Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Автомонтьор на място за Шкода Йети


stella_d2

Recommended Posts

Здравейте,

Колата не иска да запали. Не е акумулатор със сигурност. Всички светлини светят, но бордовия компютър “полудява” и при опит за стартиране на двигателя се чува “цъкащ” шум и таблото мига и “гасне”. Проблема е, че колата се намира на -2 ниво на паркинг с кръгла рампа в центъа на София - с две думи е почти невъзможно да се изтегли.

Ако някой има идея за монтьор, който би дошъл на място - бих била благодарна!

 

П.С. Шкода Йети 2012г. дизел, автоматочна скоростна кутия, 4х4 (принципно поддържана редовно в официалния сервиз, тъй като съм жена и не разбирам почти нищо..:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато колегите от Сф се включат бихте ли казали дали има допълнително поставен имобилайзер и от колко време не е карана колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...бордовия компютър “полудява” и при опит за стартиране на двигателя се чува “цъкащ” шум и таблото мига и “гасне”...

Ами това е акумулатор. Нека някой Ви даде ток с кабели и ще запали.

Иначе единствения човек на място, за който се сещам в София, се казва Пепи (ник Pepino) и има тема във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха и ма мен ми прилича на акумулатор с окъсена клетка. Няма значение, че никога не е свалян или зареждан, просто спираш за малко и при опит да завъртиш стартера след това, вече не пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Оказа се наистина акумулатора! Писах, че не е, защото ми подадоха ток и нищо не стана, но когато сменихме с друг акумулатор - всичко “ток” :-)

Пак благодаря за отговорите! Предполагам на доста “неграмотен” въпрос, но до днес с проблема се борихме аз и сестра ми..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че след подаване на ток от друг автомобил не е станало нищо може да си има няколко причини. Един вариант - Вашия акумулатор е МНОГО умрял и му трябва време първо да позареди, чак тогава колата пали. За това може да отидат и 10 минути подаване на ток. Аз съм имал точно такъв случай. Друг вариант - колата която дава ток е бензинова малолитражка, а Вие карате дизел. Мъка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че след подаване на ток от друг автомобил не е станало нищо може да си има няколко причини. Един вариант - Вашия акумулатор е МНОГО умрял и му трябва време първо да позареди, чак тогава колата пали. За това може да отидат и 10 минути подаване на ток. Аз съм имал точно такъв случай. Друг вариант - колата която дава ток е бензинова малолитражка, а Вие карате дизел. Мъка!

Може и кабелите да са били от китайските. Виждал съм как се мъчат 10-15 мин така да дават ток и нищо.

Накрая донесоха истински кабели и колата запали след 10 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и кабелите да са били от китайските. Виждал съм как се мъчат 10-15 мин така да дават ток и нищо.

Накрая донесоха истински кабели и колата запали след 10 секунди.

Това се дъвчи непрекъснато. Ако не оставиш известно време кабелите вързани, преди да опиташ да запалиш, винаги ще е трудно. Кабелите имат определен ток който могат да пропуснат. Когато акумулатора е разреден и се подаде ток, самият акумулатор играе ролята на това и допълнително натоварва кабелите. Резултата е, че опита за запалване е несполучлив. Затова е добре да се изчакат 3-5мин през които зареденият акумулатор зарежда, макар и частично, разредения и при паленето кабелите само подпомагат, но не са основен източник на ток.

И да, има и "истински" кабели, но реално и "фалшивите" вършат работа, ако знаеш как да боравиш с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, но кабелите не са "фалшиви" и "оригинални". Просто са за различен ампераж. И като не гледаш какво пише, а си купиш най-евтините в Метро хоп-готово, проблема е на лице.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дамата (ако все още чете) бих препоръчал да си закупи Сребърна карта + (плюс) на СБА. Струва около 50 лв, включва безплатен технически преглед (който е около 40 лева иначе) и има неограничено използване на услугата "подаване на ток" и "смяна на гума" навсякъде в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.