Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ABS


Serg71

Recommended Posts

Здр. Преди 2 дни ми светна ABS на шкодака .Гася паля и не светна . Вчера светна пак и вече си свети постоянно. Закачиха я на диагностика показа че няма връзка с ABS.Приятеля който е закачи на диагностика не е спец. Днес паля ABS свети постоянно и се чу 3 изпишяване и свети знака внимание. Колата е 110 кс -2000г ако има значение . Тъй като майсторите са кът при нас някакви насоки за действие. Дали е ABS помпата с ел модула или нещо друго ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се проверяват трите зелени бушона за абс-а върху акумулатора, там много често има слаба връзка и нагарят бушоните.Аз един път годишно поне ги сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ги сменяш толкова често - имаш някакъв сериозен проблем... Не е нормално да се случва т’ва! Аз, за 15 години не съм сменил един дори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно проблеми те-решени . Смяна на трите бушона 30 А, Третиране на буксите  на ABS модула със контактен спрей и о чудеса. Всички лампи изгаснаха .Дано не светят в червено повече :fool: че нещо дребно може да ти изкара нервите . Ходене по майстори и става дебела работата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ги сменяш толкова често - имаш някакъв сериозен проблем... Не е нормално да се случва т’ва! Аз, за 15 години не съм сменил един дори!

Чак пък сериозен...имам слаба връзка на единия бушон и с времето нагаря..Все се каня да си потърся читава бушониера и все забравям....Това си е много обичаен проблем за всички модели с тази бушониера върху акумулатора....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж в годината да сменям някой от тези бушони си е сериозен проблем. Съвсем честно, за пръв път чувам, че има такъв и то, обичаен, проблем. Поне аз го виждам така - не ми изглежда нормално. Както писах - аз от тази бушониера не съм сменил един бушон за 17 години! В случая, ти даже знаеш от какво се получава, а не го оправяш... Т’ва, лично за мен е странно, но пък от друга страна, всеки си преценява как да си поддържа автомобила. Аз винаги гледам да е ОК колата и до сега не ме е оставяла на път никога. Отделно, че никога не са ми светили разни предупредителни лампи и знаци по таблото. А може да съм случил на кола просто :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е обичаен, защото съм го виждал на поне десет фабии, октавии и голф четворки с тази бушониера. Обикновено набива грешка за помпата на ABS...Пък за поддръжката... то и на мен никога не са ми светили за повече от 10 мин. предупредителни лампи на таблото, всеки проблем се отстранява моментално...Тази бушониера си личеше, че е имало проблем там още като купих колата, но тогава подмених силовите бушони и кабелите към стартера и динамото, не ми е толкова фатално ако остана без ABS по време на път....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте, 

при мен също се появяи този проблем. Един ден запалвам, светва лампата за ABS, комютъра прави проверка и загасва, друг ден запалвам - не изгасва, покарам малко - изгасне. Трети път - запаля - карам така цял ден, паркирам изгася автомобила и на следващия ден все едно нищо не е станало - няма светване няма дяволи.

Вчера светна по средата на пътуването и загасна пред нас, преди да я паркирам. 

Приверих трите зелени бушона на акумолатора - няма следи от нагар, няма нищо - все едно са чисто нови.

Какво може да е - датчик, някакви други проблеми. 

Преди време имах проблеми с ръчната спирачка - не освобождаваше заден ляв апарат до край. Преди седмица усетих, че колата е сякакш спъната, все едно апаратите не отпускат докрай диска. Възможно ли е това да е причината за светване на лампата, защото двата проблема се появиха по едно и също време. Сега го няма това спъване на колата, но лампата си свети.

Тея почивни дни ще я закача на диагностика и ще видя каква грешка ще изкара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега :)

Не съм много специалист по тези системи, но ще споделя личният си опит с тях. Преди няколко години и на мен ми светна жълтата ABS индикация на таблото (но при мен самият ABS си работеше) и след посещение в сервиз се оказа, че единият заден спирачен апарат беше клеясал. След един хубав сервиз на апарата нещата се оправиха и лампата от тогава не е светвала. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се опитвайте да гадаете. Може да се пали лампата от какво ли не. Само диагностиката ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя от моя опит и аз: Вътре в главината има един пръстен (прилича на корона), който трябва да е статичен с главината. Той обаче по някога започва да се върти свободно вътре и започва да лъже ABS датчиците. Говоря за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, при нарушена цялост в секторите на венеца попадат песъчинки, които объркват датчика, а иначе системата си е изправна.

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали датчика брои звената - поне аз така мисля. Не споря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.