Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

въпроси от може би най новия собственик на октавия


НИКИ

Recommended Posts

здравейте колеги от една седмица съм собственик на октавия 1,9  90к.с. 4х4 2000г. понеже е внос австриика и много не и разбирам ,да питам едно две три неща ,съжалявам че може да повторя въпроси обсъдени във форума но никъде не видях отговори на мите ,първия е че не ми свети лампата за подгрева а от форума чета че тя играе и друга роля ,търговеца ми казва че не свети като е топло времето а почва да свети като стане студено колко точно студено ние ми каза,като отвора капака чувам че чукат релета явно си бачка подгрева ама малко яснота по въпроса ,втория въпрос е че си купих релси за тавана ,пак изчетох доста но не разбрах как се монтират под лайсните има отвори запушени с гумени тапички но в тях няма резби ,дали се разтапицира отвътре и се слагат гайки или като легнат релсите и като се навиват болтовете раздуват пласмасовите крачета и запъват ,моргаджията не можа да ми отговори на този въпрос защото работници са ги сваляли ,благодаря предварително на отзовалите се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега за новата придобивка! Да си я караш с кеф!

 

Мога да дам информация по първия въпрос. В ръководството пише, че при подаване на контакт трябва да свети за около 1 секунда при нормална работна температура на двигателя или при външна температура над 5 градуса. Ако лампата не светне при подаване на контакт или свети дълго време постоянно има проблем със системата на подгревните свещи. Ако примигва по време на движение значи е възникнал проблем в някой от управляващите модули на двигателя и колата влиза в сервизен режим, т.е. това си е важна индикация и е хубаво да работи.

 

Ако изобщо не ти светва индикацията може да е изгоряла и крушката.

 

При мен (както съм писал в една друга тема) като дам на контакт индикацията свети по-продължително - няколко секунди. С приятел измерихме подгревните свещи и се оказа, че две са изгорели. Като ги сменя ще пиша дали е спряла да свети индикацията. Малко отлагам смяната, че имам да отстраня няколко други по-важни проблема в момента (просто съм в кофти серия). :) Иначе колицата си я карам вече седма година и продължавам да си я харесвам и да ми доставя удоволствие, но си трябва и поддръжка. :PDT_Armataz_07:

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси много ,значи при подаване на контакт трябва да индикира че е здрава крушката и подгрева е наред ,ще проверя крушката ,а дали има нещо общо с надписа инспект който мига около 30 сек . на малкия километраж и да взема да я кача на четец ,че на всичкото отгоре ми е и първия дизел .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я на диагностика.Може би има проблем и ако мига постоянно....просто са я скрили,за да не шашка потенциалните купувачи.Ако тази лампа(при работещ диод,разбира се)не светва при контакт,няма да заплиш.Ако тази индикация при темп. над 5 свети повече от секунда,най-вероятно има пронлем с датчик G70.

Леерите на тавана се монтират от вътрешната страна,сваля се тавана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За рейките махаш гумените тапи и на тяхно място нитоваш нит гайки за 6 мм болт.Малко трябва да разшериш отвора,че да вкараш нит гайката.За този операция търсиш някой газаджия.Ако не си взел лайсните на тавана от колата донор,ще трябва да режеш твоята,че другата е на 3 части.И силикон слагай,че протича около гайките.За лампата наи лесно махни крушката на стопа.Като изгори крушка там светва подгрева като индикасия.Така ще разбереш дали има проблем с лампата на таблото.А щом пали колата нямаш проблем с реле 109,че и тогава не свети и няма палене колата.Надписа на малкия километраж се чисти с врътките на самото табло.Настроена е да ти напомня,че е време за слана на масло.Ето за рейките има тема

 

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/30468-надлъжни-релси/#entry410508

Редактирано от turbobiit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви за помоща ,сега влизам събрах таблото лампата на подгрева явно е запоен светодиод няма стигане до него и не се подменя ,само индикациите за светлините са подменят ,горните 9 са диоди и требва да се махат стрелките на уредите и ше стане мазало за предполагаемо нещо ,колата пали от четвърт оборот без подгрев веднага ,релето 109 ще го намеря и проверя там да не е прекъснато нещо ,утре пробвам и със задния стоп крушката ,че требва да я накарам тази светлина да бачка че зима иде ,за леърите благодаря имам газаджия ше питам ,решението без разтапициране е супер отново благодаря ше пиша какво съм свършил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер е сега говорих с газаджията имат и работат с нит гайки, в понеделник е готова евала ,мерси много за важния съвет 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реле 109 е релето на компа.Когато се прецака подгрева не светва.Но не ми се вярва да е от там.Някъде се губи нещо.При мен не свети лампата на акумолатора и колата не зарежда,ако не надхвърли 2000 оборота.Рових рових,нищо не открих и се отказах.Монтирах си волт метър да наблюдавам кога включва зареждането.Виж кабелите да не са прекъснати,букси да нямат окис някъде.Джамбазина може и той да е прекривал нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тази индикация при темп. над 5 свети повече от секунда,най-вероятно има пронлем с датчик G70.

