Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнения за Skoda Octavia III FL Scout 1.8 TSI 4x4


R.Simov

Recommended Posts

Здравейте,

 

Обмислям покупката именно на автомобила от заглавието.

Опитах се да намеря тема за този модел, но явно СКАУТА не е много предпочитан модел.

 

Ще ми е интересно да чуя мнения защо не е много често срещан, за двигателя доста прочетох - изглежда надежден, както и за скоростната кутия.

Ще се радвам да споделите и коя екстра за вас е задължителна и обратното, кое изглежда яко, нo е несполучливо като изпълнение.

 

Знам, че цената на такава модификация е близка до RS и до някой модели SUPERB, но желая по-висок автомобил, а за момента не мога да си позволя SUV.

Вижда ми се много приятна кола и също така ми е доста важен вътрешния обем, защото имам малко дете - на пръв поглед багажника е огромен.

 

И да, знам че отпред дизайна не е върха на сладоледа, лично на мен също не FL ми харесва повече, но това е положението :).

 

Ще очаквам всякакви положителни и отрицателни коментари.

Редактирано от R.Simov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега, нямам, но съм карал такъв автомобил и преди да купя Супърба разглеждах предимно Скаут с идеята за семейна кола.

За мен Скаута е Октавия комби 4х4, малко по-висока и на външен вид малко по различна. Повече коне откъм мотор, интериор лично за мен като на октавия.

 

Бюджета, който имах за "нова" кола реално стигна за Супърб и за това той бе избора ми.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ми то реално двигателя е същия като мощност, има разлика в пружините, както отбеляза колега в другия форум. Реално е по-високо комби. Но просто ми е интересно защо не се купуват много?

Редактирано от R.Simov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради това че е по-скъп от обикновено комби,разхода е по-висок заради 4х4 и предпочитанието към СУВ-та като проходими.Лично аз бих казал че е прекрасен автомобил съчетаващ проходимост ,комфорт,вместимост,достатъчен просвет на пътя ,способност за теглене а също и оборудване на високо ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на абсолютно същото мнение. Вижда ми се някак по функционален от SUV, говоря за SUV в диапазона до 65к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра кола. Висок и просторен отвътре. И се отличава на пътя.

 

Скромното ми мнение е, че е по-рядък защото изглежда "скъп" - на тази цена по-често който има пари би си купил някакъв Сюпърб (води се по-луксозен) или някакъв СУВ (модерно, престижно).

 

Преди години сериозно се бях насочил към О3 Скаут. Спряха ме 2 неща - нямаше бензин и лично за моите нужди ми идва малко дългичък.

 

Сега се радвам, че има и бензин. Вземай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия Скаут е супер автомодил, но защо не ги купуват другите не знам. Знам защо аз не бих го купил. Скаута е с 18 000 лв. по-скъп от Vision(високото ниво на оборудване + някои добавки) и с  8 000 по-скъп от L&K(луксозното оборудване). За тези пари получаваш 4х4, някои друг сантиметър по-голям просвет и няколко декоративни елемента. Също така малко по-висок разход и една допълнителна система за обслужване. И понеже не ми се налага да ползвам 4х4 често, не бих дал тези пари за нещо което няма да ползвам в 99.9% от ежедневното ми шофиране. Ако ми се наложи ... може да се огледам в някое SUV. Предимството на Скаут-а е, че е по-широк от SUV-тата в този ценови диапазон.

Това си е мое мнение обаче. Но пък има вероятност да се припокрива с мението и на дрги потенциални купувачи на Октавия, което пък би обяснило защо не ги купуват много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледал ли си karoq в същия бюджет доста удобен заради по високата позиция на мен ми харесва,но ако е за голямо семейство багажникът може би ще се окаже недостатъчен а октавия 4x4 според мен също е вариант тя е по-висока от стандартна и по-евтина от scout

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карок-а ми идва по-малък като място, а имам нужда от него. Освен това нещо с двигателите не се разбираме :). Освен това е 7DSG, а доколкото прочетох тук по форумите, че по-добрия избор е 6 DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, новите 7DSG трябва да са ОК вече, особено ако говорим за нов автомобил! Лично мен, ме спря по-високата покупна цена на Сакут-а и последващото по-скъпо обслужване и вероятност за повечко бъдещи проблеми заради задвижването и повечкото системи. Аз се двоумях за Октавия 2 FL комби или Скаут, но цените бяха с по 5 хил. отгоре минимум.

