Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Пълна загуба на ток


blizkobon

Recommended Posts

Колеги,помагайте!Имам Шкода Фабия 1.4 МРI 16 v. Та проблема е следния: на моменти напълно загубва тоците. Малко предистория.Преди седмица ми изчезна хидравликата.Оказа се,че е изгорял бушон в капака на кутията на акумулатора.Смених го и се реши проблема.След два дни обаче,се появи друг.Както си карам и при натискане на педала на спирачката,колата изгуби всякакви тоци и угасна в средата на кръстовище.Изтиках я в страни и и я оставих на контакт. Тоците ту се появяват ту изчезват.Вратите се отключват и заключват,лампите по таблото светват и угасват.... изобщо-дискотека.В един момент,се стабилизира и тоците останаха на макс. Въртя,паля и айде в сервиз на диагностика.Закачиха я,грешки няма.Казаха,че при смяна на бушоните,не са затегнати добре кабелите и затова губи маса.Стегнаха ги.Проблема уж се реши.Вчера качвам жената и двете деца и на хотел в Търново.После на разходка в Боженци и днес се прибираме.И насред Стара Загора,пак на кръстовище(мам... му),тоците изчезнаха.Няма грам ток.Избутах я в страни,разбутах го тоя капак на акумулатора и пак почна дискотеката.Ту се появят тоците,ту изчезнат.Така половин час.После се оправи и 35 км. до Чирпан никакъв проблем.Обаче ми светна EPC индикатора и си свети до Чирпан.Тук угасих колата и пак я запалих и той угасна и повече не светна.Отделно ми свети чека заради едната ламбда,но на диагностиката ми казаха,че имала съвсем леки отклонения в данните и да не я пипам.Та въпроса ми е откъде може да губи тоците напълно,но временно?а после да мина 400 км.,докато пак го направи тоя номер.Само като се замисля,че минах целия Шипченски проход с двете деца и можеше да угасне там... и без спирачки и хидравлика.... :cray:  :cray:  :cray: Проблема в Стара Загора пак се появи при натискане на спирачката.Тогава изгуби пак напълно тоците и след половин час ту почвяване,ту изчезване,се стабилизира и се прибрах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и самия кабел някъде да се е прекъснал. Провери го от “минуса” до края. Най-веровтно е на двата края да е прецакано нещо. Или не клемата или там, където е хванат за купето. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюса има един къс кабел от акумулатора до бушоните над него и досега няколко случая все там са проблемите. Провери късия кабел дали е цял, има ли нагар по краищата. Прекъсва понякога преди шината захранваща бушоните над акумулатора.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,положението е следното; Сутринта свалих капака на акумулатора,проверих клемите за нагар(нямат),стегнах ги,проверих и кабелите(и по тях няма видим нагар или проблеми) и при тая операция,тоците изчезнаха напълно.Доста пъти свалях и плюса и минуса и на няколко пъти тока се появяваше.В смисъл алармата бипва,светват мигачите,но светят непрекъснато и радиото,часовника и километража също светват.Но като врътна да запаля,всичко угасва и тоците изчезват напълно.Този номер го направи 3-4 пъти.Вчера поне запали и се прибрах и сутринта имаше ток,но след като разбутах клемите и кабелите,вече няма ток.Пусто му така и до сервиз не мога да стигна.Явно някой кабел прави номер,но не мога да открия кой.А възможно ли е имобилайзера да спира тока напълно?Или си е чист електрически проблем по кабелите и масите?Сега не мога да дам на контакт и диагностика не може да се направи,като няма никакъв ток.Просто се чудя какво да я правя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да опиташ с пробна лампа. Започваш от акумулатора, и проследяваш дебелите кабели. Точно като няма ток ще откриеш проблема по-лесно. Добре е да има и помощник да включва консуматори в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чист електрически приблем е. При сроботил имобилайзер, колата върти, но не пали и на таблото свети лампата на кола и ключ. Да не би афтърмаркет алармата да прекъсва всичко? Защо не я изключиш?

Изчезването на ток при палене може и да е акумулатор с окъсяла клетка, уж има 12V, но като тръгнеш да въртиш всичко изчезва. Пробвай и с друг акумулатор. Сега така свършват, от веднъж и без предварителни индикации, като ниско напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата ми е някаква италианска.Изключва се с с едно малко ключе и я изключих.Ама пак бипва и включва мигачите,когато извадя и вкарам някоя от клемите на акумулатора.акумулатора има ток.Фаровете светят силно,когато им скимне на тоците да се появят.А и сутринта си запали от раз преди да разбутам кабелите и клемите и тоците да изчезнат напълно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери с мултицет какво е напрежението на акумулатора и на шината и след всеки предпазител. Единия е за купето и той може да те бъзика, защото ще гаси всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ето развръзката;мултицет не намерих,но си направих пробна лампа и започнах да проверявам бушоните в капака на акумулатора.Оказа се бушон номер 2(номерирани са отгоре,като номер 1-ви е тоя,в който влиза късия дебел кабел от плюса, а номер 2 до него не работеше).Бушона е 40 ампера и е видимо здрав,но не провежда ток(шах с пешката).Свързах двата кабела с една жичка и тоците веднага се появиха.Та въпроса ми е за къде е тоя бушон номер 2-ри,че така прекъсва целия ток?Накъде отива кабела от него?Миналата седмица ми изгоря бушона за хидравликата,гледам,че преди е горял бушона за айбиеса,а сега тоя се е скапал.Възможно ли е това да е проблем с тоците и заради него да горят бушоните?Иначе я закачахме на диагностика миналата седмица,когото жбеше изгорял бушона на хидравликата и не показа никакви грешки  :rolleyes:  :nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето този втория от ляво на дясно е.Извинявайте,че качих два пъти снимката.Не зная как да махна едната снимка.Та закъде е тоя предпазител,че така прекъсва всички тоци по колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тук пише, че е за всичко, за което няма бушон в таблицата:-)

"Цепи, не защищенные указанными в данной таблице предохранителями"

http://skoda-fabia.5go.ru/html/10_0.htm#10_0_d

Редактирано от surfer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тук пише, че е за всичко, за което няма бушон в таблицата:-)

"Цепи, не защищенные указанными в данной таблице предохранителями"

http://skoda-fabia.5go.ru/html/10_0.htm#10_0_d

Направо съм изумен.Един скапан предпазител и когато изпращи просто умира колата.Няма грам ток.... Не е истина просто..... Колега ,благодаря за таблицата!Благодаря и на всички,които се отзоваха с мнение и то по време на празниците.Супер сте!

Редактирано от blizkobon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно той е за купето. И не умира никак лесно. Дръпни си едно ръководство на български от сайта на skoda (общия), там са ти описани предпазителите. И предпазителя трябва да е 110 А.

 

http://manual.skoda-auto.com/004/en-com/Model/Fabia_6Y

 

Само си избери година и език.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.