Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Температура на двигателя над 90 градуса


johnnie213

Recommended Posts

Помпата е поръчана и сменена в един от сервизите от белия списък на който имам пълно доверие - предполагам, че не е менте от Босфора. По-скоро хипотетично ме интересуваше, ако не смогва помпата какви ще са симптомите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по горе ти каза , пробвай да напръскаш обилно радиаторите с обезмаслител Меглио., Изчакай малко, и с водоструйката от не много близо измий добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видях поста на колегата Andro 73, за който благодаря. Приемам всякакви разумни предложения - целта е да си реша проблема преди да е станало късно. Наистина в долната половина на радиатора има доста набити мушици. Снощи си купих обезмаслител Meglio - на етикета пише, че действа ефикасно при премахване на насекоми от повърхности. Мисля, че близо до работата има една мивка на ОМВ на самообслужване. В някоя обедна почивка ще напръскам с обезмаслителя и ще измия радиатора. :) Междувременно вчера поръчах частите в ЕТ - казаха, че има вероятност в петък да са при мен (ако не стане най-късно в понеделник другата седмица). Налични бяха термостата, уплътнението за термостата (продава се отделно), о-пръстена за металната тръба и двата болта с които се захваща фланеца в който се поставя термостата - тези части си ги взех - за другите чакам (фланеца, металната тръба и разни скоби за маркучи, които искам да сменя). :)

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко развитие по темата. Закачих най-после колата на VAG-COM и излезе следната грешка:

 

17664 -  Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
        P1256 - 35-10 -   - - Intermittent

 

Гледах живи данни и има разлика в показанията които отиват от датчика към компютъра и тези, които отиват към таблото. По-едно време като наблюдавах данните от компютъра започна да показва за кратко стойност -4 градуса, което сигурно означава, че и датчика е за смяна. Ще си го купя и него.

 

Имам час в един от сервизите от белия списък за 26.09.2017 г. :) След това пак ще пиша.

 

Междувременно при загасяне на двигателя се появиха вибрации и съответно грешка:

 

19561 -  Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
        P3105 - 35-10 -   - - Intermittent

 

И това ще го гледам. В гадна серия съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех, като гледам действаш методично и по правилния начин, така че ще излезеш от серията скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.