Датчик G70 дебитомера ли е?

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да кажа G62....моя грешка!Това е температурния датчик за охладителната течност.

П.П.G70 e дебиломера!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махах крушки на стопове ,габарити,мигачи никаква индикация че подгрева ше светне ,са ше му пиша на джамбазина дано да сподели кво е правил 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави.Отговора е нищо не съм пипал.Колата е натурална.Като сменяш ремъци,ще закачиш колата и вижте за грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги нов проблем ,моля някой ако се е сблъсквал с него ,днеска сутринта си включих зарядното в запалката и в некъв момент установих че прозорците не работят от копчетата ,проверих всички бушони со здрави и с ключа се свалят и вдигат ,но запалката и прозорците от бутоните не работят ,дали на друго място има бушони ,забелязах май че и лампичката на шофьорската врата май не мига като заключа,благодаря предварително, а за джамбазина колега турбобит си прав нищо не е пипал ,само дето при жилата за скоростите си намерих малко гедоре хахахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си натиснал големият бутона между копчетата не ел стъклата освен,че забраняваш да се пускат задните стъкла от пътниците няма ток и в запалката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом диода на вратата не мига,нещо по накоя от вратите не е наред.Забелязъл съм,че при някакъв проблем с прозорци и брави и при 01 и 02 е така.Виж маншона,между вратата и колонката,да няма скъсани кабели нещо.Буксата на самите бутони да не е откачена.Като купува колата работеха ли?Мойте бяха така като я купивах.Оказаха се скъсани кабели в гофрето.Сега като взимах другата,първото нещо което пробвах бяха прозорци,брави.Е след една година едната брава ме предаде.На еденицата не ми заключва понякога задна лява и диода не почва да мига.При двойката за да сменя бравата ме маха тавата на стъклото и като откачих кабела и там спря да мига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , случвало ми се е на О1 да спрат всички консуматори по таблото (радио , шибидах , мисля и централно) от едно от тези малките бушончета най-горе ... особеното при тез табла е , че имат защита и на крайния консуматор и на управляващата верига . Незнам каква е връзката между стъклата и запалката ... принципно запалката би трябвало да е постоянно под напрежение , а стъклата само през контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ток на запалката, точно така! Прозаична е причината - да не палиш цигара в колата след като си "забранил" на хората отзад да си отворят джамовете. Четох го т'ва някъде преди 15 години, година две след като си взех Октавията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С големия бутон се изключват задните стъкла и запалката.Може би нвкаква защита от деца.Но до колкото разбирам по писаното от колегата,при него са спряли да работят всички.Нещо ме съмнява някоя букса да не е окислила.Запалката,кото си решил да пробваш,да не прави някакво късо и комфорт модула да задейства някаква защита.Това са само предположения.Свали лявата кора и виж там да няма проблем с буксите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги ,проблема с тока е оправен ,малко бушонче 10А изгоряло от некачествено зарядно ,изчезват и прозорците ,плафоните ,зумер  за включени светлини и аларама, давам го като инфо ,за леърите операцията с нит гайките е перфектна за 10мин. бях готов яка силикон и монтаж с резане на лайсните ,но смешното е че напречните багажници се от пасата се оказаха по тесни от октавията ,което ме навежда на мисълта че октавия е по широка от пасата хахахах, проблема с лампата за подгрева ше го решавам по късно в момента не ми идва идея от къде може да не свети 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

колеги здравейте ,имам питане обиколих всичко писано и не намерих каквото ми трябва затова пиша тук ,стана студено ,някой да каже как работи тая печка ,автоматична ли е  с датчик ,на колко включва ,джамбазина само каза да не вдигам над 2000оборота и няма проблем, ма май нещо не бачка и как да я тествам дали работи да я приготва за зимата ,ше съм благодарен ако някой помогне ,мерси предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ако имаш подгревни свещи за антифриза е това с 2-те хил оборота. За печката не знам, защото за съжаление нямам такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с подгрева на антифриза не разбрах защо да не е над 2000 оборота?Тогава май работи само 1 от трите свещи.Забравил съм как беше на мойта.То се включваше под 5 градуса,до достигане на определена температура май беше 40 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знам на О1 да се монтира печка... Поне не съм чувал за такава де. Подгряване на антифриза имат колите, които са продава и в страните с по-студени зимни месеци. Промерно ако е от Италия - много малък е шанса да има подгревни свещи за охладителната течност. Така че, виж дали имаш изобщо подгряващи свещи. Т’ва, да не вдигаш над 2000 оборота...според мен не е вярно. Свещите се включват според температурния датчик, както е написал колегата по-горе

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.