Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Придърпване на 1400 - 1500 оборота! О2 TDI 2.0


alexys_666

Recommended Posts

Здравейте колеги отдавна не съм писал понеже не съм имал проблеми скоро с колата.

Ако някой е имал подобен проблем и как го е решил нека да сподели.

 

Та на проблема : Когато я карам с 1400 1500 оборота без значение на коя предавка с постоянна газ колата придърпва ( прекъсва все едно), след подаване на газ върви нормално.

Прави го почти винаги по-често, когато е студена. Само на тези обороти единсвенно! Под тях и над тях няма проблем. Усеща се, като загуба на мощност за секунда докато преминава през този оборотен диапазон по някога, ако ускорявам плавно! Колата много отдавна има този косур да не казвам че е от 2 3 години може и повече. Ако е свързано с някоя децка болест по модела нека някой сподели.

Поздрави и успех на всички с возилата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой няма ли с идеи?

 

Само да кажа на диагностика нищо не показва дюзите ми са добре Пепино ми прави скоро. Маховици съединители всичко е сменено турбото работи ок няма проблеми.

Само един температурен сензор се ебава но когато стане по горещо не е от него.

 

И проблемът е от време на време най-осезаемо е когато колата загрее в диапазона към 70 грдуса или в момвнта на преминаването на тази граница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравей колега, намери ли решение на проблема? На моята Октавия 1 1.9тди се появи същия проблем само че при 1700-1800 оборота. Чудя се дали не е от потенциометъра на газта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя, не знам дали ще помогна.

Един познат имаше същия проблем. но при него се оказа, че сле подаване на повечко газ горивото не му достига и колата започва да се дави.

Казаха му, че недостига е или от нередности с помпата в резервоара, която не смогва.

И като втори вариант му казаха, че ако има чип може да се оказва много мощна колата и да изгаря повече гориво от колкото може да подаде.

 

Проблема му се оказа пикаеща помпа в резервоара.

 

Но това може да е при неоткриване на други проблеми.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем и след смяна на разпределителен вал проблема изчезна.Бяха се изяли отгоре кобилиците мисля че се казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги сменях преди няколко месеца. Вала + клапите за вредни емисии и ремонта ми излезе 600 лв с отстъпка. Най-вероятно може да ти стъпи м/у 600-800лв целия цирк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.