Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Демонтаж на мокета. Как?


maxrpm

Recommended Posts

Здравейте ,момчета. Налага ми се утре към 10ч сутринта да сваля мокета на фабията на един приятел. Изпринтих си 14 страници от това http://nackuk.blogspot.bg/2010/06/with-some-of-interior-lights-puddle.htmlно не знам докъде ще ми бъде полезно. Моля ако някой го е правил, да сподели как става !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Забелязах че един от колегите в друга тема пита за проблема с Фабия 1 и реших да ви напиша как става.

 

За съжаление се установи ,че седалките се свалят само с битче XZN 10mm 

P_20180331_113852.jpg

Което наложи да се стане вулгарно рано. Бита се продава в магазин Румик и струва 1,50лв

P_20180331_082801.jpg

Хубаво е да се прегледат и болтовете за да се види дали има някой износен

P_20180331_185433.jpg

 

Така сега по същина свалят се предния и задния пепелник от барчето, и под 2 та има по 2 болта, като задния се вади с подлагане на отверката в долната част на капака му, а не се дърпа отгоре. Ето ги и щипките на задния пепелник 

P_20180331_115134.jpg
P_20180331_115146.jpg
Маншона на скоростния лост не се сваля целия а само се разкачва и се провира през барчето. Часта отпред която продължава нагоре се лови с 2 щипки който се дърпат , други няма. Пластмасата около кормилния прът е на 2 щипки те се въртят
Ето тази пластмаса е на барчето за да запуши дупката през която минава лоста на ръчната спирачка 
P_20180331_121355.jpg
Трябва да се махне , за да може да излезе барчето с вдигната ръчна. Това може да стане САМО от долната страна, не с дърпане, не с бутане а само отдолу. След като се свалят 2 те седалки и им се разкачат куплунзите барчето леко се повдига и с една права отверка се бърка отдолу точно където е щипката, съответно десните вадим от лявата страна на колата , а левите отдясната страна на колата.
 
След като сме свалили барчето и леко сме разкопчали с дърпане лайсничките по края на мокета, виждаме нещо подобно на това.  
P_20180331_113837.jpg
Не е необходимо лайсните да се свалят целите, може само да се разкопчаят. Отпред има една гума , под мокета , която е скъсана и мокра , а отзад има само кече , което е мокро също. 
 

За кората на вратата която и тя падна геройски си копирам поста от вчера +1 снимка на това как горе - долу сме го намазали 

 

- маха се пищялката до вътрешната дръжка

- вътрешната дръжка е на 1 болт и 3 щипки , маха се и се промушва през дупката без да се разглобява (на жило е)

- маха се малката част на вътрешната част от дръжката на вратата където са бутоните за ел стъклата , отпред е на щипки отзад трябва да я подпреш с една права отверка и излиза нагоре, ама я надигни и я подпри от вътрешната страна.

- Голямата част на дръжката НЕ Е на щипки, плъзга се напред!

- махаш 2 та болта и започваш да я дърпаш (не за дръжката , защото като махнеш 2 та основни болта се държи много слабо с едни торксове) като си помагаш с 2 шпакли , ще счупиш от 2 до 7 щипки , струват по 90ст бройката

- после кората излиза нагоре заедно с уплътнението на стъклото.

 

за да не тече мажеш силикон , ако колата е FL тавата e с нитове, мажи по ръба, ако не е FL тавата е с болтове , свали я и мажи богато.

 

Остава да реша проблема с теча от кабелите под предно стъкло.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе, аз това битче за седалките като го търсех го намерих в един магазин за сервизно обзавеждане и ме обръснаха не 1.50 а 11.50. Не знам кой умник го е сложил на седалките вместо един практичен шестограм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи в Румик, яко далече ни е и на двамата с теб, но има от пиле мляко и работят всеки ден до късно. А иначе снимката със свалената кора , остана в работата. Аз четох и в Briskoda че и англичанина супер трудно го е намерил. Отначало си мислех че болтовете са ниски и затова са такива , но релсите си минават спокойно , дори и ако болта не е завит до края, така че спокойно може да се смени и да е 2пъти по - къс!

 

Oгромни благодарности на Гената! Без жокера "обади се на приятел." щях да счупя задния пепелник!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте колеги,

снимките горе са със счупени линкове за съжаление. Някой може ли да ми помогне със съвет - как се демонтират интериорните пластмаси които са на праговете и по-конкретно този от шофьорската страна? Успях да махна пластмасата която е до седалката, но не мога да се преборя с тази на пода.Целта ми е да проследя снопа с кабели и да проверя ако има окъсени снадки (заден ляв АБС).

 

Благодаря предварително.

Поздрави,

Стани

 

 

IMG_20180820_201029.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.