Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

1.9 SDI - ден - два пали, а на третия отново отказва


Scoda120L

Recommended Posts

Здравейте колеги. От една седмица съм с "нова" дизелова Фабия 2002 г. Много запазена и здрава, но ...

 

Още първия ден, след като я регистрирах, на излизане от КАТ загасна. Какво ли не и проверихме и докато не я влачихме из половин София, не запали. Отвързах я от "влекача" и на реших на собствен ход да я опитам. Минах 2-3 км. и случката се повтори. Угасна и ... край. Не пали!

На следващия ден я дръпнах до един сервиз и малко преди да стигнем там, опитах да я запаля и ... запали. Направиха и пълно обслужване и след ден-два си я взех палеща, в петък. Предполагаха, че проблема е бил е от лош филтър. Днес събота случката се повтори. След трудно палене загасна и повече не пожела дори да направи малък опит за припалване. Въртя на стартер и все едно, че някой е изключил горивото или тока... Прилича ми на електрически проблем. Нямам представа дали помпата се управлява от реле и къде да го намеря.

 

Изчетох голяма част от писаното във форума по подобни теми, но отговор на моя проблем не открих.

Ако някой се е сблъсквал с подобна,ситуация моля да пише.

 

Предварително ви благодаря!

Редактирано от Scoda120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича на един мой проблем, който сам си създадох :D

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/53076-не-пали-умна-дюза-или-гнп/page-2

Виж темата и по - специално последния пост. Може да се окаже същото, не се знае кой е бутал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е горивото лесно се проверява с едно шише отпред правиш байпас на резервоара при филтъра, да не се е шашнал имобилайзера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Благодаря на всички, които се отзоваха на моя проблем. Беше драматично преживяване, защото в деня на покупката, колата "умря" ... и хич не бе радостно в къщи. Емоциите си остават за нас, а сега да ви разкажа за проблема.

Закарах колата отново в сервиза и момчетата започнаха да търсят каква е причината за това нейно поведение. На следващия ден ми се обадиха, че помпата в резервоара е затлачена от нещо черно, което не дава възможност на горивото да бъде засмуквано нормално. Разбира се почистили са я добре, монтирали са я в резервоара и ... моторчето и заработило нормално.

Вчера и направих едно тестово каране около 30 км. и отново я върнах в сервиза, за да бъде тествана на студен двигател как ще запали сутринта. Пробата е минала успешно и днес от радст и навъртях 50 км. из София.

Та това е историята. За мен е невероятно, че кола, която идва от Италия може да има някакви мръсотии в горивото...

Още веднъж благодаря за съветите на "Mahorec", "felicialx" и "nervi",  както и за вдъхнатия оптимизъм от "felicialx".

Много безаварийни километри.

Редактирано от Scoda120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.