Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Еуратек Бургас


breg

Recommended Posts

Привет,

С особено разочарование мога да отбележа поведението на хората в представителството. Неконтактни, нелюбезни, с лъх на соц арогантност.

Жалко, че са изградили голям шоурум, а не са вложили в подбор и обучение на служителите, които са лице на компанията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обоснови се на какво се базира мнението ти, защото така формулирано не помагаш нито на нас, потребителите, да си съставим мнение и да знаем за какво трябва да внимаваме, нито на самите ЕураТек да получат адекватна обратна връзка от клиентите по отношение на обслужването, която обратна връзка да им служи за основа на (евентуално) подобряване качеството на услугите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обоснови се на какво се базира мнението ти, защото така формулирано не помагаш нито на нас, потребителите, да си съставим мнение и да знаем за какво трябва да внимаваме, нито на самите ЕураТек да получат адекватна обратна връзка от клиентите по отношение на обслужването, която обратна връзка да им служи за основа на (евентуално) подобряване качеството на услугите.

Абсолютно точен коментар. Ако мнението по-горе не бъде подкрепено с конкретни факти, темата отива в коша...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Ето и фактите:

По време на летния отпуск колата ми беше ударена пред очите ми - леко изкривена вежда на предния калник и съвсем леко надиране на шофьорската врата. Тъй като това се случи в Бургас реших, че е логично да потърся преглед и послеващ ремонт в Еуратек. При посещението ми в понеделник, на 28-ми август в шоурума не получих адекватно обслужване - имаше само 1 човек в целия шоурум, няма поздрав и посрещане, няма упътване да изчакам докато е необходимо. След 20 мин. се появи втори служител, отидох при него, обясних му за какво иде реч. Отговори ми, че при тях ремонт на един детайл би струвал 300-400 лева. Абсолятно пренебрежително, без дори да бъде огледан автомобилът. Казах му, че все пак би било да се огледа колата. Никаква реакция. Купих си единствено мигач от тях и си тръгнах. Впоследствие потърсих добър тенекеджия, който да изправи веждата и добър бояджия. Резултатът е повече от добър. 
 

Поздрави

Редактирано от breg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не съгласен с изнесеното.

Аз конкретно дори пътувам от София до Бургас за да бъде ремонтиран или обслужен автомобила ми.

Обикалям цяла България но такова обслужване и такава компетентност и професионализам не съм срещал никъде.

В шоу рума естествено е един търговец другия е в офиса , но за ремонт би трябвало да се обръщаме към приемчиците които са на своите места а не в шоу рума ако отсъстват то вкарват или изкарват автомобил и никога не са казвали цена без оглед да не би да са ексрасенси те са квалифицирани и обучени инженери които никога не биха отговорили 300 400 лв

Смятам че това е измислена информация но незная защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички служители носят бадж със снимка или на тях или на бюрото пред тях

Моля спомнете си името на служителя дал Ви този отговор може би не е от Еуротек изобщо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам че това е измислена информация но незная защо.

Fake news и във форума :eusa_liar: :rfm: :computer: :eusa_naughty: :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не помня името на служителя. Но очевидно има платени тролове във форума в защита на служителите на ЕТ - както и да е. Идеята е те да си вземат бележка. А всеки е свободен да окачестви коментара ми според личната си преценка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , не съм 100% сигурен , но ЕТ не изпълняват тенекиджийски ремонти (специално за София имат 3 или 4 подизпълнителя) , а това , че един служител не е бил в настроение не е определящо за целия офис ... не съм го посещавал , а и в София гледам да стоя далеч , но когато ми се наложи дори по телефона вършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да съм недоволен от сервиза в София, преди години ми се е налагало в Бургас да ми помагат на 2 пъти. Единия път с настройка на заводската аларма, втория със смяна на бубина - отзивчиви, любезни и макар без запазен час, бързо откликнаха и не са ме мотали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подчертавам - не оспорвам компетентността и професионализма на техниците там, реших да споделя само личните си впечатления от сблъсъка ми с двама служители, без да давам оценка за дългогодишната им дейност. Не разбирам защо човек не може да изрази отрицателно мнение. Ясно е, че не можем да споделяме само положителни неща, за това има и друг раздел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но когато ми се наложи дори по телефона вършат работа.

