Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Шум от вентилатора на парното


head2head

Recommended Posts

Здравейте колеги. Карам си любимата Фабия и от днес вентилатора започна да шуми притеснително все едно перките се удрят в нещо, та въпроса ми е как се стига до тоя вентилатор има ли клипчета или ако някой е имал подобен проблем моля да сподели. Мерси.

Редактирано от head2head
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В жабката е по спомен. Мисля, че се стигаше лесно, но съм забравил, пък и не съм го правил аз, а майстора. То е тип турбинка, едно цилиндърче е. Можеш да го смажеш с нещо евентуално. Но да става за пластмаси,

 

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се жабката цялата и се сваля и вентилатора, той е над и зад нея. Не е сложно. Хубаво и бавно го смажи и раздвижи. Аз го смазах с газ за горене, след това с WD или обратното беше и накрая с много тънка смазка. Има две втулки моторчето, внимателно смажи и двете. След това работи перфектно. Лошо е ако втулките са се разбили от сухота и има луфт. Тогава смазването не помага. Вентилатора е в кутия, кутията се разглабя за да може да се смаже. Успех!

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах и имам същият проблем. Два пъти съм разглабял жабката, мисля бяха два болта отдолу и три като я отвориш отгоре. След това се маха филтъра, като се избутват към центъра едни крачета за да се откачи капака, който държи филтъра. След това самия вентилатор се намира в пластмасова кутия (нека я нарека така) и се развиват мисля, че бяха шест болта и кутията пада заедно с вентилатора. При мен - първо сваляне хубаво смазване и сглобяване, но шумът си остана и след сглобяване. Второ сваляне - забелязахме, че самият вентилатор опира в задния си край. Това което направихме беше да го позастържем леко с една шкурка ( имаше поне при мен тук там едни малки пъпки) и застъргахме тях и сглобихме. Шумът намаля, но си остана лек спомен за него. Може би е трябвало още малко да се позастърже или да бях застъргал частта от корпуса, която остана към колата, но може би ще е на следващо разглобяване. Дано съм бил полезен и съм обяснил разбираемо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за съветите. Очарован съм от простотата на тези коли и колко лесно всичко се монтира и демонтира. Преди малко свалих жабката и вентилатора и открих сухо листо доста голямо от рода на чинар. След като го махнах заспа всичко. Може би по нататък ще го смажа но за сега всичко е наред.

Благодаря колеги за съветите. Очарован съм от простотата на тези коли и колко лесно вдичко се монтира и демонтира. Преди малко свалих жабката и вентилатора и открих сухо листо доста голямо от рода на чинар. След като го махнах заспа всичко. Може би по нататък ще го смажа но за сега всичко е наред.

Редактирано от head2head
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.