Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 2 FL Афтърмаркет Ксенон?


vasiltorbov

Recommended Posts

Здравейте Съфорумци! :)

 

Търсих ли търсих по темата но не успях да намеря. Може би не съм търсил достатъчно. Карам си аз количката вече известно време но и аз като някои колеги в бързането не сметнах за нужно да поръчам колата с ксенон... Зачитам това за голяма грешка но какво да ви кажа, шанс... :)

 

Фейс лифта е, фаровете са с лупи, дневните светлини са ми при дългите на една крушка H15 ако не се лъжа. Четох в чуждите форуми, че било трудно начинание да сложиш афтърмаркет ксенон на такъв автомобил. Пишат какви ли не неща за изгаряне на модула който управлява фаровете и прочие. Аз мога да си сложа ксенона това не е проблем. Това което искам да знам е дали някой е пробвал да го направи това нещо и дали е имал проблеми. Трябва ли да се програмира нещо или няма нужда. Не съм си и помислял да пробвам с оригинален и да слагам лостчетата за автоматичното ниво и незнам си още какво. Ако има възможност да сложа някакъв хубав афтърмаркет ксенон ще е добре дошло, ако ли не ще си я карам и така, но някак ми се иска да има възможност да го направя без да навредя на колата по някакъв начин.

 

Благодаря предварително! 

Васил Торбов 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

Направих опит да сложа xenon на моя Superb PFL. Мога да окачествя опита като неуспешен. Не знам дали заради кофти HID или поради некомпетентност, или поради големи очаквания от моя страна. А може би заради всичко изброено. Както и да е, не се получи каквото очаквах и се отказах. Конкретните причини са следните: Избрах си 45 W и ми монтираха комплекта в сервиза към магазина, от който го закупих. Беше малко играчка и донапасване. Между другото, момчето, което го монтира си каза още в началото, че точно на този автомобил е малко tricky поставянето на aftermarket xenon. Монтира го все пак. И първите няколко минути светна без грешки по таблото, и отсичаше светлинния поток, и светеше добре, и чувстството беше наистина "WoW!". След тези няколко минути обаче започнаха мъките. Първо изби грешка на таблото, последва го добавяне на стандартните залъгалки. След това започна да премигва при палене, последва кодиране за xenon. Всичко като че ли се оправи, ама не точно - оказа се, че секцията на дневните ми не свети след кодирането за xenon (при мен DRL е на отделна секция във фаровете за мъгла). Какъвто и кодинг да опитвах не светнаха пустите дневни светлини. Освен това, когато пуснех дълги ми светваха и фаровете за мъгла (всичко по предницата светваше, с изключение на дневните). Реших, че мога да го преживея като кодирам дневните ми да са през фаровете за мъгла (намалени с определен процент). Да, но остана въпроса с премигването на xenon-а при палене. Освен това, не ми хареса и че няколко секунди xenon-а "загряваше" преди да светне както трябва. Отделно, когато пусках проверка през кабела излизаха всевъзможни грешки на някои модули. Предупредиха ме, че от всичко това може да се ошашка примерно ABS-а, или нещо друго да речем. Всичко това продължи малко по-малко от месец. На края ми писна от настройки, компромиси и половинчати истории заради ш..@..я xenon и го разкарах. Подарих го на един колега.

Известно време покарах с халогенните крушки и реших да пробвам друг вариант - LED. И между другото се получи от раз - дет' са вика "plug n' play". Няма осветеноста на xenon, но е по-добре от халогенната крушка (за сега поне).

Та, може и да съм изтеглил късата клечка при този си опит, но все пак не мисля да пробвам отново aftermarket xenon. Други колеги тук са си сложили (само че на Octavia ll FL) и са доволни от постигнатите резултати.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря kokarosta! Ще очаквам още някое мнение да видим други колеги дали и те са имали такъв проблем. Писах и в Briskoda нека видим и там какво ще кажат. Ако аз самия намеря нещо ще го споделя в темата за да е полезно за останалите които са решили да направят това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един сив Супърб комби на който shaft или ги сложи или ги кодира, май бяха от xenon.bg, обаче два дена не мога да намеря темата, ако някой успее да я намери ще е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също пропуснах да си заръчам xenon и си слагах постфактум.

Доволен съм, няма мигане при паленето, тоест нямаше, но от скоро единия започна леко да мигва при палене, предполагам баласта е тръгнал.

Само махнах плавното гасене и пускане на късите, че ШИМ-а сбърква баластите.

