Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Отказва да запали! Чаткане след завъртане на ключа!


Luso_JR

Recommended Posts

Здравейте,

 

Днес моята Skoda Fabia  6Y5 Combi ме изостави. Това което се случи ми изглежда сериозно и искам да ви попитам за съвети и варианти какво може да бъде! 

Когато дам на контакт всичко е нормално. След като изгаснат лампите и завъртя ключа да запаля се чува едно чаткане и всички лампи отново светват.

 

P.S. Последните дни, когато запаля понякога ми падаха рязко оборотите и изгасваше! 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича на умряла клетка в акумулатора. Уж има 12V, в момента в който тръгнеш да палиш, едва завърта, ако изобщо успее. Отпускаш ключа и всико си свети нотмално. Пробвай с кабели да вземеш ток от друг акумулатор, ако пак е същото, имаш проблем със стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича на умряла клетка в акумулатора. Уж има 12V, в момента в който тръгнеш да палиш, едва завърта, ако изобщо успее. Отпускаш ключа и всико си свети нотмално. Пробвай с кабели да вземеш ток от друг акумулатор, ако пак е същото, имаш проблем със стартера.

 

            Точно както го описа какво се случва беше при мене! Ще пробвам и с кабели дали ще запали по-лесно, понеже

днес след работа, когато се прибирах и реших да опитам да запаля и малко измъчено, НО запали.... 

 

P.S.  Забравих да спомена че когато ме остави колата беше със загрят двигател.

Не ходя директно на чичо доктор, защото в момента не мога си платя прегледа, а благодарение на вас ще мога да знам колко да си приготвя  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е акумулатор... Случи ми се 1:1 същото на Аудито ден преди да го продам. Едната клетка на акумулатора беше заминала - и то месец, след като му изтече гаранцията (така че знайте - акумулатор Magneti Marelli - НЕ! :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То май не е само с Magneti Marelli така. Аз такъв не съм имал, но ми се е случвало с Монбат, с Бош, и с още други, дето не ги помня вече :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случи ми се и с Акума-та от завода и с Бош. Никога не са били зареждани извън колата, но първия се предаде на 7ма година, втория на 6та. Понеже новия пак го взех от същото място, човека каза, много добре си се грижил за него, рядко минават 4та година, 5та са изключение, 6 се броят на пръсти. Правят се да избутат гаранцията и дотам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.