Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сервиз "Автоматик" - София


KostadinovS

Recommended Posts

Здравейте,

 

Искам да изкажа моето голямо разочарование от Сервиз "Автоматик" - София. Води се специализиран в ремонт на автоматични скоростни кутии, в момента се намира на "Искърско шосе" (до преди няколко месеца на бул. "Черни Връх" над мол Парадайз).

Там попаднах след като преди няколко месеца автомобилът ми Шкода Супърб, 2.0, ТДИ, автоматик, 2011 г., получи проблем в скоростна кутия - след като го запаля е в пълен блокаж, чува се тракане от скоростна кутия и не може да върви ни напред, ни назад. Не съм наясно със сервизите за ремонт на ДСГ в София и се обърнах към първия, който ми излезе като търсене в интернет, а именно - "Автоматик"!

Та, репатрирах колата си в сервиза, а там я приеха и ми казаха, че могат да решат проблема (бил стандартен) до две седмици, ще отстранят повредата и ще ми я върнат. "Диагнозата" ми я дадоха на 10-ия ден - развален мехатроник (в което впоследствие при консултация със специалисти можех и да се съмнявам). Прогнозна цена на ремонта около 3 000 лв. За да не "набутвам" сервиза ми поискаха 1000 лв. авансово, които аз чинно им платих. По тяхна информация изпращали повреденият мехатроник до Холандия, от където им го връщат рециклиран - това се случва на ден 20. Но пак проблем, сега пък колата не искала дори и да запали. Явно било проблем в софтуера? Отново връщане на мехатроника в Холандия за препрограмиране и връщането му в България на ден 30. Монтира се и отново (или поне така ми казват) изненада - колата пали, но отново не върви. На 45-ия ден ми казаха, че не могат да оправят проблема и след което аз им съобщих, че ще си я взема и местя в друг сервиз. В същия ден ми се обади и собственика на сервиза, звучеше видимо изненадан и ми каза, че колата е наред и тръгнала сама докато я изкарвали от сервиза... без смислено обяснение за това.

Пропуснах да кажа, че преди да блокира скоростна ми кутия, в период на около 2 години периодично ми се явяваше следни проблем - при движение на ниска скорост на информационния дисплей на таблото горе вдясно, където се изобразява режима на движение (например D или R) съответния символ започва да примигва и се появява и символ на гаечен ключ и няма възможност да се превключват скорости. Обикновено след като изключа двигателя и отново запаля автомобила проблема изчезва и шофирам нормално, докато отново не се повтори след около 200 км. (в последния случай). Последния път след като се появи я закарах на диагностика в автосервиз, където излезе следната грешка: 19143 - unexpected / implausible mechanical gear disengagement?

Та, същата грешка ми се появи преди няколко дни и съвсем логично закарах колата във въпросния сервиз, тъй като монтирания мехатроник е с гаранция от 6 месеца. Разбира се не мога да съм сигурен дали има пряка връзка между двете, но поисках от сервиза да ми направят диагностика и да кажат какъв е проблема, тъй като той предшестваше проблема в скоростната ми кутия. Изобщо не ми обърнаха внимание и отказаха да направят диагностика! Логично им теглих няколко... и до там!

Замислям се дали да не направя проверка (ако е технически възможно) дали мехатроника ми изобщо е сменян, в което вече започвам да се съмнявам, и ако не - да си търся правата по съдебен път.

Та това са премеждията ми с тези некоректници от Автоматик. Никак не ги препоръчвам, някой ако се чуди дали да им се довери!

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти работа... Лично аз, колкото и да ги недолюбвам, бих се обърнал към ЕураТек. Или гледайки списъка с добрите сервизи - към Трансексперт или към Автокомплекса РС. Скоро, колега писа за смяна на мехатроника в ЕураТек - 2700 с труда и 2 години гаранция. Може би е трябвало да провериш и там, че понякога изненадват с оферти, както се вижда. Относно проверката дали е сменен мехатроника - питай дали може да се види/разбере в ЕураТек. А за грешката и двете години, които не си обърнал внимание на индикацията - хубаво е, че си си взел поука (за съжаление по тегав и неприятен начин). Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на кутия 6DSG ли??

Хм.Те са доста здрави как е станало?!Чудна работа.

