Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатор на фабричната аларма 1.9тди


maxrpm

Recommended Posts

Саше , такова животно няма ... от край време в сирената слагат батерия и при отпадане на основното захранване пищи още 5-10 мин. Обикновенно тези сирени имат ключе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя човек казва че като откачи акумулатора , онова започва да пищи, и после като го сложи има оттечка 1А , тоест зарежда батерия. Не е само сирената, Иначе как алармата казва на сирената да пищи?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OEM алармата се води с допълнителен акумулатор, но на практка е n на брой кръгли батерии. Трябва да е зад страничните леви пластмаси в багажника, но намери схема за потвърждение.

Сашо, фабрично монтираната аларма е свързана по CAN, няма релета, а само сирена. Тя е надстройка на централното заключване. И определено не пищи, като и разкачиш акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак в багажника ?!? В събота ще я боря. Всеки съвет е добре дошъл. Схема откъде да намеря?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята има някаква GT-Getronic ,но нямам дистанционно за нея,опитвах да си "обуча" някакво,но не стана.Масово го има модела в коли от Италия.Ако и твойта е такава,в руски сайтове има разни схеми.

Моята е вляво,под чистачката,гледано отпред на колата.Правоъгълна кутия,има ключе (като от катинар)и ключалка с което може да се включва и изключва,има гумено капаче с микроключета под него,с които се програмират разни неща (в руските сайтове има инфо). Даже в купето има микровълнови датчици,но така и не мога да я ползвам и стои изключена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попрочетох какво са написали братята англичани , после се обадих на приятелче жокер и установих следното

- Алармата има фабричен дефект и често пищи безпричинно , след като се прецака. Проблема е в сирената , или в алармата или и в двете. Маха се бушон 60

- Според briskoda, e oгромен ужас е да се деактивира изцяло, ставало с VCDS , след 1 час четене още не съм точно сигурен как. Проклетата аларма си говори с компа. Сигурно ще ми отнеме още около 10 часа четене :D

- Батерията на тъпата аларма е запоена за платката в сирената и държи 20 минути. Сменяла се уж на 5год. Сирената , наистина е под задния ляв подкалник, което е безумно глупаво. Алармата още не знам къде е, може би в купето отзад в ляво.

 

За обучението на дистанционни

видях нещо тук на 0:34 има Remote control adaptation, но трябва допълнително да се чете, това е само на примависта, наизуст. Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5 години по книга. Иначе поне двойно. От 2006 не съм я пипал. Като се махне акумулатора свири три пъти по една минута с паузи от няколко секунди и млъква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.