Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нормални ли са тези стойности на ДЕБИТОМЕРА?


strazhara

Recommended Posts

Привет

След като си купих ваг кабел и започнах лека полека да навлизам в менютата на програмата. Стана ми  интересно какви са стойностите на здрав дебитомер, защото този дава по високи на празен ход.

В момента стойностите на моя са:

3ти канал

903rpm   /   MAF(specified) - 265mg/str   /   MAF(actual) - 455mg/str  / EGR duty cycle 79.7%

ЕГР е запушен с ламаринка, ремъка е сменен преди 20 хил.км, колата няма никакви грешки.

Поздрави.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои канали да запиша на лога?

Редактирано от strazhara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли чип колата    или  е  ограничен софтуерно ЕГР чрез Ваг Ком ?

 

иначе  се  гледа дебитомера на 3ти канал   може и  на  10  ти   :)   може и  двата едновременно 

 

надявам се знаеш как се прави ЛОГ файл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

Няма никакви чипове освен заводски, защото е с мотор ASV 110к.с. ЕГР е затапен и не е ограничаван софтуерно.

Към Пепино, това дали се дължи на затапването на ЕГР, тъй като преди това не съм я закачал на ваг-ком.

Лог фйл не съм правил никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това пречи ли на работата на двигателя  и трябва ли да се регулира нещо, когато е запушен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря

Ето какво намерих:

Логвате се с код 12233 и след това се отива на адаптация на канал 3 (канал 3 са показанията на дебитомера)

1.Виждате заводската стойност която е зададена , например при 16 битовите ЕКУ-та тя е 32768 .
2.Променяте това число колкото се може повече (колко ви позволява програмата(на места го дават 33768). Така повишавате исканата от ЕКУто стойност на дебитомера. Така колкото е по-висока исканата стойност на дебитомера , толкова по-малко отваря ЕГРклапана. Също така става и по-малка разликата между исканите и реалните стойности при вече механично затапен ЕГР и така ЕКУто не записва грешка.
 

Ако не е нахално това достатъчно ли е или трябва по дълбоко да се бръкне?

Поздрави.
 

Редактирано от strazhara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да кача лог файл?

Редактирано от strazhara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Ето лог файл на дебитомера с адаптация на 3канал 33768.

https://drive.google.com/file/d/1aoBY_UOnwuPUJXXen_63Gbo9Dz0nFy6g/view?usp=sharing

Ето лог файл на дебитомера с адаптация на 10 и 11канал 32768.

https://drive.google.com/file/d/15DNUqMFpjxDiz8CAZ5rb0JHSSjp_bBNk/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1-U5uezGk1JYEHlrNS2xfRVRs1LJxVBup/view?usp=sharing

Редактирано от strazhara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Ето и лог файл на турбото  след адаптация на 3канал 33768.

 

https://drive.google.com/file/d/1XSsQy29Q7bowynQagID46EVXewE1QNcq/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1OMWd8rZKuzV8LfsU8aWO6lokcLgikGmc/view?usp=sharing

 

Пробвах и актуатура в еденичен режим 11канал във Вагком програмата, където той се задейства през 20сек. и видях, че се движи нормално.

Редактирано от strazhara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Последните логове са правени след почистване на H75 клапана и проверени маркучите.

Днес доста прочетох и говорих с някой приятели и всеки казва различно.

Турбината надува до 1,2  в голяма част оборотите, а при 4000оборота и до 1,3, което дали се дължи на затапения ЕГР?

Дебитомера според вас дали е в нормите?

Гледам и че MAP и той стига почти максимални стойности, това нормално ли е или е пак заради ЕГР?

Имам добра оферта за нов дебитомер BOSH и клапан H75( piersburg) и ако трябва ще ги сменя.

Предварително благодаря

Редактирано от strazhara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Привет

Оказа се (макар и раздвижен, но от вътре ръждясъл) актуатора, пружината му беше хлабава и не връщаше до край, от това и принадуваше. Смених го и го настроих и сега вече е в нормите от 70-80% duty cycle при 4000 оборота. При тест  с вакум помпа и манометър се оказа, че и клапан N75 изпуска в атмосферните мъркучи и от там при рязко подаване на газ по бавно развърта геометрията, след смяната всичко е ок.

Поздрави

Редактирано от strazhara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте и от мен.

 

Като нов в групата и за пръв път карам автомобил от ваг групата съм малко невеж в областа.

Та проблема ми е следия: Автомобила е Октавия 1, 1.9тди, 90кс. След запалване колата е забила (турбото невключва). Смених (N75) и вакуумите към него и ефект няма. След закачане на VAGCOM-a имаше грешка за MAF сензор. Изчистих грешката и колата тръгна (за известно време). След около седмица старата песен на нов глас. Пак чистене на грешката, и пак за известно време. Четох много из форумите след което успях да направя два LOG файла, които ще се опитам да кача. Снимал съм и грешката. моля ако някой мове да помогне, щото мойте познания са дотук. Нямам против да си купя дебитомер, но изкам да съм сигурен че е от него. Благодаря предварително.

 

https://drive.google.com/file/d/1jJvSRIeHGe_z0awtXmzGcgz9q0JhpwA6/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1SgAz_Q8cARzA25-i6Z-G_eI1gSNa0P9O/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1ycmSvJ3ADgFUqNcSAbcLhGo9LmEfKxY6/view?usp=sharing

 

Забравих да спомена- LOG-овете са направени на четвърта скорост. 

Редактирано от lyubo_166
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Колега.

Лога на 3-ти канал е некоректен. Стойностите са с разменени показания и данни.

Най-вероятно проблема ти е в дебитомера, който прекъсва и отчита много ниски стойности.

Не бързай да го купуваш. Може да се премести управлението на подаването на гориво по MAP сензор и забравяш за проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай Pepino ама съм толко бос по темата че дори незнам как може да стане. Търся някой който да се справи с проблема. Идеи? 

Редактирано от lyubo_166
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай Pepino ама съм толко бос по темата че дори незнам как може да стане. Търся някой който да се справи с проблема. Идеи? 

Като страничен наблюдател да ти кажа, да влезнеш в белия списък със сервизи, да видиш на ''пепино'' телефонния номер, да му се обадиш, да му припомниш за какво става дума и да си организирате една среща. ;) Надявам се да успееш да докараш колата от Своге до София за целата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече свърших тази работа. Свързах се с Пепино,закарах колата и вече всичко е ок. Благодарности на Пепино за бъзата реакция и ДОБРЕ свършената работа. Вече пали от четвърт, върви и работи екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.