Що се отнася до сервизите...Кофти история.Според мен наистина са правили опити мъчили са се харчили са пари ресурс просто..няма достатъчно знаещи и можещи майстори.Колите стават все по умни все повече особености има по тях.И реално трябва майстора през деня е в сервиза с оцапани ръце а вечер у тях трябва да чете литература спецификации да учи да се образова..Не е лесно.Знаещ можеш майстор под 4-5 бона месечно няма.Затова в еуратек сменят целите модули.Щото де ще търсят причината. И пак няма гаранция и често сменят модул напразно.А парите са сериозни.

Затова си знам.Като се случи сериозен проблем не се решава в кой да е сервиз.

Трябват аналитични способности.А тези хора са много малко защото просто труда е неблагодарен.

Затова Мишо от Герман избяга в чужбина.Щото тука му плащаха 10 бона а навън 10к евро..Засега не съм чувал друг да познава толкоз отблизо автоматиците.И с неговия опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на кутия 6DSG ли??

Хм.Те са доста здрави как е станало?!Чудна работа.

Що се отнася до сервизите...Кофти история.Според мен наистина са правили опити мъчили са се харчили са пари ресурс просто..няма достатъчно знаещи и можещи майстори.Колите стават все по умни все повече особености има по тях.И реално трябва майстора през деня е в сервиза с оцапани ръце а вечер у тях трябва да чете литература спецификации да учи да се образова..Не е лесно.Знаещ можеш майстор под 4-5 бона месечно няма.Затова в еуратек сменят целите модули.Щото де ще търсят причината. И пак няма гаранция и често сменят модул напразно.А парите са сериозни.

Затова си знам.Като се случи сериозен проблем не се решава в кой да е сервиз.

Трябват аналитични способности.А тези хора са много малко защото просто труда е неблагодарен.

Затова Мишо от Герман избяга в чужбина.Щото тука му плащаха 10 бона а навън 10к евро..Засега не съм чувал друг да познава толкоз отблизо автоматиците.И с неговия опит.

Да, кутията е 6DSG.

То и аз след като се случи, се питах защо не по проучих и за други майстори, но това е - станалото станало.

На други майстори, които им обяснявах случая, също се учудиха, че на такава кутия е изгърмял мехатроника...., та аз и затова започнах да се съмнявам, дали изобщо в сервиза са свършили някаква работа или съм олекнал с 3 000 лева за няма нищо. Поради това ще искам експертиза от Еуратек и се надявам да е възможно да се разбере дали в момента е оригинален или рециклиран мехатроник.

Аз така и така, колата скоро ще я продавам, но ми се иска да я предам в изправност, а не да създава проблеми на следващ собственик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията е здрава, но всичко си има определен ресурс. И ние сме сменяли няколко мехатроника и съединители на 6 степенно дсг. Естествено в пъти по-малко от на 7 степенните. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията е здрава, но всичко си има определен ресурс. И ние сме сменяли няколко мехатроника и съединители на 6 степенно дсг. Естествено в пъти по-малко от на 7 степенните. 

Като споменавате съединители, поразчетох из форуми за гореописаната грешка и написаното ме накланя на темата, че явно и те ще трябва да се сменят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

За този сервиз имам от приятели добри отзиви

http://www.gemini4.com/

Малък ъпдейт на информацията ... преди по-малко от година дългогодишния управител на "Джемини 4" с повечето от кадърните механици

се отделиха  в нов сервиз http://www.divals.bg/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте, колеги

Искам да споделя на всички, които имат някакъв проблем с DSG-то, че Мишо е отново в София. Сервизът му е в Дружба.

От скоро имам Голф 6 автомат и именно Мишо го съживи - всичко съм описал в тази тема:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=104&t=482457

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, alkope написа:

Здравейте, колеги

Искам да споделя на всички, които имат някакъв проблем с DSG-то, че Мишо е отново в София. Сервизът му е в Дружба.

От скоро имам Голф 6 автомат и именно Мишо го съживи - всичко съм описал в тази тема:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=104&t=482457

 

Поздрави!

 

Това е черен списък за некомпетентен сервиз.

 

Този Мишо има ли общо със сервиза тук? Форумът от линка иска логване, за да се види. Мисля, че е некоректно... Напиши една тема тук в бял списък, би било доста по-полезно за хората. Благодаря! :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.