 

Е тука вече предОбри манЖата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, всеки е попадал на служител на когото не му се работи, особено събота, когато няма "меринджеи" наоколо ;) И съвсем нормално ми звучи това, което са отговорили на колегата - на мен са ми казвали същото в софийския клон, но тогава не познавах никого там ;) Получавал съм същото отношение в софийския клон, всеки си цъка на мониторите, не те поглежда, не му дреме - не знаеш да питаш ли, няма ли да прекъснеш нещо дълбокомислено, работят ли, не работят ли, почивка ли е - съвсем нормално ми се струва ;) Просто колегата го е написал - написал е как се е измъкнал от ситуацията сам и това е всичко. Едва ли нещо ще се промени, подобри и т.н. В България, служител на другиго ходи на работа по задължение, не по желание :) Съвсем безспорен факт.

 

Това е полУжението.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основния проблем във всички сервизи е липсата на квалифицирани кадри, ниско заплащане и никакъв контрол от страна на държавата. Правят си каквото си искат и собствениците, и търговците на резервни части, а какво остава за персонала... Очите на четири и никакво доверие, това е спасението!

Редактирано от PRR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тука вече предОбри манЖата!

Явка , по някога един съвет по телефона върши повече работа от безброй прочетени страници , а аз договори и малките букви не чета ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам сервиза на еуратек Бургас още когато нямаха сграда а се помещаваха в Форд или стария Москвич до колелото за София , бяха ми разбили стъклото на Фабията ,сервизният майстор донесе прахосмукачка от в къщи да изчисти стъклата от вратата, втората фабия купих от малкото им магазинче до пазара вече тези търговци ги няма вероятно са пенсионери но тяхната учтивост и компетентност продължава до днес а с парите от платеният трол ще почерпя на следващото събиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, за бургаския клон и аз имам добри впечатления. Преди години, пътувайки за Бургас, Октавията започна да влиза в авариен режим, а беше на 70 хил. И аз директно в ЕТ. Къде да търся друг сервиз, като не съм от града. Приеха ме, диагностика направиха, после на подемника, играха си два часа, и откриха, че е пробит актуатора на турбото. Взеха ми пари само за комп. диагностиката. И бяха любезни. Но, пък време е минало, може да се е сменил персонала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Здравейте.от 2 дена сьм собственик на шкода октавия.на 21.02.2018 я регистрирах и веднага след КАТ отидох в шкода сервиз за обслужване.

Приемчик сервиза бе разбран човек ,говорихме и запазих час ца 22.02. За смяна масло халдекс.

Отивам за часа и ме посреща друг служител.и се почва:

- само масло? А, и филтър трябва.

Поисках и смяна масло скор.кутия.а той- защо?

И започна едно писане, смятане и накрая ми дава лист с сума 350 лв. За смяна на масло халдекс и ск.кутия.

Ужас.

Отказвам смяната на кутията и "онзи" ми вика : а ми то и масло за халдекса няма.

Вчера уж имаше, днес няма. Да сьм зошьл друг ден.

Теглих му една майна и му казах да ме изтрие от тяхната система.

Мн са зле тия от шкода бургас.мошенници.не искам

за чуя повече за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах дали сте автомат или ръчка но маслата за СК и за халдекса са доста скъпи а и имате и два филтъра доколкото си спомням филтъра за халдекса беше около 80 лв, на сумата за консумативи е нормална незная само колко часа са ви сложили но два три е нормално .Не мога да разбера какво е ужасното ако Ви е скъпо купувате маслата и филтрите и ги сменявате сами

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Талашит, така ревностно защитаващ въпросните дилъри и вадещ от 10 кладенеца вода - какъв е коментарът Ви за запазения час въпреки липсата на масло? Ей така да се разходи колегата, да разчеше малко, че иначе е скучно в сервиза?! Малко е странно, когато някой твърди, че не е трол, но същевременно е на всяко лайно лопатка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не защитавам никакви дилъри в случая става въпрос не за закупуване на кола а за сервиз, следователно за приемчици Аз коментирах цената на консумативите а не запазения час , проверете цените и тогава говорете за тролове. Новия собственик на Шкода е казал ужас за цената и аз това коментирах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не коментирам цената - за мен също може да се очаква предвид, че се прави в сервиз на официалния представител. Просто ми направи лошо впечатление, че имаш обяснение за всеки отрицателен коментар. Извинявам се за непредизвиканата нападка и обида.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.