Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с перките на радиатора / ПОМОГНЕТЕ /


vladopetkov

Recommended Posts

Здравейте колеги ,карам Шкода Октавия  1,9 DTI /1Z3 /  - 105 коня - 2005 год. .Проблема ми е следният - днес забелязах ,че като запаля колата и покарам 1-2 километра и ми се включват перките на радиатора . Стрелката на таблото си показва според мен нормална температура.  Когато пипна радиатора той е студен , не може да загрее за 1-2 километра каране в града ,при положение че навънка температурата  е 5 градуса.  Според мен е някои  датчик , но не знам кой и къде да го търся. Виждам само 1 на радиатора ,предполагам че и на двигателя има но него виждам .Ако някой е имал подобен проблем да сподели мнение и съвет. А ако покаже и снимки ще е още по добре.

Благодаря  предварително 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с климатроник и караш с включен климатик, той също управлява перките. Имаш три радиатора отпред, на въздуха за двигателя, на климатика и на охлаждането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с климатик / не е с климатроник / и става на въпрос за гонелия радиатор за охлаждането на двигателя .Перките се въртят на максимална скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем при ксара-пикасо.Човекът като я запалеше сутрин вентилаторът се включваше на макс след няколоко минути,а радиаторът още беши студен.Оказа се датчика, но при него и вътре показаваше висока температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем при ксара-пикасо.Човекът като я запалеше сутрин вентилаторът се включваше на макс след няколоко минути,а радиаторът още беши студен.Оказа се датчика, но при него и вътре показаваше висока температура.

На таблото показва нормална температура  , според мен ако показва че  е висока температурата би трябвало да светне някоя лампа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали при всички или само при тези с климатроник има една кутия с релета и други щуротии (някъде под акумулатора) , която също участва в управлението на перките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При климатик също, има връзка с перките за охлаждане. При запушен дехидритатор или скапал се датчик, датчика подава високо налягане във веригата на течния фреон и включва и двете перки. 

За тая година е доста " умана "  провери я на VAG COM. Ще те насочи къде да ровиш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При климатик също, има връзка с перките за охлаждане. При запушен дехидритатор или скапал се датчик, датчика подава високо налягане във веригата на течния фреон и включва и двете перки. 

За тая година е доста " умана "  провери я на VAG COM. Ще те насочи къде да ровиш. 

Благодаря , утре ще я закачат да я проверят .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ,Проблема за сега е решен . Днеска достигнах до решение с включването на перките. За 2  дни ходих на 3 -ма майстора , всичките ми казваха че проблема ми е в температурните датчици .Давало им грешка там и трябва да ги сменя. Купих датчик който е на радиатора , единият  майстор го закачи и пак си въртяха перките - цитирам единият майстор / то май не било от него / , попитах го какво да правя сега с този датчик и той ми казва  / ще си имаш 1 датчик резерва, за всеки случай  /  .

3 - тия ми каза че не можел да оправи проблема и ме прати в друг сервиз където се занимават само с AUDI  и WV . Момчетата закачиха колата на VAG COM и казаха веднага че проблема е в датчика за високо налягане на климатика - показвал 34 бара налягане и за това се включват принудително  перките. Опитаха да махнат клемата на датчика но не стана  , защото се е залепила от времето .Развиха датчика и веднага перките спряха да се въртят  и няма никакви грешки вече . При другите майстори давало грешки на температурните датчици защото не всеки VAG COM може да чете данните на климатика . Казаха че датчика  с номер 1J0 959 126 струва 80 лева и когато реша мога да ми го сменят . За сега съм доволен от този сервиз . 

Дано да съм полезен на други колеги  с обяснението .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.autodoc.bg/rezervni-chasti/oem/1j0959126- ето различни заместители :)

В ЕураТек е 100.21 лева. Аз бих взел оригиналния или каквото препоръчат в сервиза. Кажи и кой е сервиза, щом си доволен, за да знаят и другите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.autodoc.bg/rezervni-chasti/oem/1j0959126- ето различни заместители :)

В ЕураТек е 100.21 лева. Аз бих взел оригиналния или каквото препоръчат в сервиза. Кажи и кой е сервиза, щом си доволен, за да знаят и другите :)

Специализиран сервиз за AUDU , VW , SEAT , SKODA - Владимир и Дарин  ДИМИТРОВИ . Намира се в гр. Плевен зад гробищата до Стадиона 

GSN 0878903676 / 0887531591

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.