Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

oktavia 1 помагайте


станимир3388

Recommended Posts

здравейте колеги имам следния въпрос

смятам да купувам октавиа 1   1.9 тди - 101 к.с - 2007  хечбек

колата е на 180 000 реални

днес е гледах. ама ми се стори че съединителя е тръгнал доста.

бихте ли казали дали е демпферен  маховика. и някой който е сменял- цена за комплекта.

колата е регистрирана.преглед. гуми и т.н.

кара се ежедневно  

цената е 5500 лв. - това добре ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами като изключим съединител

- абс е прекъснат някъде/  няма в момента/- може кабел.може спойка

- на багажника жилото май е прецакано- зъбчето не  действа.

 - смяна на ремък и ролки след 5 - 6 000 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже и нагоре.иначе се спирам на това че са реални км и много добре работи мотора, окачването е ок.познавам колата

но, да я купя и да влизам веднага в бокса докато не стане "кукла' - нещо не искам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако километрите са реални, за мен си струва, и ако вътре е запазена. Жилото и абс са неща 'бели кахъри', ако не е за АБС помпа де :)  Окачваето на тези коли е здраво, то няма да те разори. И това че е регистрирана си е приблизително + 400 лв спрямо кола 'нов внос'. Според мен мини по автокъщите и виж за тези пари какво можеш да си вземеш, ама там ще имаш повече неизвестни.

Щом колата се кара сигурно има и добри гуми. Огледай и дисковете, накладки.  Тези неща са си цифра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гуми на 1 месец,регистрирана и гражданска до 08,2018

 по къщите като ги гледам колко са "вчесани"......................

тази е добре.поддържана е,

 аз съм се спрял на 4 х 4  комби, 101 к с

проосто  тази кола - бъзикнах колежката  да я взимам на шега- тя пък навита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е че трябва да я стягам после а колегата казва около 1000 лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и да вземеш ,тез 1000 + ще ги имаш,но няма да има история( моите са така) .Аз като взимах еденицата съеденителя беше за смяна.Другия месец на заплата,другия месец и така 10г и 146 000 чака другия месец.То познати и колеги ти луд ли си ще се чупи това,ще строши мотора и какво ли не.Сега на двойката и той така+ просвирващ аксеален лагер и него го виждам другия месец вече 1,6 години и 29 000 км.Искам да го сменя,но все испускам месеца нещо.Сега може би ще започне една дълга тема как можело така и т.н.В друга тема за смяна на ремъци казах ме сменям на 120 000 и едва ли не ме изкараха терорист Казвал съм и ще повторя машината е създадена от човек да служи на човек,а не да и робуваме.Аз,съответно ти или който и да е друг преценя кога,какво и как да прави.Ако колата ти е на сърце,искаш я,мислиш че ще се сработите с нея и имаш необходимост от нея и цената ти допада действаш.Не слушаш никои.Старата кола винаги е непредсказуема.В един момент е кукла,в другия мъртвец Това че имала някои кусури,вярно е малко скъпички не трябва да те спира.Обслужването на мотора го имаш и при нов внос и при покупка от човек(в твоя случай познат).Съеденителя ти е 600 700 лв.За смяната му ще платиш 1/3 от цената му.Пробвай да свалиш малко от цената,за твое успокоение,че си на далавера.По принцип не обичам да давам мнение за кола на някои.Това е много как да кажа гадна постъпка от страна на съветващия.В смисъл моето око вижда едно,твоето друго.За мен колата разбра какво е,за теб може да е любовница.И аз съм фен на марката,но не и роб.Важното е да ти харесва да я караш и да ти е кеф че я имаш.Надявам се рабра какво исках да ти кажа.Дай поне някоя снимка да я видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мога да разбера каква е идеята ? ако е да вземеш автомобила и да го караш,докато събереш пари за ремонт не виждам проблем,но ако ремонт от 1000лв те плаши не съм сигурен дали модела е удачен избор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мога да разбера каква е идеята ? ако е да вземеш автомобила и да го караш,докато събереш пари за ремонт не виждам проблем,но ако ремонт от 1000лв те плаши не съм сигурен дали модела е удачен избор

 

Модела определено е всичко, но и подходящ така като чета темата.Всъщност най-големият проблем (в моите очи) е да се дадат 5 000лв за октавия МК1. Днес си говорих с колега, взел си е Октавия МК2 за 5000лв и си кара нея. 

 

Пробвай да погледнеш Focus MK1 1.6 коня или Нисан Алмера/Примера. Там ремонтите са много по-добре (при форда) и малко по-добре при нисана. Дай 2000-3000лв за кола и с останалите пари си свиркай.  Може и Ситроен С5 да погледнеш ако държиш на дизел. Много автомобил за парите си е тази кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

роб на коли не съм, но, наистина си е цена/ плащаш 5500 и после влизаш в сервиза и слагаш още 1000/

 единственото и  хубаво че е регистрирана  и са реални км. и мотора е мн добре,

коли има много,ще му мислим,

благодаря ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако правиш сметка да караш колата - направи я на кукла! Смени съединителя, обслужи мотора и давай газ. Пет години да я караш ще ти върне парите. Спокойно можеш да й удариш 150-200 хиляди км. Ако правиш сметка да я продаваш, изобщо не се занимавай.

Както каза колегата по-горе, моя съединител също е загинал тотално вече има година и нещо и какво ?! Колата няма нито един почивен ден, нито един!

Решението си е твое - коли бол! Която и да вземеш ще е така. Освен ако не купиш нова :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И гуми имаш и те са си 300 лв.Колата като концепция е много добра.Непретенциозен,здрав и икономичен за класа си.Годината и на производство също,за нашия стандарт даже супер.Мотора таман разработен,от тук на татък до към 500 000 км само масло и ролки така да се каже.Идеята ми,както и на колегите е,че дори и да ти я подарят,ще имаш един разход 1000+.Неизбежно е.Коли в този ценови диапазон има много.Но добра кола без пари няма.Другия вариант,които искаш 4х4 там да видиш колко + лева ще имаш за халдекса.Но кефа цена няма.Успех с търсенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Аз взех моята за 4200, 03г До тука за обслужване стъпва на 6100лв

Обслужване 900лв ремъци, ролки, масла филтри и тн. Гуми 400лв с монтажа. (За 300 може да вземеш само китайски ако нямаш сериозна отстъпка при дилър) първоначана регистрация 400лв. 100лв дадох за смяна на кормилни накрайници и реглаж. И още някакви дребни за интериорни реставрации.

След някакво време трябва да ревизирам и окачване (тампони) и има два изпуснали амортесьори - задни.

По някога се налага да се сменят и акумулатор и накладки (дискове). Така се винаги предвиждайте 30% от цената на колата за първоначалното стягане

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.