Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с палене на фелициа


gencho123

Recommended Posts

Здравейте приятели , рядко пиша тук повече чета и се ограмотявам. Имам шкода фелициа от около година много ми харесва мога за риба да ходя мога да си я карам навсякъде и не се притеснявам много за нея заради евтините и части , имах в проблем с карането на бензин заради скъсани мембрани на бензиновия успокуител вкарваше бензин в картера това си го оправих но от известно време имам един много странен проблем колата не пали нито на бензин нито на газ. Смених изпарителя кабелите свещите палеца на делкото , капачката на делкото смених и гумения тампон на карбуратора , който е под карбуратора и над всумакателния колектор акумолатора е нов. Има моменти в , който колата запали на бензин изчакам я малко да поработи и  я оставя на място да си работи но след примерно 10 минути сама си гасне , въздушния филтър е нов след като колата изгасне няма палене. Ако някой може да ми помогне със съвет да сподели , и имам и един бърз въпрос палеца като го сложа на мястото му има около 5 милиметра ход на ляво и на дясно това от значение ли е как трябва да бъде позициониран. 

Колата е фелиция от 96 1.3 , 43 киловата.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По книга палеца се фиксира с каноколит (аз лично го фиксирах с Поксипол) , но въпреки това е нормално да има луфт .

Щом на топло не пали , значи има проблем със сместа на топло - това се регулира от жигльора (долу в дясно до оста на дросела) и позицията на дроселовата клапа .

Първо правиш сместа на бензин и след това регулираш газовата (на газанализатор) ... на слух и мирис не става.

Остави и малко по-високи обороти на празен ход (около 900) по-добре зарежда и по-бързо става топло зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези Фелиции нямат ли един електрически отсекателен клапан на карбуратора? Внезапно непалене може и от него да е. Поне на друга марка съм имал такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до преди седмица си палеше спокойно на бензин ( макар че изпарителя е нов все пак я пали на бензин ) понеже механичния смукач -( би-металната пластина е малко скапан ) я задържам с леко натискане на педала на газта за стопли малко и след около 3 до 6 минути , като си махна крака от педала колата си мърка. Обърна я на газ няма проблем работи си нормално . И изведнъж започна да пали трудно на бензин когато запали все  едно се дави една такава. Пипания по карбуратора не е имало от месеци  тогава малко трябваше да поотвия дросела за да пали още по лесно но това беше преди месеци около 2 месеца. А колата спря да пали нормално преди седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

096-4-5.jpg

сигурно на късмет не знам как и какво стана с колата навих малко първо болт-че 3 и болт=че 1 след това пробвах колата запали на бензин от първия път няма го онова досадно усещане за не  работещия ми механичен смукач и оборотите си бяха стабилни малко по ниски от хиляда но стабилни , колата загря до 90 пуснах фарове и парно ( най важните неща в момента за който се сетих , че ги ползвам постоянно и са много дразнещо харчещи ток и промяна на работата на двигателя . Но промяна почти не се усети обърнах на газ и колата работеше добре идеално дори , единствените две неща , който ми направиха впечатление бяха - забавеното сваляне на оборотите след като си махна крака от педала на газта форсирам колата махам си крака и оборотите падат малко по бавно - това според вас би ли ми било проблем от към разход най вече , и второто нещо прокъсан гумен маншон на жилото на газ маншона , който фиксира жилото към самия карбуратор  прокъсан е в самата основа където се фиксира към планката на карбуратора при леко докосване с ръка оказва влияние на работата на мотора . Ще покарам така на газ и ако разхода не е много трагичен няма да се мъча повече ако ли не ще се допитам до някой майстор , не го правя заради това да спестя някой лев и да човъркам сам а просто до някъде ми е приятно да си го правя сам изпълва ме с задоволство. Надявам се да изкажете мнение дали би било проблем това с по забавеното падане на оборотите ми ( това нещо го прави и на газ и на бензин )  мерси много. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно и логично - ,,пропаднал'' ти е опорния винт на дроселната клапа и ти си му нагласил санитарния жизнен минимум

- да стои леко отворен. Фактор за минималните обороти и на  бензин, и на газ. Затягай с контрата и фиксирай с боя .

 

За ,,запъването'' на оборотите - имаш две причини - бавна реакция при връщане или на дросела при притваряне или на жилото на газта.

 

Лека за това е фина смазка - газ за горене . Ама за оста на дросела трябва да поразхвърлиш Пиербурга.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.