Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda - Octavia I Tour - 1.9 TDI (90 Hp) Automatic


lyubcho88

Recommended Posts

Ето още едно с малко повече подробности как се разглобява фара:

 

 

Аз обичам като гледам кличпета, поне да има говор и "водещия" да е готин (демек да е на "stripper shoes" през цялото предаване :D )  

 

 

 

п.п. Шегата настрана, мацката е готина и дава вид на "разбираща". Накрая казва че това са LED и че фаровете трябва да се полират при тази процедура, тя не го направи, защото отлага. 

 

Точно днеска гледах във втората злоупотреба мегапартс и се зарадвах истински че фаровете са по 50лв единия. Но това било, ако се закупят 60 фара  :fiu:

Редактирано от cenarius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 168
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • lyubcho88

    96

  • cenarius

    13

  • niki

    6

  • venll

    5

Най-много писали в темата

100лв си е фара, но аз не бих взел втора ръка такива за толкова пари. По-скоро нови такива

https://www.autopower.bg/%D1%84%D0%B0%D1%80-van-wezel-skoda-octavia-estate-1u5-1.9-tdi-7621961-g16964c139-i11109570.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре стар, но оригинален! Казвам го от опит, но слава Богу - не от личен такъв. Я рефлектора ще прегори за норматив, я нещо в крепежите ще се счупи щото е като кашкавал, я ще се разминат някои неща... Просто да имаш едно на ум. Ако ще взимаш от заместителите, имай в предвид, че машинките за ел. регулиране по спомен са 2 вида. Да не вземеш фар от единия модел, а да ти трябва за другия вид машинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за рефлектора е така, но той така или иначе няма да се ползва. Фара няма да издържи сигурно колкото оригиналния 20г+ ама той колеката няма да се пенсионира с нея нали :D

Оригиналния пък ще е кажи речи абитюрент и най-важното в него - предното пластмасово стъкло ще е сериозно пожълтяло... А парите не са малко за жалост...

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една тема във VW форума за retrofit вграждани оптики

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=13&t=433988&hilit=%D0%BB%D1%83%D0%BF%D0%B8+%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD+%D1%84%D0%B0%D1%80&sid=c6a33aaab2a022056fedb125226ec135

Интересно ми стана защо тези от Китай правят петното да изглежда така, все едно е отрязана горната част на скосението

gMSXM7L.jpg

 

а на оригинални фарове с лупи изглежда по този начин

 

W7vmk9u.jpg

 

Как ще влияе това, според вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В лидл в събота ще има помпи за гориво или източнаве на масло

https://www.lidl.bg/bg/Offers.htm?articleId=8291

чудя се дали да се сдобия с една такава и да си сменям сам маслото без да ми трябва канал?

Процедурата е лесна. Пъха се тръбата в щеката за мерене на нивото възможно най-долу и от там помпата издърпва всичко за около 25мин. После филтъра е лесен за смяна и наливаме новото масло.

Цената е повече от примамлива, като се има в предвид, че в Китай има такива за по 40+лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В лидл в събота ще има помпи за гориво или източнаве на масло

https://www.lidl.bg/bg/Offers.htm?articleId=8291

 

чудя се дали да се сдобия с една такава и да си сменям сам маслото без да ми трябва канал?

Процедурата е лесна. Пъха се тръбата в щеката за мерене на нивото възможно най-долу и от там помпата издърпва всичко за около 25мин. После филтъра е лесен за смяна и наливаме новото масло.

Цената е повече от примамлива, като се има в предвид, че в Китай има такива за по 40+лв.

Твърдо Не си струва ! Изпробвано е , въобще неможе да "издърпа" качествено . :)

А и тази цена е горе долу колкото 4 смени на масло (40 000 км) примерно ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен малко ме съмнява, понеже гледам видеата, че едвам дърпа, но пък за 25мин го дават да изтегли 5L и си викам, то бързо няма как да е за такова време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на едно място където ми дърпаха маслото с тази Проксон. Хич не беше без усилия за 2-3 минути както пише на сайта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, аз имам други, също преки наблюдения. Включително и за трансфер на дизел от съд в резервоар. Според мен се справя отлично за парите си. Естествено, винаги може да се желае повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

монтирах ледовете да се похваля.

Ето как са окомплектовани

Uc09jLp.jpg

 

монтажа става както и предполагах, все едно сменяме нормални крушки. Капачетата без проблем се затварят

wq0dm85.jpg

 

Ето и как свети

YMvMW5U.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно... На снимките, които си пуснал, дългите светят хем далеч, хем пред колата. А късите - само на далеч. Пред колата ми изглежда неосветено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е и на живо. Не знам защо. Дългите светят както пред колата, така и напред и светлината е перфектна. Късите са концентрирани само напред, но не светят над отрязаните лъчове. Не ми харесва, дето няма светлина пред колата, иначе напред е ок като светлина. 

Образува се тъмно петно, което с халогенни лампи мисля го нямаше. Ще опитам да направя някаква настройка, но не сега във виелицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите са така от рефлектора. Въпреки че съм с нормална Н4 крушка. Затова искам лупи :) 

 

Дай да ги срещнем тези коли и да настроим фаровете. Според мен е до настройка, каквото и да значи това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърнах ги и май наистина има значение.

ImxaQLr.jpg

 

https://imgur.com/urUBlMn.gif

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, каква изолация може да сложа на кората под двигателя и на капка за обезшумяване, че сега от снега кората падна и само 1/2 остана здрава, та съм поръчал нова, но е без изолацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Колеги ходих да проверят защо климатика не работи и се оказа, че магнитния съединител е изгорял. Сега търся направо друг компресор втора ръка, комплект с магн. съединител за да го сменя. По неприятното е, че захранването към него е 9V. Има някъде пад на напрежение и се губят 4-5V.

Някой може ли да даде насока къде да поразглобя за да търся прекъснат кабел или евентуално нагоряло реле ако има? Има ли реле при климатик (не климатроник), което да комутира или само бутона отвътре включва (подава) захранването към компресора?

Някаква ел. схема от къде мога да намеря за да се ориентирам къде какви компоненти има? Или колега със подобен проблем ако е разглабял за ме насочи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек, който мрази и ненавижда друг да му пипа колата бих те посъветвал с две ръце да пробваш тези момчетa:

 

http://www.fiatforum.bg/showthread.php?95334-%D0%97%D0%90%D0%A0%D0%95%D0%96%D0%94%D0%90%D0%9D%D0%95-%D0%98-%D0%94%D0%9E%D0%97%D0%90%D0%A0%D0%95%D0%96%D0%94%D0%90%D0%9D%D0%95(29%D0%BB%D0%B2-)-%D0%9D%D0%90-%D0%90%D0%92%D0%A2%D0%9E%D0%9A%D0%9B%D0%98%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%A6%D0%98

 
 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих го, след смяна на компресора и пълнене на системата вече има доволно климатик :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.