Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

подарявам Шкода октавия 1,6 ТДИ 2012 г


pp1

Recommended Posts

Само с един вентилатор е модела. При включване на климатика работи. При изключване спира, ако не е загряла колата.

Има някакъв проблем и с клапата, която определя вътре ли да върти въздуха или да го взима от вън. Прави впечатление че когато колата загрява, тази клапа дама си решава в кой момент да смуче въздуха от вън и кога да се затваря и да го върти в купето. В тези моменти независимо от положението на бутона то си прави каквото иска. Студен ли е двигателя всичко е ок.

Катам четвърта по ред шкода, в такъв филм не съм влизал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв смисъл....

Ако наистина я подаряваш ш я взема :D

Ами вече познатите ми казват " пари да даваш нама да я взема"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

над 90 градуса ли минава ?

Минава 90 градуса, обикновено като види нагорнище по магистрала тракия!!! По проходите стрелката отива до към червения сектор и после съм в авариен режим съответно.

Днес ми направи впечатление че климатика променя оборотите, двигателя се тресе повече от обикновено и се чува нещо като стържещ звук. Спра ли климатика всичко е нормално.

Идея си нямам кво става...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са сменяли радиатори, няма да са първите навряли парцали вътре и забравили да си ги приберат.

Ами те смениха радиатора защото колата започна да загрява след поредното обслужване( масла филтри).

Не вярвам в Еуратек да правят такива неща. Иначе дигат рамене и питат кво ша прайм кажи?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за подарък неотказвам и без това в свободното време мога си ровичка да търся проблема :)как се вика всички обичаме пъзелите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостат...на дали не сте гледали, ама знае ли човек. Другото което е - ако радиатора не е оригинален, възможно е разположението на ламелите да НЕ е достатъчно за охлаждането за тази кола. Също не е зле да се види и маслото - да не е по-малко от нормалното, като количество... Аз също имам подобен проблем, но вдига температура само като я натискам доста. Ще я гледам при смяна на маслото като дойде време. При мен също не записва грешка, но не влизам в авариен режим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостат...на дали не сте гледали, ама знае ли човек. Другото което е - ако радиатора не е оригинален, възможно е разположението на ламелите да НЕ е достатъчно за охлаждането за тази кола. Също не е зле да се види и маслото - да не е по-малко от нормалното, като количество... Аз също имам подобен проблем, но вдига температура само като я натискам доста. Ще я гледам при смяна на маслото като дойде време. При мен също не записва грешка, но не влизам в авариен режим

Здр,

Колата се обслужва само от Еуратек Пловдив. Поръчват се части по кат номер. Значи не е това.

Маслото в ДВГ - проблема започна веднага след смяната му. Значи и от това не е.

Разни познати ми говорят за някаква ампула при Ауди с комън рейл двигателите. Тя дублирала термостата и била честа причина да не загряват двигателите достатъчно( 90 гр).

При мен дали няма такава ампула?

Освен това водната помпа била елементарна механична и ми твърдят че щом не тече няма проблем. Термостата бил ок?!

Капачка на разширителното казанче само не съм ги карал да гледат!? Дали не е това?

100% ако тази седмица се оправя ще пиша тук. Може на някой нещастник като мен да му помогна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа и антифриз сменяни ли са някога?Защо направо към радиатор са преминали?Механичната помпа данеби да нямя лопатки.Не знам какви са на оригиналната помпа но ако са от пластмаса има риск да са изядени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа и антифриз сменяни ли са някога?Защо направо към радиатор са преминали?Механичната помпа данеби да нямя лопатки.Не знам какви са на оригиналната помпа но ако са от пластмаса има риск да са изядени.

Сменяни са.

На 140 000 водна помпа, ангренаж. Автомобила съм купил от Еуратек на 0 км. Всички обслужвания правя там. Никога не пропускам планови смени. Действам по сервизен план.

Сега е на 250 000. Никога не ме е предавала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При стържещ звук от компресора а и при положение че само тогава се получава прегряване да не се окаже компресора на климатика.

Казваш че всичко е започнало след смяна на масло и само когато я настъпваш- провери си течностите, ниво на масло, антифриз.

Ако са спестили от фреона има вероятност да са ти съсипали компресора и от там да идват нещата. Закарай колата в друг сервиз, това че е ЕТ за мен лично нищо не значи- живеем в Бг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се зачетох в първото мнение.

"Компресора надува до червената степен"

Според мен проблема ти е в компресора.

След това казваш че двигателя започва да тресе когато включиш климатика, и почва да загрява.

От всичко прочетено до тук, проблемите се появяват след пускане на компресора- обърни му внимание на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма общо между климатична инсталация и охлаждане на двигателя. Компресорът е вид товар, но не трябва да води до загряване, ако ще и на части да стане. Ако водната помпа е на ангренажа, включването на компресор ще оказва нула влияние. Ако компресор и водна помпа са на пистовия ремък, може да има приплъзване на ремъка, ама тогава този ремък ще са къса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A, от това което прочетох от колегата, всичко тръгва след обслужване на масло и т.н. и най вече се проявява при пускането на климатика.

При мен примерно, има също стържещ звук само при включен климатик когато я напъна малко- преминавам легнал полицай на 2- ра и включвам 3-та и се чува стържещ звук като от лагер. Но само при включен климатик.

Може и да не съм прочел нещо както трябва но мое лично мнение е че компресора натоварва нещата.

Другият вариянт е, да е електроника.защото колегата каза че и клапата която върти въздуха вътре- вън си прави каквото иска, според него. Може и да няма отношение тази клапа. Опитвам се да разсъждавам логично :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , объркали сте реда на профилактика ... като знам колко са натруфени предниците с радиатори по-уместно би било да започнете с добро измиване на радиатора на климатика (сваляте радиатора на охлаждането и от обратната страна с водоструйка измивате радиатора) , след това може да търсите "под вола теле" ... това ми се е случвало много отдавна на Опел Омега В .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стържещ звук при включен климатик може да бъде и от ролката на алтернатора, да знаете само :) И тя също може да доведе до минимална загуба на мощност, защото запича и "малкото" двигателче се товари по баирите... Изпитвал съм го с Шрекито, смених ролката на 77-80 000км, мисля...

Компресорът на климатика е хванат с ремък за алтернатора... Стържене и "квичкане" най-често се чува от ролката на алтернатора, когато се подаде повечко газ, системата трябва малко да се натовари, точно както е написал човека - при изкачване по баири и т.н..

 

Обаче... не съм сигурен, че може да загрява колата от това... :)

 

Бобът също така ми казва, че може и проблемът да е в компресора на климатика... уж трябвало всяка година-две да се сменя течността и маслото, за да е ок всичко, ама пак казвам "уж така трябвало".

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стържещ звук при включен климатик може да бъде и от ролката на алтернатора, да знаете само :) И тя също може да доведе до минимална загуба на мощност, защото запича и "малкото" двигателче се товари по баирите... Изпитвал съм го с Шрекито, смених ролката на 77-80 000км, мисля...

Компресорът на климатика е хванат с ремък за алтернатора... Стържене и "квичкане" най-често се чува от ролката на алтернатора, когато се подаде повечко газ, системата трябва малко да се натовари, точно както е написал човека - при изкачване по баири и т.н..

 

Обаче... не съм сигурен, че може да загрява колата от това... :)

 

Бобът също така ми казва, че може и проблемът да е в компресора на климатика... уж трябвало всяка година-две да се сменя течността и маслото, за да е ок всичко, ама пак казвам "уж така трябвало".

Да провери нивото на течностите и термостат може би.....

Друго като вариянт аз лично не виждам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.