Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Смяна на задни барабани


Шкодилак

Recommended Posts

Здравейте колеги, вчера звънях в сервиза, в който си сменях предните спирачки за да ми изготвят оферта да сменя и задните - тъй като вече стържат на ламаринка :)

За предните спирачки всичко ми излезе към 240 лв. с майсторлъка..

 

Заявиха ми по телефона едни космически суми:

 

Лагер главина: 130 лв. бройката

 

Накладки TRW: 48 лв. на колело

 

Капаци за барабаните: 53 лв. бройката......... с работата на майсторите нещата отиват към 500 лв.  :running:

 

Ако някой колега е сменял може ли малко инфо?

 

И ако темата е абсурдна за някой колеги от форума, може ли просто да я подминат. 

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, ако имаш случайно уши за спирачен апарат (въпреки че се съмнявам) на моста, сменяй барабаните с дискове :) Поздрави!

Редактирано от BlackSpot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ще сменяш лагерите? Иначе Мони е прав, имаш уши и може лесно да минеш на дискове. Трябват ти нови нови апарати, накладки, маркучите с тръбичките на здания мост и жила. Всичко друго си остава, лагер, ABS датчици...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, вчера звънях в сервиза, в който си сменях предните спирачки за да ми изготвят оферта да сменя и задните - тъй като вече стържат на ламаринка :)

За предните спирачки всичко ми излезе към 240 лв. с майсторлъка..

 

Заявиха ми по телефона едни космически суми:

 

Лагер главина: 130 лв. бройката

 

Накладки TRW: 48 лв. на колело

 

Капаци за барабаните: 53 лв. бройката......... с работата на майсторите нещата отиват към 500 лв.  :running:

 

Ако някой колега е сменял може ли малко инфо?

 

И ако темата е абсурдна за някой колеги от форума, може ли просто да я подминат. 

 

Благодаря предварително!

Плюс-минус десетина лева са същите цените и в аутоповер.бг. , но лагер-главина защо ще сменяш,ако са добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем скоро правих обслужване на моите барабанни спирачки. Всичко на TRW - челюсти, барабани, цилиндърчета и комплекта пружинки, които са вътре в спирачката.

 

Цените приблизително бяха 48лв челюстите (накладките) за двете колела, барабани по 80лв /брой, цилиндърчета по 24лв броя (алуминиеви, има ги и във вариант железни, бяха малко по-евтини), ремонтен комплект пружинки за двете страни - към 20-ина лева. Плюс, пластмасовите тапички под челюстите, които ограничават триенето им в задния щит на спирачката - водят се ограничител на накладки и са по около лев на брой от Еуратек (общо са 12 на двете колела). Моите бяха понадрани и затова реших да ги сменя и тях.

В случая цената за труда си я спестих, тъй като смяната си я правих сам. Операцията не е сложна, ако човек се подготви с подходящите инструменти и материали.

 

Тези цифри от 500 лв ми се виждат някакво безумие, особено 48-те лева за челюсти на 1 колело, тъй като те се продават в комплект за целия мост - 4 броя в кутията и се сменят задължително и на двете страни.

Редактирано от Peter_CLX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големия плюс при Фабия 1 е , че всички задни мостове са с уши за дискове , а до колко е оправдано да кажат хората , които са го правили.

Аз сменях задни накладки заради скърцане (стържене) първия километър и ефекта беше точно за седмица и после и новите почнаха.

Колкото до цената - всеки може да иска колкото си иска , стига да има кой да плати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големия плюс при Фабия 1 е , че всички задни мостове са с уши за дискове...

Аха значи се извинявам, това не го знаех. Мислех че е като при мен(Ф2) и Roomster-а преди фейса, където е рядкост да намериш някоя с учи. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големия плюс при Фабия 1 е , че всички задни мостове са с уши за дискове...

 

Май има все пак и такива Фаб 1 без уши - моята изглежда е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет :) 

 

Аз съм с О1 преди фейса и също си имах уши. Предполагам, че на всички О1-ци ги има ушичките за сп. апарати. И в тоя ред на мисли стават всички апарати от VAG групата за съответния клас. А именно - Audi A3 (моите са такива), Seat Toleto/Leon/Ubiza/Cordoba, Golf 4/Bora, както и от Octavia съответно.

 

Всичко - с апарати, дискове и маркученца, тръбички, жила на ръчна и пр. при мен излезе под 250лв. Имах късмет с апаратите, щото ми ги прати момчето, от което ги купих, с тръбичките. А и цената им беше супер ниска. Но те по принцип вече са паднали цените на въпростните апарати и съпорти доста.

 

Другото - лагер, датчик ABS, си остава същото.

 

Ако имаш въпроси (към автора на темата) - пиши ми на лично :)

 

PS: и хич не се замисляй - дори да ти дадат добри цени за частите, минаването на дискове отзад поне според мен е задължително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, смених всичко за 533 лв. с труда:

лагер главина FAG - 120 лв

челюсти TRW - 48 лв.

капаци на барбани FEBI - 53 лв.

спирчни цилиндри FEBI - 22 лв.

 

Бих препоръчал да се смени всичко, моите барабани бяха се износили тотално, при всяко спиране шумуве, стържене и несигурност. От сервиза ми звъннаха допълнително и ми заявиха,че спирачните цилиндри са протекли и са изпускали масло, това беше единствената изненада за мен. Сега е друга песен, ръчната е бетон,колата спира много добре - чак ме е яд че няма сняг :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.