщата и ако четат или някой им снася, и имат желание, нека излязът с "обяснение" за случая. Не че са длъжни, въпрос на тяхна преценка! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема се превърна в "пернишка история"...

Първо, не знам собственика какво се оплаква от автокъщата. Ако си мисли, че автокъщите знаят какво продават - лъже се. Те отиват на място X, виждат автомобил за сума Y, знаят, че могат да го продадат в България за сума приблизителна до Z и го внасят. Да не би да се очаква да им правят пълна ревизия преди внос/продажба? Купуването на кола втора ръка си е голяма доза късмет, дори и да се спазват някои основни правила за това. Аз лично, когато купувам кола втора ръка, винаги психически и финансово съм готов за най-лошото. В крайна сметка, никой не е дал гаранция, нали? Положението е "ако искаш". Ако не искаш - Еура Тек и всеки друг представител на която и да е марка са на разположение, дават и гаранция.

Второ, що за сервиз се ползва - не мога да знам. Срещо толкова време и пари ако не е отстранен проблема, не знам какво може да се каже. За тоя срок и средства, щях да съм отремонтирал колата с безплатно подареното ми гидоре от Шел и то насред улицата, в обедните почивки примерно (не съм майстор, сарказма говори).

Трето, като се пуска тема X, тъпо е изведнъж да ти изкочат "лични проблеми". Или като разлайваш кучетата, пишеш, обясняваш и носиш отговорност за казаното или си траеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето големи автокъщи купуват от Италия колите в пакет и на едро,както каза Иво.Никой не се занимава да ги гледа една по една.Даже и цените се определят тук в БГ според вида и състоянието на колата.Взимал съм няколоко такива от голяма автокъща и имах късмет,че излязоха що-годе читави.В повечето случаи и те не знаят в голяма степен какво е състоянието на автомобилите,които продават.Всичко е на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.