Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

RNS 315 vs RNS 510


Recommended Posts

Здравейте колеги.Понеже имам и двете устройства налични,като 315-ката е вградена заводско  в колата(Passat B7) и се чудя има ли смисъл от замяната й с RNS 510.Затова ще ви задам следните въпроси:
1.Какви предимства има 510 пред 315,освен по-големия дисплей и възможността да чете DVD?
2.Интересува ме дали качеството на звука е по-добро на RNS 510?
3.Разбрах,че при мен Bluetooth-а е вграден в устройството и ако реша да сложа 510 няма вече да функционира.Има ли шанс да си е вграден и в 510-ката?
4.За 510 е ясно,че ще ми трябва активационен код,но ако разкача сега 315-ката и после реша да си я сложа и ма нея ли ще трябва да търся кода,за да я стартирам?

5.Също така имам и интерфейс в джабката за USB,дали ще си функционира и с 510-ката?

Редактирано от deodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

1. Това са предимствата основно... дисплей и dvd, обаче DVD-то, за да работи в движение, трябва да го хакваш и т.н. Имаше нещо такова, ако не се лъжа.

2. За качеството на звука - не мога да дам мнение, защото RNS 315 (Amundsen) е най-рядко срещаното при Шкода и много малко мнения има за него...

3. Не съм сигурен, че е вграден. По-скоро се слагат едни модулчета, които ще работят и с 510-ката на 100%. Не съм чувал за фабрично вграден блутут в радио/навигация при VAG :) Всичко е на модули - виж под пасажерската седалка за една кутийка. Тази кутийка е свързана с букса отзад на радиото - тоест, щом извадиш буксата и я сложиш на 510-ката - всичко трябва да се разпознае без проблеми. Plug and Play.

4. Всяко VAG радио се кодира за CAN-a на колата - тоест, ако го разкачиш и го закачиш на нова кола с друга рама и т.н. - то тогава ще ти трябва код. Ако го върнеш обратно на колата на която е било закачено - код не се иска. Тоест, ако разкачиш 315-ката и я закачиш  пак на колата - няма да ти иска код, но за 510-ката, ако не е била закачана за твоята кола с код - ще ти иска/трябва и кодчето му ;)

5. Същата работа, както блутуут-а - ако е фабрично - разкачаш буксата, закачаш буксата на новото радио и това е. (предполагам, че е MDI интерфейс или AUX някакъв) Ако не е фабрично, ами е правено нещо допълнително - няма кой да ти отговори - трябва да си го включиш в радиото и това е. Но според мен, ако е фабрично -  откачаш буксата от 315 и я закачаш на 510, пускаш 510-ката, пишеш кода й и си готов с всичко.

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото.Интерфейса е фабричен и се надявам да няма проблем.Кутийка под седалката не мога да видя за бутуут.Просто се  чудя дали си заслужава смямата или да продам 510-ката.

Редактирано от deodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега на Alhambra-та съм с RNS 315. В Octavia-та съм с Bolero - RCD 510. Разлика в звука не виждам аз, даже може би на Alhambra-та заради повечето говорители е по-добро. 

Малкия екран малко дразни на RNS 315, но пък това че има физически бутони е доста по-удобно за работа в движение спрямо RNS/RCD 510. 

Лично аз ползвам RNS 315 за audio + handsfree, навигацията фабричната не я ползвам. Имах и аз идея като теб да го сменям с RNS и като теглих чертата за мен не си заслужава занимавката + разхода от 600лв (толкова излизаше продажба на моето в olx + купуване на втора ръка).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rns315 е с вграден хендсфри така че за rns510 ще ти трябва модул и т.н. като звук нямам наблюдение 510 но аз съм с 315 и съм много доволен. Според мен трябва двете устройства да се пробват в една и съща кола за да се напави сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Двете основни предимства на 510ката пред 315ката: има.навигационни карти за БГ и има хард диск

4. Ако разкачиш 315ката и я закачиш след това пак, няма да ти трябва код, КАН шината ще си я разпознае автоматично

5. USB интерфейсът е външен модул, така че само го разкачваш от 315ката и го закачаш на 510ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.