Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с паленето


Todd

Recommended Posts

Здравейте,

бих искал да попитам за насоки към проблем със запалване на О1 ТДИ АЛХ-90 коня. Колата е напълно обслужена от-до, макар и да не я карам всеки ден. Това което ми се случи-след завъртане на ключа за да запали секунда и малко нищо не стана, стартер, двг абе никакъв звук, после рязко зацепи и запали тъкмо преди да върна ключа. Закарах се до работа, времето се скофти и вечерта като завъртях беше до там.. За жалост се наложи бутане за да запали. Реших да я покарам малко повече и около час я поразтрих добре, темперира се идеално, паркирах я, пробвах я няколко пъти и си запали от четвърт. Тази сутрин на студено си запали идеално, цял ден имах работа напред-назад и нямах проблеми никакви.. 

П.С: Акумулатора е силен, като не палеше всички лампи светеха силно и не се влияеха при завъртане на ключа..

Мнения? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- лоши връзки на стартера

- неизправност във включвателя на стартера

- четки на стартера

- ротор на стартера

- проблем в контактния ключ

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, за мен е проблем с ключа. Мисля че ако е нещо със стартера, то ще му товари акумулатора и таблото ще заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, за мен е проблем с ключа. Мисля че ако е нещо със стартера, то ще му товари акумулатора и таблото ще заминава.

 

Не е задължително. Говоря за оперативната верига - конт. ключ - включвател/шалтер/на стартера. Или самия включвател.

Ако проблема е там, изобщо не се стига до завъртане на стартера и включване на силовата верига, чрез шалтера.

Няма и никакъв товар от стартера тогава...... Същото се отнася и за износени и недобре контактуващи четки, за канал на колектора, за прекъснат кабел на роторна намотка към пластина на колектора. Като застане там и не тръгва. Не се товари инсталацията, щото реално няма консумация.....Опитвам се да обясня защо лампите на таблото няма да реагират.

Това става при хлабави силови кабели + и - или затруднено въртене на електромотора поради ред причини. Но, включвателя тогава трябва да си е свършил работата и да е дал верига към електромотора.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът най-вероятно е в патронника и елементите в него, стартера е ок.

 

ок

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.