Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DPF двигател в авариен режим


Octi2011

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам следния проблем с Октавия 2.0 TDI 140 HP: светна DPF-a няколко пъти, но за съжаление беше игнориран. Съответно след 3-4 предупреждения по този начин светна още една лампа за проверка на двигателя и започна да мига тази за подгряването. Съответно колата няма мощност и мисля е в авариен режим. Това естествено стана събота вечерта и в неделя Еуратек не работят. Има ли начин да накарам колата да си пусне регенерацията без да ходя до сервиза? Съответно колко време и пари би ми струвало ходенето в сервиза? Колата е на 50 хил. км. и се съмнявам DPF да е за смяна, макар и нищо да не е сигурно с нашите горива и моя начин на каране само на малки разстояния. Гледах в интернет разни спрейчета за промиване - някой да има опит с тях? Чудя се много ли е вредно да се кара колата в авариен режим? Съответно ако се покара така дали е възможно да си направи регенерация и да се размине без сервиз (от това което четох дотук в интернет май по-скоро не)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително е да се провери, защо е в този режим. Вероятно има проблем с датчик за диференциално налягане или сонда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало нищо сериозно да струва в сервиза, колата ти е в гаранция. И да има нещо счупено ще го сменят.

 

Но трябва да се закачи на кабела, от това положение с каране няма да излезе. Спрейчета и други магии - забрави.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря за отговорите! Да напиша как се развиха нещата при мен - срещу 77 лева в сервиза прегледаха грешката и пуснаха ръчно регенерацията. Сега всичко си работи нормално. Явно проблемът ми е в карането на малки разстояния и игнорирането на лампата за DPF. За съжаление ми се налага да карам предимно на малки разстояния и градско. Много жалко, че не може да се наблюдава на таблото на автомобила нивото на запушване на DPF и да се пуска ръчно през менюто на таблото регенерацията. Като са измисляли тези DPFи е можело малко да помислят за ползвателите :)


 


P.S.: колко струва най-евтино да си вземе човек кабел и да свърже колата си с компютъра си? Съответно какъв софтуер се слага?


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро около 100те лв.

 

Но ще се обърнеш на падарин. Просто тая кола не е за къси разстояния. Особенно зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай с http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192 мисля че колега беше споделил във форума,че има ефект,дпф се регенерира по-рядко

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени и бензиностанцията. Яз бях заредил на Супърба в Шел,страшен боклук. Изминавам 100км в града, и започва чистене. За една седмица, излизам сутрин,върша си работата, тръгна да се прибирам, и започвам да обикалям квартала.

За този мой мързел,че ми е по носа Шела.

Изгорих резервоара, отново в Ромпетрол и всичко си дойде на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете бушоните под капака на колата. Моя проблем беше същия и след смяна на предпазителя за сондата и изчистване на грешката от комп, всичко изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.