Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колеги моля за мнение Oktavia vRS 2.0 TSI


Anubis

Recommended Posts

Здравейте,

 

Дайте мнение за този автомобил. До момента съм притежавал/карал само дизели 2.0 и 1,9 ТДИ.

„Новата“ искам да е автоматик, бензин. Кой двигател да гледам за бензин ако тази не е ОК?

Всяко мнение от знаещите, ще ми е от полза.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11468235335556251&slink=4n3ey0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда добре, но седи от преди март месец. Просто споделям инфо. Тогава гледах за vRS и беше на обява (за повече пари, разбира се). Може и от по-отдавна да седи, не мога да кажа. Аз също търсех бензинови, но открих доста оплаквания за тях особено в briskoda, а и тук се споменават проблемите, които имат с буталата и скъпите ремонти 1.8 и 2.0. Не ходих да я видя, защото мен ме спря точно прочетеното из нет-а за бензиновите двигатели от тези години - преди 2012. Реших, че не си струва евентуален ремонт от 3+ хиляди лева. Пък и разхода не е като при дизела. Отделно, че автоматиците (ако са 7 степенните - не знам конкретната кола с какъв е) дават ядове. Иначе бях решил и аз да сменя дизел с бензин. Гледах 1.8, 2.0 при Йети, Октавия и Октавия Скаут. В крайна сметка, предвид читавите CR двигатели, по-ниските разходи за нафта (доста карам) и липсата на евентуален проблем, какъвто е възможен при бензиновите - избрах отново дизела.

Т'ва, дето го изписах обаче не трябва да те отказва. На снимките изглежда добре. Може да я покараш и да я закачиш на компютър, за да видиш, какво ще покаже. Пък ако ти хареса - спазаряваш я и я отнасяш. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази седи от около 2 години в мобилето. Хваща окото, но аз лично не отидох да я гледам поради това, че има 3 от 3 "бонуса"  - Швейцарка + DSG + Старото TSI = голям риск за много евентуални проблеми след закупуването и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента колата е оставена на автосалон между Пловдив и Асеновград.Гледах я скоро.На пръв поглед пребоядисани детаили,но от аматьор като мен.Липса на резервна гума,демонтиран теглич,нищо че джамбаза казваше че е нямала,а бронята рязана.Дискове за смяна.Вътре в купето духалки парно неработещи. Аux буксата счупена.Нагло държание на продавача,посрещащ ни с думите ще купувате или ще гледате Двигателя не можахме да чуем,отказа ме държанието му.Цената на табела там е 16 800,твърда Колата е уникат,само за избрани клиенти.Имаше сюперб комби при него,стоящ 2 години там?Защо ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прахоулавелите на амортесиорите също бяха скъсани.Дребни на вид забележки,които после излизат доста.Мнение за тази https://m.mobile.bg/details/11504160949138995

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател TSI, TFSI  преди 2012 не препоръчвам да се взима. Освен ако не е влизал по сервизна акция за подмяна на буталната група и т.н. Само с пълна сервизна история, ако не ме лъже паметта,тази блокове са покрити с никесилово покритие(което ако се износи се сменя блока). Не са от най-здравите двигатели. След 2012 ги оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и колегите казват, колата изглежда добре. Но то коя кола не изглежда добре на обявата или в авто къщата. Самият факт, че се продава от половин година е доста красноречив, макар и за VRS. 

Подозирам, че причината поради която искаш бензин е същата, поради която аз никога не съм карал дизел и никога няма да карам - Х*я е дълъг, но за сметка на това твърд и дебел :D

Ако това ти е бюджета, а не държиш на марка - Насочи се към A6 C6. Да, няма да е 2010г., но ще получиш повече екстри за същите пари, вървежа ще е подобен, а поддръжката със сигурност няма да е по-скъпа от на VRS. Другия бонус е, че можеш да си купиш хубав бензинов АТМОСФЕРЕН мотор - 3.2.

Аз лично бягам далеч от турбинирани мотори, но скоро няма да имам избор :( Макар, че и тая мода ще мине (както започна да минава модата на дизела, бавно и сигурно). Просто няма да е в следващите 4-5 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и колегите казват, колата изглежда добре. Но то коя кола не изглежда добре на обявата или в авто къщата. Самият факт, че се продава от половин година е доста красноречив, макар и за VRS. 

Подозирам, че причината поради която искаш бензин е същата, поради която аз никога не съм карал дизел и никога няма да карам - Х*я е дълъг, но за сметка на това твърд и дебел :D

Ако това ти е бюджета, а не държиш на марка - Насочи се към A6 C6. Да, няма да е 2010г., но ще получиш повече екстри за същите пари, вървежа ще е подобен, а поддръжката със сигурност няма да е по-скъпа от на VRS. Другия бонус е, че можеш да си купиш хубав бензинов АТМОСФЕРЕН мотор - 3.2.

Аз лично бягам далеч от турбинирани мотори, но скоро няма да имам избор :( Макар, че и тая мода ще мине (както започна да минава модата на дизела, бавно и сигурно). Просто няма да е в следващите 4-5 години.

Взех си А6 4F,но 3.0 TDI. Цените мога да ти кажа, че са х2 или х3 в зависимост от частите. 

Това което казваш за екстрите и возията е вярно: няма база за сравнение. Поради тази причина си продавам моята Octavia vRS, въпреки че е в много добро състояние.

Редактирано от maisuda
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прахоулавелите на амортесиорите също бяха скъсани.Дребни на вид забележки,които после излизат доста.Мнение за тази https://m.mobile.bg/details/11504160949138995

Изглежда запазена. Ако е със смени консумативи е бонус (аз лично пак бих ги сменил), съединителя с маховика и особенно че е сменял колектора заради пеперудките. Предполагам е комън-рейл щом е 2009-та, но пък салона е стария. Оборудването е прилично. Няма навигация и подгрев на седалките и шибедах, (а в обявата пише, че има). Развесели ме, че има регулиране на окачването и печка (имам в предвид с дистанционно). Аз бих я погледнал.

Разпитай кога е внесена и защо я продават след като са сменени толкова много неща.

Успех!

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си А6 4F,но 3.0 TDI. Цените мога да ти кажа, че са х2 или х3 в зависимост от частите. 

Това което казваш за екстрите и возията е вярно: няма база за сравнение. Поради тази причина си продавам моята Octavia vRS, въпреки че е в много добро състояние.

 

Ако трябва да бъда откровен, нямам абсолютна база за сравнение. Аз имах S6, но там е ясно, че е дебело. Цените, които чувам обаче от приятели, които карат 3D, 3.2 бензин и други варианти (включае един с олроуд), не съм чул нещо фрапантно. Ако цените са по 2-3, това означава, че за тоя VRS цените са като за моята Октавия, в което силно се съмнявам :)

Ако говорим за дюзи, турбини и прочие...Да, може и да си прав. Но и за това съм написал - далеч от дизел и далеч от турбо. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.