Светлините за паркиране съм ги пуснал през фаровете за мъгла и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Аз си сложих ксенон и на късите и на дългите. Колата е от подписа. Няма грешки, единствения проблем е мигането, което е теста на халогенната крушка дали е здрава. Може да се избегне с едно реленце за времезакъснение около 200 мс но все още не е сложено. Също бавното загряване на дългите понякога е малко дразнещо но се свиква. Иначе осветеността е безумно по-добра от халогенна крушка.

В този ред на мисли, колата от как беше с оригиналните лампи, дългите винаги са ми светели много близо, толкова близо - в светлинното петно на късите. А няма опция да се регулират отделно, също и лампите си бяха (и сега са) паснати както трябва в цокъла. С ксенона е абсолютно същото - светят ядски ниско. Дали и при вас е така?

П.П. Ако някой иска - да ми пише, ще му дам линк от където купих ксеноните. За справка, двата комплекта с доставката излязоха някъде малко над 200 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте. От скоро и аз карам Шкода и също не ми харесват фаровете, особено на мокър асфалт. Ще следя темата защото трябва да се направи нещо. 

Китайски качествен ксенон може и да има на БГ пазара, но сигурно ще струва някакви луди пари. Аз съм мислил доста пъти варианта за ОРИ ксенон от друг автомобил втора употреба. Срещал съм баласти по 50лв и според мен това е по добрия вариант от колкото китайски за 20лв. Само трябва да се изкарат жици и да се върже. 

А предния ми автомобил беше с ксенон и знам, че при палене светва веднага (няма изгряване) разно трептене на светлината... а и със сигурност не вкарва смущения обратно към автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си сложи един такъв комплект ксенони на 4300к и ще си очарован от фаровете си. http://xenon.bg/product/1169/raytech-h7-ksenon-sistema-h7-za-kola-ac-tip-45w-400-svetlina-malki-balasti-24-m-palna-garantsia.html

Може да пробваш и с лед, ако си им фен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С лед крушките според мен е малко нож с две остриета. Досега каквото и да съм купил от страна на лед все е изгоряло за доста кратко време. Другото е, че тези за фаровете са с охлаждане и крушките по някой път се налага да излизат извън фара, не може да се затвори фара и започва да се пълни с мизерия.

Тези ксеноновите китове все си мисля, че и тези от илиенци за 40лв са същите и разликата е само в опаковката и цената. Точно затова ако се реша да променям нещо по фаровете мисля да го направя с баласти от фабричен ксенон. Цял фар за Рено да речем е 60-70лв с баласт и крушка. Само трябва някой да свали баласта и да му изкара кабели за захранване и за другата крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е цокъла на крушката при Супърб 2 фейс лифта. И крушката може ли да се смени без да се свали фара. Ако не може фара дали се сваля  лесно или трябва да се разглоби половината автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е цокъла на крушката при Супърб 2 фейс лифта. И крушката може ли да се смени без да се свали фара. Ако не може фара дали се сваля  лесно или трябва да се разглоби половината автомобил.

На коя кола изобщо не може да се смени лампата без да се свали фара (иде реч за халогенна такава, а не LED или ксенон които се сменят само в сервиз)? 

По презумция трябва да можеш да си смениш лампата на пътя ако изгори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел Астра седан 2011, 1.6 115 к.с, бензин. Дясната крушка се сменява, като се свали гумата и подкалника.

Нали ставаше дума за коли :) те .. опел.. от кога правят такова нещо :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Пита за "кола". Тази крушка се сменява само в сервиз. Колко се мъчих на едно Омв, и що псувни отнесе инжинерната мисъл....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел Астра седан 2011, 1.6 115 к.с, бензин. Дясната крушка се сменява, като се свали гумата и подкалника.

Рено Меган II, всички предни крушки се сменят след демонтаж на гумата, отваряне на специален отвор в подкалника и използване на специален инструмент (може и с ръка, ако е дълга около 75 см от лакътя до пръстите, само кожа и кости и да можеш да си въртиш пръстите на 180 градуса спрямо дланта. Същото е при първия Мерцедес А. Това е пълно свинство.

На Октавия 2 и Волво S 60 2013 се свалят целите фарове. На Октавията свалям фара за малко над минута, защото трябва да се развива една пластмасова гайка, на която моите кебапчести пръсти се затрудняват. На Волвото го махам за 15 секунди, държи се на 2 клина.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавия 2 ако не се лъжа фара се сваля като дръпнеш един лост, така да го нарека. На Фиат Стило също трябва да свалиш половината автомобил да смениш крушка. На Ланча Либра е по лесно да свалиш фара и да смениш крушката, от колкото на място. Та доста са тези на които иска доста разглобяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коли, които са произвеждани без много много да се мисли :)

Корееца който карам, правен в Европа, няма такива ядове. Поне на пръв поглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавия 2 ако не се лъжа фара се сваля като дръпнеш един лост, така да го нарека...

