Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Въпрос за барабанните задни спирачки


Nevidim

Recommended Posts

Здравейте на всички,

историята е следната, по-точно проблема ми:

На рапида имам подлакътник, под него е ръчната спирачка, задните накладни са като нови (проверено).

От разпитване, се установи, че в задните спирачки вътре имало нещо като "зъбно колело" което регулирало колко да са натегнати дисковете.

Моя проблем е следният: Искам на 3ти зъб на ръчната да ми затяга дисковете, защото в моя случай в момента ми е доста неудобно.

Принципно съм си нагласил подлакътника на определена позиция, която ми е удобна, но пустата ръчна, удари на 3ти зъб, но е леко хлабава и поради тази причина, за да я натегна както трябва, започвам да я вдигам до 5ти зъб, което от своя страна започва да ми повдига подлакътника. След което се налата, при свалянето на ръчната, да го връщам назад, за да освободи и да го сваля на удобната за мен позиция.

В момента съм се принудил да го повдигна, така че ръчната да не го повдига и да не се нала да правя всички тези "упражнения".

Та, в този ред на мисли, някой пробвал ли е да я натегне и как биха се случили нещата? Защото от шкода с две думи я пробваха и ми казаха, че всичко е наред с колата, накладките били като нови, гумите се влачели по земята и т.н, но когато ми я върнаха и те бяха вдигнали подлакътника, за да им е удобно.

Благодаря предварително.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механизма на барабаните е саморегулиращ. Свали си барчето и си натегни ръчната сам. По барабаните , челюстите и т.н. работа нямаш. Все пак на 3 зъба да кове , без да закача , не знам, опитай се.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за съвета. Чудех се къде са тези болтове за натягане и дали има изобщо. Аз искам да се натегнат първо заради подлакътника, много ми е неудобно това разместване. Ще видя какви ще ги сътворя и ще пиша отново.

Поздрави

Редактирано от Nevidim
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Фабия, но при мен е схемата с подлакътника е същата. Когато дърпам ръчната трябва да се правят известни финтове, но аз я ползвам супер рядко. Чудно ми е защо толкова често я ползвате Вие (просто питам)? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както минах на дискове на задния мост нямам този проблем. Нагласих си ги и на третия зъб хващат, като я вдигам само с два пръста

Редактирано от markoni120
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудно ми е защо толкова често я ползвате Вие (просто питам)? Поздрави!

Това е просто някакъв създаден навик откакто съм шофьор. Работата до голяма степен ми е с колата, и винаги я дърпам. Просто, паркирам ли автомобила, автоматично ръката ми е там и дърпам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както минах на дискове на задния мост нямам този проблем. Нагласих си ги и на третия зъб хващат, като я вдигам само с два пръста

От както и аз съм с дискове и при мен е така.

 

Това е просто някакъв създаден навик откакто съм шофьор. Работата до голяма степен ми е с колата, и винаги я дърпам. Просто, паркирам ли автомобила, автоматично ръката ми е там и дърпам.

В такъв случай дано успеете с натягането. По принцип аз знам, че не е хубаво ползването на ръчната по такъв начин, но всеки си има стил. Поздрави! :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,

историята е следната, по-точно проблема ми:

На рапида имам подлакътник, под него е ръчната спирачка, задните накладни са като нови (проверено).

От разпитване, се установи, че в задните спирачки вътре имало нещо като "зъбно колело" което регулирало колко да са натегнати дисковете.

Моя проблем е следният: Искам на 3ти зъб на ръчната да ми затяга дисковете, защото в моя случай в момента ми е доста неудобно.

Принципно съм си нагласил подлакътника на определена позиция, която ми е удобна, но пустата ръчна, удари на 3ти зъб, но е леко хлабава и поради тази причина, за да я натегна както трябва, започвам да я вдигам до 5ти зъб, което от своя страна започва да ми повдига подлакътника. След което се налата, при свалянето на ръчната, да го връщам назад, за да освободи и да го сваля на удобната за мен позиция.

В момента съм се принудил да го повдигна, така че ръчната да не го повдига и да не се нала да правя всички тези "упражнения".

Та, в този ред на мисли, някой пробвал ли е да я натегне и как биха се случили нещата? Защото от шкода с две думи я пробваха и ми казаха, че всичко е наред с колата, накладките били като нови, гумите се влачели по земята и т.н, но когато ми я върнаха и те бяха вдигнали подлакътника, за да им е удобно.

Благодаря предварително.

Поздрави

Трябва да може самото жило да натегнеш и оттам да скъсиш хода на ръчната
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,натягането стана. Под подлакътника е жилото, с ключе 13 най-добре да е лула се натяга и сега се родих. Трябва да свалите подлакътника, защото е много неудобно, но е работа за 10 минути. Благодаря ви за помощта колеги. Бъдете живи и мъртви. Приятен уикенд на всички.

Редактирано от Nevidim
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале каква глупост е сътворил телефона.

"Бъдете живи и ЗДРАВИ, НЕ МЪРТВИ."

Тези редактори, правят доста беля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.