Още като излезе тройката на Скаут-а си го конфигурирах и бях аха-аха да взема един, ама пусто, не обичам лизинги и банки (щото не ми е преоритет да дам толкова пари на куп за желязо) и реших да не се занимавам. Иначе т’ва е колата, която бих карал с кеф! Доста разпознаваема и дори индивидуална, прекрасно задвижване и простор в купето! Не ми е нужно нито 4х4, нито простор, ама за душевен кеф - за малко да я взема. Иначе - реално и vRS-a в момента ми доставя същия кеф и не се оплаквам от избора си.

Успех с избора!

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих добавил няколко неща, които според личното ми мнение биха ми били от полза:

LED фарове (отпред и отзад)

Off Road функция и Driving Mode Selection

Адаптивен темпомат

Интелигентен светлинен асистент

Подгряване на предния джам

Подгряване на седалките

 

Тези бих добавил за личен кеф:

Панорамен покрив

Удължена гаранция

Електрическо отваряне на багажника

Интелигентен асистент за паркиране

Задна камера

 

Не помня с каква музика идва, но бих взел smart/mirror link с Болеро вероятно. Навигацията е ОК за Европа, но тук нещо не са подробни картите и да изръсиш торба с пари за нещо, което не е напълно функционално - няма смисъл. За т’ва ми се струва удачно да прехвърля навито от телефона на колата или да си слушам музика през Болеро-то.

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето се покриват нещата, само че не съм добавил адаптивния темпомат, а обикновен.

 

Fleet paket, driving mode selection, подгряване на предното, LED фарове, ел. предна лява седалка, подгряване на предни и задни седалки, CANTON + BOLERO + SMART LINK, подгряване на дюзите на чистачките, преди и задни сензори за паркиране, LED задни и асистент за къси и дълги.

 

Това са нещата, на които съм се спрял.

Кефи ме и ел. багажника, и задната камера и покрива, но твърде много ще завишат цената и излизаме от бюджета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скаут не се купува защото цената му е много висока, а стандартното оборудване е бедно. Ако го оборудваш с много екстри като Супърб Л&К, ще стане едва ли не по-скъп от Супърба. Какъв е смисъла да дадеш едни и същи пари за малко по-висока Октавия 4х4 колкото и за Супърб 4х4. Но ако мислиш, че само заради единия просвет си заслужава да платиш по-високата цена, колата според мен е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така бедно ? Нали уж е най-високото стандартно погледнато.Супърб с подобно оборудване е /беше/ 10К нагоре.Доводи?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скаут не е с най-високото оборудване, не е и най-скъпата модификация - просто заради рейнджа предлагани мотори, стартовата му цена е по-висока. А с всички добавени по-горе опции, минава 60к като стой та гледай (хайде, с отстъпка може и да задържи малко под). Според мен вижън е по-добрият вариант - стартира от по-ниска цена, а отстъпката е повече. С пакет лоши пътища просвета ще се увеличи почти колкото на скаут.

Редактирано от Pijomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези екстри е на цена от около 64к, с 10% отстъпка цената става под 60к. Реално СУПЪРБ-а е доста по-скъп, играл съм си на калкулатора. 4x4 при Супърб комби го има само със 150hp и 280hp, 150 не искам, а другото вече си е далеч нагоре с цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пробва ли с Вижън Комби с пакет лоши пътища и 4*4? Най-малкото отстъпката е по-голямаа (10 к) и цената на 1,8 6dsg  4*4 започва от под 48к...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Супърб не виждам да има ВИЖЪН пакет, има стандартните: Актив, Амбишън, Стайл и L&K + СПОРТЛАЙН, БИЗНЕС и ЕДИШЪН, като последните два с включени отстъпки, тоест няма кой да направи още 10%. Ако хвана комби+стайл+големия двигател 2.0 TSI 4х4 - стартовата цена е 73к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за Октавия - излиза 3к по-евтино вижън срещу скаут.

Редактирано от Pijomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но Вижън е с по-голяма отстъпка - започва от 47925 ( с пакет лоши пътища добавяш 300 лева отгоре), а скаут започва от 50904. Тоест, имайки предвид, че започваш с еднакви почти екстри, включение към двете модификации, с всичко добавено за скаут ще дадеш 3к отгоре. Заслужава ли си за  съвсем малко просвет отгоре и пластмасите по корпуса? Ти си прецени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижъна има ли 17"ки и хром пакет стандартно?А волана какъв е?А седалките?А предната и задна пр.броня?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.