Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Запалва и веднага угасва


sdi71

Recommended Posts

Колеги,тази сутрин колата ми създаде проблем който се изразява в това че колата запалва нормално и веднага след това угасва като светва лампа червена за масло и два звукови сигнала с нея.До вчера всичко си беше ОК.Възможно ли е нещо да  се е скапал имобилайзъра.Опитах и с резервния ключ,нещата са същите.Колата е Октавиа 2,1,9 ТДИ 2008 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук има подобна тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=330589

 

Ако веднага след паленето натиснеш педала на газта ще задържи ли работата на мотора или гасне при всички положения.

Редактирано от green world
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще прочета темата.Сега слязох за да запиша клип на цялата ситуация и да пусна във форума ,но колата запали както всеки друг път.....Единственото което направих различно е че прецъках копчето на обемния датчик в купето.С един елм пуснах диагностика ,но нищо няма записано.След обяд ще  пусна и с вагком да видя.Направо не знам какво става .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък реши, че е имобилайзер при положение, че грешките, свързани с него имат икона ключ, а на теб ти индикира маслена такава ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нивото на маслото какво е ? Възможно ли е да е много ниско по някаква причина и двигателя сам да се загаси, като превенция да не го прецакаш? Ако изобщо я има тази опция за 'самогаснене' и нивото на маслото е ОК, то може датчика за налягане на масло да си е заминал.

 

Разкажи като установиш какво е че ми е любопитно и на мен. Чакаме клипа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък реши, че е имобилайзер при положение, че грешките, свързани с него имат икона ключ, а на теб ти индикира маслена такава ?!

А дали не изкарва иконка ключ, само когато проблемът е със самия ключ и по-скоро с ампулата в него, а не с имобилайзера? Аз имах малко проблеми с единия от ключовете и ми даваше точно иконка ключ, но самия имобилайзер си беше и все още е наред. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи правих диагностика и нямаше нищо притеснително.Днес ходих до Плевен и всичко беше нормално.Направо не знам какво беше това....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не изкарва иконка ключ, само когато проблемът е със самия ключ и по-скоро с ампулата в него, а не с имобилайзера? Аз имах малко проблеми с единия от ключовете и ми даваше точно иконка ключ, но самия имобилайзер си беше и все още е наред.

 

Да, свързан е и със запалването на автомобила, но не и с маслена индикация.

Аларма масло и аларма имобилайзер - къде е връзката?! Не се заяждам - чудя се! Може аз да бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, свързан е и със запалването на автомобила, но не и с маслена индикация.

Аларма масло и аларма имобилайзер - къде е връзката?! Не се заяждам - чудя се! Може аз да бъркам.

Идеята за лампата може да дойде от моментна загуба на ток, което води до гаснене и индикация за лампа на маслото. А моментната загуба на ток може да е от какво ли не. Ако имобилайзера се шашка от нещо за момент и губи информация за прочетения ключ може да се губи тока. Изобщо не съм наясно и аз, просто стане ли дума за ток, всичко е възможно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ключът на колата може ли да се отвори и да се извади чипчето на имобилайзера? Ако да - ще може да се пробва дали пак ще светне лампата за маслото след изгасване на двигателя и дали ще има звукови сигнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се извади чипа/ампулата от ключа, то изобщо няма да може да запали, не да я чакаме да угасне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм имобилайзерни проблеми с vw polo 1996-та и там двигателят палеше и после гаснеше. След кратка справка чичко Гугъл каза, че имало и такива, дето въобще не палят и даде пример с форд галакси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш приказката за Форд... Форд запалил през зимата - нарекли го "Фокус", решили да отпразнуват събитието - създали "Фиеста"  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

А номера може да е, че ти връща гориво в резервоара. Чест проблем при дизелаците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

След 11 месеца и около 9000 км проблема се появи пак....Този път направих клип и отново съм в шах.

https://photos.app.goo.gl/dM7kwZQS8JCYz7rZA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.03.2018 г. at 11:30, sdi71 написа:

Колеги,тази сутрин колата ми създаде проблем който се изразява в това че колата запалва нормално и веднага след това угасва като светва лампа червена за масло и два звукови сигнала с нея.....

 

Без да знам причината за гаснене, мога да кажа какво ми направи впечатление на клипа.

Символа "лейка" не е за ниво, а за налягане на маслото. Той трябва да изгасне след като двигателя запали и вдигне налягане.

Тук се вижда, че гасне още на положение "контакт", което не е редно.

А това, че светва след като двигателя угасне е напълно нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,зная че е за налягане,жълта лейка свети за ниво,но на тази кола винаги угасва на контакт преди да запаля.Имам чувството че нещо затваря горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи ми впечатление,че символа за имобилайзера ти мига постоянно.При мен след като угасне тогава паля.Моя дисплей е от целите,ако има значение и двигателя е 1.9 tdi 105 BLS.Като дам на контакт изчаквам всичко да угасне,освен буренцето и акумулатора.След запалване и те угастват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това забелязах и аз сега,преди не мигаше след запалване.Утре ще направя диагностика,но ако е имобилайзер как се процедира въобще не ми е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, sdi71 написа:

Колега,зная че е за налягане....

 

Колега, извинявам се, ако съм те засегнал. Разбирам те, щото и мен леко ме дразни, когато ми обясняват неща, които знам.:)

По принцип говоря общо. Ако имам нещо конкретно към теб, то ще се разбере.

Някой пък точно от тази тема може да разбере за какво е този символ.

Използвах първото мнение от темата, защото там си засегнал тази сигнализация. По-надолу се говори за ниво...и т.н.

Лошото е, че имам навика да чета всички постове в темите.

 

Поздрави и желая успех.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем колега,винаги чета и уважавам твоите мнения.Ами поясних и аз да се знае кой символ за какво е,за  колегите които не знаят.А че ми е изнервено,то е ясно:),но ти в случая нямаш нищо общо.Точно от електроника нищо не отбирам:).Лошото е че предния път не беше записало грешка.Ще видим утре,но....тук в Козлодий не зная кой може да ми реши проблема.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мига имобилайзера (не съм гледал клипа) - от него е. Имаш в ключа и в таблото. Може този в ключа да умира. Всеки автоключар може да ти прочете имобилайзера на колата и да го копира в нова ампула за ключа. Всичко се лекува - важното в случая е правилната диагноза! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.