Развиваш една гайка, чак тогава дърпаш лоста. То развиването на гайката отнема най-много време.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здрастеее, :)

 

Взех си някви ЛЕДове сега от едно сайтче в БГ на добра ценичка без вентилатор и за вътрешен монтаж, уж. Както и да е цокъла може да е H7 ама е с много тъпа пластина и много тъп захват. Сега чакам пластини за да мога да ги монтирам защото фабричните не стават естествено... Да не споменавам че преди малко се опитах да монтирам едната поне да видя как свети дали си заслужава изобщо и изпуснах едно от елементчетата на ЛЕД крушката в периферията на фара... Сега утре ме чака пълно сваляне на броня сваляне на фарове за да извадя елемента и евентуално да успея да ги монтирам. Ще сложа нещата ще изчакам да стане тъмно, ще снимам и ще кача снимки независимо от разултата. Ако не става поне да сте съпричасни с мен. :)

 

Хубава вечер... Още ме е яд, че изпуснах гадното нещо във фара, и за проклетия е алуминиево и магнит не го лови, а и не го виждам баш...

Редактирано от vasiltorbov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз ще ходя малко при китайците по Илиенци да видя какво предлагат.  В един друг форум си пишем за лед крушките и там според участници тези които са с пасивно охлаждане са слаби. Те и затова са с пасивно охлаждане, трябва си с вентилатор.  Мен ме притеснява това, че ако трябва да е с вентилатор ще трябва да се пробие гумената тапа и охлаждащата част да излезе навън и ако не е направено както трябва ще стане мизерия вътре във фара. А за да стане като хората си трябва сваляне на фара. 

Затова колега ако кажеш след свалянето каква е точната процедура ще ти бъда благодарен. За да знам дали си заслужава да се мъча или да се насоча към макс. силните халогенни крушки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрастеее, :)

 

Взех си някви ЛЕДове сега от едно сайтче в БГ на добра ценичка без вентилатор и за вътрешен монтаж, уж. Както и да е цокъла може да е H7 ама е с много тъпа пластина и много тъп захват. Сега чакам пластини за да мога да ги монтирам защото фабричните не стават естествено... 

 

Вчера и аз си взех ледове. Много по добре е от обикновена халогенна крушка, като и не светнаха някакви грешки, това само докато правих пробата. Иначе и при мен се получава същия проблем със скобата която държи крушката към рефлектора. Ще трябва и аз да мисля нещо друго за захващането на крушката. 

Колега, ако може да направиш някоя снимка на новата скоба която си поръчал и ако трябва на Л.С да ми кажеш от къде си я взел. Аз също ще кача снимки след като ги монтирам, но както казах само за пробата е много по добре светлината на стената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Поръчах си някакви пластини които държат крушката на Фолцваген, но се оказа, че за много малко не стават. Зъбчетата които се закопчават към рефлектора са няколко мм по нагоре и по къси. Затова минах на варианта с преправяне на оригиналните като не са унищожени и винаги може да се върне обикновената крушка. Единствено съм направил кръгъл отвора за да може да мине лед крушката. Не е трудно, но без инструмент не става. Първо с ножица изрязах грубо и след това само запилих и се получи много добре според мен. Влязоха вътре във фара, маншона си застана на мястото и няма никакви дупки през които да влиза прах. Също така не регистрира и грешка.

https://drive.google.com/open?id=19biWLkQpYSPEPiVSFw1GmOrh5OFKBSIP

https://drive.google.com/open?id=1Atk4t43W2WIrsmo5h9bPiHvqnjaNsgkY

https://drive.google.com/open?id=1oGWTvWOvvP5u0lu0WBQf82sLWkVbQc1z

https://drive.google.com/open?id=1KRKThsVGeZ1WZWUtTQAaeoFXZ5oQfMbs

Редактирано от chaveto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

А дали е възможно, когато съм на тъмно място и позицията на ключа е на Ауто да не тръгват фаровете преди да запали двигателя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да попитам дали има някакъв начин за оправяне на проблема с чека. Принципно след слагане на ЛЕД-крушките и грешка се записваше само когато фаровете не са светнали след даване на контакт. Вчера нещо са пипали в Шкода и вече лампата за изгорели крушки не гасне. Нещо ме кара да си мислч, че дори и да сложа за пробата обикновените Н7 пак ще си има грешка. Преди като дам на контакт и крушките премигваха няколко пъти, явно докато прави проверката. Сега нищо не се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.