Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Система за контрол на ауспухови газове - свети лампата


dulo

Recommended Posts

Малко ъпдейт. Вече съм на 1900 км и лампата не е светвала отново. Не, че предизвиквам съдбата, но е възможно през първите 1500 км колата да не е достигнала оптималните работни режими на системите (както пише и в книжката за експлоатация) и това да е активирало датчика. Имам усещането, че сега на 1900 км разхода малко падна, но това може да е и от по-топлото време и от микса градско/извънградско.

За статистиката: Моята е на 8600км и след този случай не ми е се е появявала тази индикация отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една апликация за Android VAG-DPF. С нея и bluetooth тапа на OBD-то можете да си следите кога прави регенерации и при какви условия.

 

С уточнението, че незнам дали най-новите мотори ги разпознава коректно апликацията. 

 

Иначе с VCDS тия неща се виждат, ама не е удобно компютъра да виси на кабела постоянно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при нашия служебен Суперб 190к светна тази лампа на втора седмица -ала след 30-на стартирания на мотора изчезна. Предполагахме, че причината е от дизела на Лукойл :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен повече не ми е светкала тази лампа. 5000 км съм вече. Поне, ако и други колеги имат този проблем с нова кола да са подготвени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Привет на всички. Същата лампа светна отново началото на ноември месец. От ЕТ нищо ново. Но, аз се замислих и установих, че при първите святкания на лампата през март и последото през ноември съм карал със Максмоушън дизел. Лятото карах с обикновен и лампата не е святкала. Като светна през ноември започнах да зареждам отново с обикновен дизел и оттогава не е святкала вече. Който има този проблем може да направи проба със смяна на вида на дизела. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вижте си приложението, което сте подписали с ЕТ. При мен се нарича:

 

Добавък към гаранционни условия за фабрично нови автомобили Шкода за потребителите съгласно условията на закона за защита на потребителите (ЗЗП).

 

". Превеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. След изтичането на този срок, потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114 от ЗЗП"

 

Това обаче ще ви свърши работа ако сте закупили автомобилът като физическо лице. Ако сте юридическо лице нямам идея каква е разликата в документите, но със сигурност не може де се позовете на ЗЗП, защото не сте потребител, а юридическо лице.

 

По-горе написаното е във връзка с въпроса дали е нормално на всеки 500 км. да се ходи в сервиз .... ами не е нормално, но това е положението/политиката и т.н. :) 

 

Аз се разправях 3 месеца, но по друг казус. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Здравейте!

Явно още не са си ъпдейтнали софтуера. Моята е произведена юни 2019, карам я вече 2700 км, предимно извънградско. Днес и мен ми светна. Мисля утре сутринта да мина през ЕТ, въпреки че нямам записан час, ако може поне да я погледнат, че ме чака път към морето след работа. Доколкото разбирам от постовете, реално колата си е ОК. Действително няма загуба на мощност и си ускорява нормално. Дали наистина може да е свързано с горивото? Зареждам основно от Газпром, но последно ми се наложи да заредя от GO Petrol миналия петък, пълен резервоар. От тогава съм изминал около 120 км само градско и със сигурност забелязвам повишен разход с около 2 литра по комп. Изминавам по около 20 км на ден, сутрин 10 и вечер 10. С газпром ми даваше 6.7-7 сутрин и около 9 вечер, а с GO Petrol около 9 сутрин и 11 вечер. Сутрин около 8 часа, вечер около 17 часа. Виждам, че последният коментар е от началото на годината. Някой има ли по-прясна информация по проблема с ламБите за ауспуховите газове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш съмнения в бензиностанциите - слагай по 10 литра, колкото да се придвижиш до подходящ обект. Недей да експериментираш с незнайна нафта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни прЕател ми каза, че била добра?. Уикенда ще гледам да я издухам тая нафта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Минах сутринта през ЕТ, изчистиха грешката. Приемчикът каза, че от началото на годината имат доста заявки с този проблем, но все още не им изпращат ъпдейтнат софтуер, необяснимо и за тях.

Все пак ще започна да се съобразявам от къде зареждам :). Старата Октавия гореше всичко, което може да й напъхаш в резервоара и никога не съм имал проблеми. 

Дано скоро пратят ъпдейт и да не се занимаваме с глупости.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно зареждането. Аз близо три години само на Круиз зареждам, а ако някъде има и Ромпетрол - и там. Но 98% съм с нафта от Круиз-а. До сега, нямам никакви грижи. Ще сменя горивния филтър със следващата смяна на масло и ще го видя на какво дережде ще е за 3 години. Иначе - оплаквания нямам въобще. Хем по-тънка лайсна, хем колата си върви без проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.08.2019 г. at 23:25, zloQQ написа:

Относно зареждането. Аз близо три години само на Круиз зареждам, а ако някъде има и Ромпетрол - и там. Но 98% съм с нафта от Круиз-а. До сега, нямам никакви грижи. Ще сменя горивния филтър със следващата смяна на масло и ще го видя на какво дережде ще е за 3 години. Иначе - оплаквания нямам въобще. Хем по-тънка лайсна, хем колата си върви без проблем. 

? Мисля, че съм виждал Круиз някъде в Слатина! Ще ги пробвам.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте, отдавна не съм писал в темата. Моята лампа свети от повече от година. В ЕТ правиха диагностики и 3 пъти триха грешката, но след няма и 50 км. пробег, лампата светва отново. Казват ми, че така било на всички коли с този двигател в България. Те, (ЕТ) държали връзка и с Ауди, Сеат и ФВ и при всички марки лампата светела. Чакали ФВ да напишат нов софтуер. Аз междувременно пробвах с различни горива. Пробвах и с Ромпетрол, които внасят нафта от Румъния. Пробвах при пътувания с австрийски и италиански горива. Проблемът си е в колата. Също проверих, че в Германия лампата на същия двигател не свети и няма такъв проблем! Явно е, че тарикатите от ФВ пак са направили някаква шашма с колите за Източна Европа и аз си мисля, че е време за един колективен иск защото тези хора лъжат и клиентите си и регулаторни те органи, че колите им били Евро нещо си, но те си бълват отровите както и преди. И всичко това, за да изкарат някой лев повече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.